Mijn oma is in februari overleden en ze was helemaal gek van kikkers. Nu zie ik geregeld een kikker verschijnen zelfs als het heel droog en warm weer is! Laatst was ik aan het computeren en rook haar geur. Voor ik wist wat ik nu rook was het ook al weer weg, maar even later rook ik het nog een keer. Heel apart. En inderdaad dieren zien ook veel meer en kleine kinderen. Onze hond zit altijd zo raar te staren net of ie dwars door je heen kijkt en dan ook altijd als ik alleen in huis ben he? Brrr best eng hoor. Groetjes Puck.
Ik heb altijd een voorgevoel als er iets gaat gebeuren...iets slechts dan of in nadeel van mij of mijn gezin. Het is altijd zo'n naar gevoel in mijn maag en wordt er altijd zenuwachtig van. Alleen ik weet nooit wat er precies gaat gebeuren. maar als het gebeurd is dan is het gevoel ook weg. Heel vaag is dat. als ik zo'n voorgevoel heb dan pas ik ook altijd extra op.
Mijn (schoon) familie heeft nogal veel met geesten e.d. Hun kunnen ze horen,ik niet. Ze hebben een boerderij uit 1850 en regelmatig zien ze de oude eigenaar en andere geesten daar rondspoken. Nu ben ik zelf niet bang voor geesten maar als we daar slapen dan horen we wel vaak rare geluiden..
Toen ik een jaar of 11 was heb ik gedroomt dat mijn tante dood ging, huilde in mijn slaap zo heftig was ik aan het dromen heb dat in de ochtend verteld aan mijn moeder.... die een paar uur later werd gebeld dat mijn tante (ja die tante) die nacht overleden was. En nee ze was niet ziek oid. Mijn moeder heeft mij toen heel lief gevraagd of ik haar dat soort dingen nooit meer wil vertellen Je snapt vast wel dat ik ECHT in PANIEK wakker ord als ik droom dat er iemand dood gaat ("gelukkig" is het bij de ene keer gebleven) Verder heb ik mijn oma (denk ik) op bezoek gehad de avond van haar begrafenis, had haar zoon (mijn oom) op de msn hij was totaal in paniek en rare dingen aan het zeggen, ik probeerde hem te kalmeren en tot rede te brengen... op dat moment voelde ik en mijn toenmalige partner een ijskoude "iets" achter ons, mijn nek trok helemaal strak al mijn spieren spande zich aan, we keken allebei om maar zagen niets maar wisten allebei beter, heb mijn toen schoonmoeder gebeld (die is heel spiritueel) en heeft ons geholpen vanaf afstand en zei had die avond ook al een beklemmend gevoel dat er IETS niet lekker zat... Wij zijn toen maar met de honden gaan wandelen om alles even van ons af te laten glijden. Toen we terug kwamen was alles weer een beetje kalm, eb nog steeds het idee dat ze zo bezorgd was om haar zoon dat ze er zich mee probeerde te bemoeien. Ik zelf ben best nuchter maar na dit soort dingen krap je jezelf wel eens achter je oren.... Heb ook ooit een vreemd iets in de lucht gezien terwijl ik aan het lessen was (autorijlessen) ik zat met mijn rij instrecteur en mede leerling in de auto, ikke achter het stuur en ik moest gaan stoppen voor een oranje licht, wij zagen alle 3 iets maar wisten echt niet wat het kwam op ons af en was ook even snel weer weg... We hebben er even over gesproken met zijn 3en om vervolgens net te doen alsof het nooit gebeurt was, tja weten wij veel wat het was en wie geloofd je nou?
Hm, ik vind dit erg interessant. Ik zie dingen niet maar voel wel veel aan. Een sterk ontwikkeld intuïtie noemt mijn natuurgenezeres het. Ik wou dat ik dingen kon zien of kon communiceren. Ik zou van Thijs* nog dingen willen weten en van mijn vader.
ik heb al een aantal keer wat meegemaakt, maar helaas gelooft mijn familie hier niet in en verklaart mij voor gek. ik heb een tijdje een auto gehad waar ik altijd een akelig gevoel in had ik durfde ook niet inde achteruitkijk spiegel te kijken. ik voelde gewoon een aanwezigheid in de auto. toen ik op een ochtend mijn hond ging uitlaten zag ik iemand in mijn auto zitten het was een oudere man met een hoed op hij zat achter het stuur. maar ik kon wel zien dat hij een niet levend iemand was want ik kon een beetje door hem heen kijken. ik weet zeker dat die man is gestorven in mijn auto. ik zat eens met mijn man bij de bank en wij zaten in het kantoor. de medewerker moest wat papieren kopieren en liep het kantoor uit, vlak daarna zag ik een schim langs ons heen gaan en bewogen de luxeflexs. ik keek geschrokken mijn man aan ook hij had het gezien. waar ik mijn hond uitlaatte was een veld aangrensent bij een begraafplaats. ik heb daar bij het hek een paar keer s'avonds een meisje van een jaar of 4/5 gezien in een wit jurkje het was een beetje een schim, ik ben iedere keer heel hard naar huis gerent.
Ik heb het volgende meegemaakt Gehijg in je nek terwijl jij de enige bent in je huis (dat hoop je tenminste) Hard gebeuk op de deur die een meter naast je zit terwijl je achter je pc zit (en je woont in je uppie) Een blik met worstjes die je om de oren vliegen zomaar uit het niets. Bezoek dat met een wit gezicht van de wc afkomen omdat ze weer eens wat hebben gezien katten die spontaan naar een en dezelfde plek rennen waar net een koude vlaag langs je heen is gewaaid die kant op. lampen die uitgaan. uhmm dat was het volgens mij wel. je went eraan :d en gelukkig woon ik nu met minya in een fijn huisje waar dit soort dingen niet meer gebeuren
Heb ik ook wel eens, loop ik in de tuin om de schuur dicht te doen en dan race ik echt naar binnen en doe snel de deur op slot. Als ik met de honden uit ben heb ik daar overigens nooit last van... Heb wel eens dat een van de honden een bepaalde straat niet in wil, en dan ga ik ook absoluut die straat niet in.
Maar verder sluit ik me van dit soort dingen absoluut af, een enkele keer waag ik er wel eens een gedachte aan, maar eigenlijk vind ik het doodeng...
Mijn fotocamera gaat steeds uit het niets aan, ook al staat hij uit. Eén keer is het voorgekomen dat die fotocamera een foto liet zien, die helemaal niet op de memorykaart stond. Dat was wel heel apart... Voor de rest dus dezelfde dingen meegemaakt als Lalleman Ach, mijn pis wordt er nu niet meer zo snel lauw van.
ik weet dat kinderen heel gevoelig zijn voor het `abnormale`maar toen ik 8 was overleefd mijn oma, en al die tijd geweten dat ze bij mij was, toen ik 11 was, kregen we te horen dat ik een broertje of zusje kreeg, maar een maand later na het horen ervan, probeerde ik iedereen te waarschuwen dat het mis ging. Niemand luisterde, leraren niet, ouders,opa en oma niet echt helemaal niemand. Toen op de bewuste avond voor het idd misging, toen voelde ik me neit lekker en ging eerder op bed, en tegen 5 uur werd ik wakker gemaakt door me oma ( was toen al 3 jaar dood) die zij, ze is veilig alles komt goed. Vlak daarna werd ik wakker gemaakt door me stiefvader en moesten mijn broertje en ik naar me oma toe ( die was me stiefoma en woonde bij ons in de straat) vanuit daar ging ik naar de buurvrouw was toen nog maar half 7 , en me buurjongen zij , ze leeft niet meer. Ik zei, jawel hoor, en om 10 over 7 zij ik, nu leeft ze niet meer. KReeg later die dag te horen dat me zusje om 8 over 7 is overleden. Niemand van de familie begrijpt waarom ik dit allemaal wist, maar tegenwoordig luisteren ze wel beter naar mij, heb 9 van de 10 x toch gelijk
hey meiden @daphneenestelle vergis je niet het zijn juist vaak opa's en oma's die hun kleinkinderen komen bekijken of beschermen dus het zou heel goed kunnen wat je zegt inderdaad zien dieren nog scherper en beter als wij zij voelen haarfijn aan of de entiteit goed of kwaad is, grommen spinnen staren ze doen het allemaal. @osgul mag ik vragen waar je precies bang voor bent vaak is het dat je bang bent voor het onwettende en de dood, maar je moest eens weten hoe mooi het is om juist te weten dat je geliefde aan de andere kant gelukkig is en dat er dus wel degelijk leven na de dood is dus als je dood gaat ga je niet alleen er zal altijd iemand op je wachten @dees68 om dingen te zien moet je er volledig voor open staan geen centje angst of twijfel hebben het heeft bij mij heel lang geduurd want tja ineens een geest voor je neus zien was ik nog niet écht klaar voor, toen ik kleiner was zag ik heel veel maar niemand anders zag ze dus tja dat werden denkbeeldige vriendin (ik wist beter) toen ik de puberteit inging wilde ik het allemaal niet soms was ik met mijn vriendinnen en zag ik ook een geest maar ja mezelf voor gek laten verklaren doe je niet dus heb ik me afgesloten ervan later heb ik het weer toegelaten @alecia ik ben het niet met je eens dat je het het abnormale noemt wat voor de een abnormaal is is voor de ander heel normaal kun je mij de definitie geven van normaal want ik kan dat niet ik heb inmiddels contact gehad met 5 vlinderkindjes van hier, ook met aantal vlinderkindjes van een andere site ga daar niet teveel over uitwijden omdat ik dat voor de moeders persoonlijk vind een aantal mama's weten het al kreeg hele positieve reacties erop, ook met mijn opa en mijn oom regelmatig contact die zie ik ook heel veel opa die houd van grapjes maken dus dat gebeurt regelmatig hahaha, Angélo voel en hoor ik maar stel me nog niet open hem te zien kan dat emotioneel nog niet aan die tijd komt vast nog wel maar nu niet wel heb ik iets unieks gekregen van Henk stooter van epv.com ik heb een bandopname gekregen met de stem van Angélo waarop hij verteld heel vaak bij mij te zijn voor degene die geintereseerd zijn daarin vraag ik jullie om mij een pb te sturen wil hem niet zo op de site zetten omdat het natuurlijk voor sommige best eng is om te horen voor mij was het echter nogmaals een bevestiging dat hij er écht nog is mocht je nu écht last hebben van een entiteit dan kun je ze helpen naar het licht vaak als entiteiten vervelend doen of gaan gooien met dingen is dat niet echt goed een geliefde zal namelijk nooit gaan gooien met je spullen, je kunt hierop zeggen dat je weet dat hij/zij er is maar dat hij naar het licht moet gaan daar is zijn plek open een deur mag een kastdeur zijn of breng hem/haar naar zolder en vraag hem vriendelijk zie je het licht ga daar maar naartoe het zal je gelukkig maken je vind er rust jij bent overleden dit is aarde waar jij niet meer hoort bij het licht zul je je familie weer tegenkomen je zult zien dat een entiteit opgelucht is want eigenlijk zitten ze vast 9 van de 10 keer weten ze niet eens dat ze overleden zijn dus zien jou in hun huis ze denken dat je een inbreker bent verder wil ik ook nog even dit zeggen hoe weet je nu dat een entiteit goed is dat kun je voelen, als je kippevel krijgt, koude wind, warme wind of tintelingen is het goed, als je het benauwd krijgt of als er gegooit word met dingen is het niet goed dingen die kapot gemaakt worden is ook niet goed, wel kan een goede entiteit met de lichten spelen of een afstandsbediening aandoen electriche aparaten besturen enz enz zolang ze niet express kapot gaan nou heel verhaal groetjes nathalie
wow wat bijzonder nathalie! mocht je vandaag nog contact hebben met angélo, bedank hem dan voor het feit dat hij op mijn vlinderkind past dat maakt mij heel gelukkig!
hoi loopy zal ik zeker doen en ook jij weet hoe bas het maakt he lieve loopy niet vergeten knuffel nathalie
Heb geen idee waarom ze ineens naar buiten wilde. Vond het wel erg vreemd want mn hond ligt altijd te slapen op de bank en heeft nooit door dat ik beneden ben als ik wakker ben in de nacht. Maar ze wilde niets liever dan naar buiten en was erg onrustig. Ze stond echt te springen voor de deur alsof ze echt wat wilde wegjagen leek wel. Heel erg vaag was het. Toen ik het zelf zag begreep ik het waarom ze zo deed en ik was na mn glaasje melk ook weer heel snel boven
ik geloof in veel dingen, ook in het bovennatuurlijke, zeker omdat ik het zelf mee heb gemaakt, een vriendin van mij was er serieus mee bezig, te serieus, is zelfs gek geworden en pleegde zelfmoord, om dat haar moederh aar had verteld dat hemel te mooi was om waar te zijn het een echte paradijs was. en het woord `abnormaal`gebruikte ik omdat het niet volledig normaal is in de nuchtere mensen hun ogen, in de mensen die geloven dat er meer speelt tussen hemel en aarde is het wel normaal
pfft wat een bijzondere verhalen alemaal vind dit altijd erg interesant om te lezen dit soort dingen voor mijn gevoel ben ik nooit "alleen"ik heb altijd iemand bij me zo voelt het als ik niemand voel dan voel ik me wel een beetje angstig heel vreemd dit heb ik altijd al gehad trouwens bij ons thuis werd nooit over dit soort paranormale (om het zo maar te noemen) dingen gepraat was altijd onzin en het kon nooit, gelukkig weet ik inmiddels wel beter, volgens mij is het trouwens zo dat als je er bang voor bent dat je gelifde aan de andere zijde zich niet laten zien bij mijn weten moet je het "aankunnen"en je er open voorstellen voordat ze iets van zich zullen laten horen 8)
Nah, dit is vaag, terwijl ik het verhaal van Mamaatjevan5 lees gaat er een rilling langs mijn nek. Naat, dank je voor je verhaal, ik ben er erg blij mee. Ik ben nog wat sceptisch maar dat gaat over, weet ik zeker.