Yoghurtbarn, Bagels&beans of een paar kleine koffietentjes hier in de stad. Er is er eentje waar ze de hele dag American breakfast serveren, dus ik ga daar graag heen voor een lekkere stapel pancakes. Ik ga regelmatig de stad in om te ontbijten in m'n eentje en de dag rustig te starten. Ik ga liever niet naar dingen zoals de Ikea, echt megadruk en dat ontbijt kan ik thuis ook wel maken. Hema vind ik ook ongezellig. Het tuincentrum doe ik af en toe met de kinderen, kunnen zij lekker spelen en het is daar vrij rustig, maar eten is niet bijzonder.
Ontbijten bij de Ikea vinden de kinderen altijd leuk. Dat doen we eigenlijk elke vakantie wel een keertje. Verder kies ik dan liever voor een lunch buiten de deur maar dan bij voorkeur zonder kinderen
Hier niet heel veel keuze maar de Hema is favoriet. We ontbijten eerst thuis en gaan als de oudsten op school zitten met de kleintjes naar de Hema. Ze vinden het een geweldig uitje.
Pas nog bij de Ikea “ontbeten” dat ging best. Maar echt ontbijt noem ik t dan al niet meer voor mezelf. Ik eet altijd iets voor ik de deur uit ga. Anders voel ik me zo slap Maar het was best lekker hoor bij de Ikea en anders bij de Hema. Maar in t weekend halen we ook wel eens broodjes en ontbijten we gezellig thuis. Bij de intratuin of Hema heb je trouwens ook prima ontbijt. Niet te duur en wat je krijgt is goed.
Hier in de jumbo hebben we een foodcafe en daar kun je lekker ontbijten. La place is hier bij ons vies tegen gevallen laatst.
Wij gaan altijd naar turkse restaurants om te ontbijten. Je hebt met open buffet en dan ben je meestal rond €10 p.p. kwijt. Dan heb je allerlei salades en lekkere dingen. Er is hier ook een zaak die doet ook ontbijt maar geen open buffet. Je betaald €8 p.p. En dan komen ze vanalles brengen afhankelijk van met hoeveel personen je bent. Sinds ik turkse ontbijten ken vind ik nederlandse ontbijtjes heel karig. Laatst met mijn dochter bij de hema gegeten. Ik vond dat echt duur voor wat je krijgt. 1 cappuccino 1 tompoes 1 broodje zalm en 1 pakje drinken was ik al boven de €10 kwijt en dan zat ik niet eens echt vol. Je hebt ook 5 dingen voor €2 maar dat vond ik er ook niet zo lekker uitzien.
Ja wij hebben ook zo’n zaak vlakbij, echt heerlijk ontbijt met alles erop en eraan. Weet niet hoe duur precies, denk ook tussen 5-10€ Verder is Anne&Max nog een leuke voor ontbijt.
Hier is het heel normaal buiten de deur te ontbijten. Wij doen dit dus regelmatig. Elke bakker heeft wel een ontbijtkaart en ook verschillende restaurants hebben dit. Zo gaan wij vaak met vriendinnen naar een buffet. 12.50 all in. Dus ook inclusief alle soorten koffie. Kunnen er makkelijk de hele ochtend zitten. Van 9 tot 12
Nou dat wil ikbest geloven. Ik was laatst op de thee bij onze nieuwe buren, turks. Niks geen karig koekje zoals bij ons nederlanders de tafel stond zo vol
hier heb je alleen de hema, nou 1 keer gedaan met de kinderen en het was dat ze bij mij waren anders was ik zo weer weg gegaan. Eerst lang wachten tot er ergens plek was, dan bij het bestellen erachter komen dat het meeste beleg (kaas/ham) op was en ze ook geen gekookte eieren meer hadden. Dan bieden ze je een plakje bacon aan maar blijkt bij de kassa dat je daar extra voor moet betalen. Wij hadden dus een broodje en croissant, een bakje jam, wat drinken en een plakje bacon. Nee sindsdien ontbijten we lekker thuis