Ik ben blij dat ik ook nog gespaard ben gebleven van dit soort rare gebeurtenissen! Krijg er kippenvel van. Hoewel ik het wel heel interessant vind, zou ik waarschijnlijk gillen tot ik er bij neer val als me zoiets overkomt.
Nooit zoiets als wat ik verder gelezen heb hier meegemaakt,gelukkig misschien want lijkt me soms best moeilijk en eng. Maar soms maak ik wel iets mee waarvan ik denk zou het iets betekenen?Ik wordt namelijk sinds de terugplaatsing van 2 emmy,s bij de 2e icsi steeds bevolgen door lieveheersbeestjes.Zijn we dezelfde middag aan het wandelen mijn man nergens last van maar op mij zaten er 6 stuks.En ik kom er nu elke dag 2 tegen.Ik heb besloten ze niet weg te doen als ze ergens op zitten, want stel dat het wel iets betekend, dus er zitten nu 2 lieveheerstbeestjes in de gang haha.
Ik zat een paar jaar geleden achter mijn pc, mijn man was werken dus ik was alleen thuis. Ik was op msn bezig en ik stond op de start pagina. opeens begint me het scherm te flikkeren en er lachte echt keihard iemand zo'n vieze mannen lach(kwam natuurlijk via de boxen) maar ik had geen virus erop. Dus toen mijn man thuis kwam vroeg ik hem of hij iets ingesteld had (aangezien ik nogal lang achter de pc kan zitten) maar die had niks gedaan. Ik heb dus ook echt nooit meer het geluid aanstaan, krijg nog de kriebels als ik eraan denk ale: .
Tis wel heel mooi om er iets van te denken.... Maar hier in de gang zitten ze ook, en ik ben NIET zwanger. maar goed ook want er zit hier een heel elftal
ik ben wel beniuewd naar dag glaasje draaien enzo.... ik weet dat het heel gevaarlijk is omdat je bepaalde poorten opent....maar hoe moet ik dat zien, dat dan een duiveltje bezit van je neemt? of kan nemen?
Ik heb een jaar ofzo geleden een keer zo'n online oujia bord uitgeprobeerd, nou en diezelfde nacht hoorde ik voetstappen op de trap. Daarna fluisterde een stem in 1 keer het woord Oujia in mijn oor.. Zo creepy, heb de hele nacht geen oog meer dicht gedaan. Weet niet wat het is geweest, daarna heb ik nooit meer iets gedaan met zo'n bord.
mijn moeder verteld ooit een keer aan mijn zus,dat ze iemand had horen lopen op de gang. ze dacht dat ik of mijn broertje wakker was geworden,en naar de wc was gegaan. dus zij ons roepen,maar wij laggen lekker te slapen. toen is mijn moedre gaan kijken,en kon niks of niemand ontdekken. door dit verhaal was ik dus bang geworden,en durfde dus s'nachts niet meer van mijn kamer af,om te gaan plassen. toen mijn vader net was overleden,ik was toen bijna 8 jaar. voelde ik op een avond,toen ik in bed lag. iemand op mijn rug tikken. ik dacht eerst dat ik het had gedroomd,maar toen voelde ik het nog een keer,en toen later nog een keer. ik durfde me niet om te draaien. later heb ik dit tegen mijn moeder verteld,en die vertelde mij dat ze ook zoiets had gevoeld,alleen voelde zij 2 handen op haar zij,die tegen haar aanduwde. we hebben allebei het idee dat mijn vader was die afscheid kwam nemen. ook toen ik net bevallen was van mijn eerste zoon,heb ik tegen mijn vader gezegt,dat hij mocht komen kijken,als hij dit wou. heb echt gevoel dat hij dit heeft gedaan. toen mijn oudste zoon een jaar of 2 was,werdt hij s'nacht vaak wakker,en begon dan echt te praten,en te schaterlachen. ook hoorde ik hem vaak zeggen,nee dat wil ik niet,en dan later ging hij weer lachen. verder heb ik vaak,als ik ergens voor het eerst kom,dat het allemaal heel erg bekend voorkom. alsof het niet de eerste keer is.
[quoteGhitaThakoerdin] persoonlijk vindt ik het ook (slecht) om je daar bewust mee bezig te houden, je moet je bezig houden met het leven en niet met de dood... en suggereren dat je begaafd bent en entiteiten kan zien enzo vindt ik echt negativiteit aanwakkeren... maar ik bedoel dit niet slecht naar jullie toe hoor, krijg er alleen de kriebels van brrr...[/quote] hoi hoi ik denk niet dat het slecht is om jezelf bezig te houden met de dood zolang je er maar niet continue mee bezig bent én zolang het niet in de weg staat van je eigen leven en je eigen ik, dan zie ik het probleem niet, ik kan inderdaad een hoop zowel zien horen als voelen dat is nu eenmaal zo, het is jammer als dat dan word afgescheept van slech,t ik ben namelijk niet slecht, sterker nog ik help zowel de doden als de levenden door te gaan sommige doden dolen hier al jaren rond zonder écht te beseffen dat ze overleden zijn die blijven dus op 1 plek hangen er zijn mensen die hun kunnen helpen dat kan ik niet negeren en om te zeggen dat je alleen slechte entiteiten kunt oproepen kun je gelijk in hebben echter roep ik niets op ze komen zelf bij mij ik denk dat dat toch anders is groetjes nathalie ps wat ik wel grappig vind te lezen is dat meeste beginnen met oo wat eng en vervolgens hun eigen verhaal vertellen hahahaha
mijn buurvrouw.. heeft mijn oma nooit gezien of gekend.. zei ze een hele tijd terug.. dat ze s'nachts wakker was geworden.. enuit het raam keek.. zag ze een vrouw bij ons in de tuin.. die iets aan het zoeken was.. ze heeft precies uitgelegd hoe ze eruit zag en wat ze aanhad...toen ze even weg keek en terug.. was de vrouw weg.. maar die beschrijving.. is precies mijn oma.. die is al sinds 1999 dood...
wat ik trouwens erg vaag vind.. ik ben van 25juli tot 16 augustus 2008 in thailand geweest.. in die tijd is mijn oma heel ziek geworden en overleden.. ik had toen ik ging verhuizen een plantje van haar gekregen.. die moeilijk te verzorgen is. uiteindelijk plantje zo goed als dood.. ik heb aan mijn oma gevraagd.. toen ze al dood was.. of zei die plant wil verzorgen..omdat dat haar plantje was.. nou komt er toch een bloemetje aan en de plant komt weer helemaal tot leven..
Ik heb het eerlijk gezegd nog nooit meegemaakt, maar hoor wel van een vriendin verhalen die zij meemaakt. Haar vader is een aantal jaren terug overleden en soms verneemt ze dingen van hem. Dan hoort ze hem of ziet ze hem staan in de slaapkamer. Heel eng. Wat wel heel bizar is, heeft trouwens hiermee weinig te maken, maar bij ons op de wc hebben we zo'n zwarte tegeltjes rand. En in die tegeltes staan aliëns verwerkt. Echt super duidelijk! Zit je ff lekker op de wc, wordt je aangeken door 16 aliëns :s Mijn vriend lacht er altijd om en ziet ze ook niet (zegt 'ie). Heb er even een foto van gemaakt en in mijn album gezet. Zien jullie het ook of ben ik echt zo ver heen?
ik heb/had een sterke band met mijn oma van vaderskant, ik ben zelfs naar haar vernoemd wij gingen elke zomer naar het buitenland op familiebezoek naar mijn oma en opa van vaderskamt, alleen de zomer van 1994 zijn we niet gegaan, die oktober 1994 stierf mijn oma vlak voor mijn verjaardag... ik hield veel van haar en vond het vreselijk dat ik haar die zomer niet had gezien en dus ook niet eens afscheid heb kunnen nemen. 1 nacht droomde ik van haar, en in die droom liep ze naar me toe zonder iets te zeggen en en omheldse me, ik en zij huilden maar zeiden niets, toen liep ze weer van me weg.... ik geloof dat dit haar manier was om afscheid te nemen van mij. nog iets in december 2005 ben ik met 20 weken zwangerschap een zoontje verloren, een tante van mij (vaders zus) had al gedroomd dat mijn overleden oma mijn zoontje kwam halen en dus met haar mee zou nemen naar de plek waar overleden mensen verblijven, mijn tante wist door deze droom dus al dat ik mijn zoontje zou verliezen en indd een paar dagen later verloor ik hem... toen ik opnieuw zwanger werd van mijn zoon, droomde diezelfde tante weer over mijn overleden oma en dit keer droomde ze dat mijn oma en opa (ook overleden) haar een jongetje in een wit lakentje overhandigden en tegen haar zeiden , geef hem aan Fatna (ik dus) toen ze me dit vertelde was ik gerust dat ik een gezond jongetje zou krijgen.. verder maak ik nooit iets mee, alleen deze dromen waren apart voor mij
In een van mijn vorige huizen hadden we een electronische bel (zon een voor in het stopcontact), omdat dat ding steeds spontaan af ging zonder dat iemand voor de deur stond heb ik dat ding uit het stopcontact gehaald. En gewoon ergens neergelegt. Nu ging dat ding melodien spelen diehelemaal niet bestonden althans die hij helemaal neit hoorde te spelen en hij zat niet in het stopcontact. Of als ik of mijn ex naar boven liep ging automatisch het ganglicht aan of uit. Mijn ex gaf mij altijd de schuld, maar ik zat gewoon braaf op de bank. In dit huis heb ik sterk het gevoel dat er geesten zijn. Heb niets gezien maar voel het gewoon. Als ik snachts naar de wc ga dan denk ik ook altijd van jongens niet nu, heb er geen zin in. Weet niet of het helpt, maar ik hou wel mijn ogen dicht voor de zekerheid. Heb ook fotos gemaakt van de huiskamer met ronde bolletjes overal. Weet niet of het stof of entiteiten zijn dit hou ik maar even in het midden.
hoi hoi even een waarschuwing aub mensen ga alsjeblieft niet glaasje draaien hier komen namelijk dus wél de slechte entiteiten op af en voor je het weet heb je een "klever" die je niet meer met rust laat doe dit dus niet in het belang van jezelf en je gezin misschien ten overvloede maar wil dit wel even gezegd hebben glaasje draaien brengt NOOIT iets goeds met zich mee groetjes nathalie
misschien ten overvloede maar toch maar even dit gekopieerd van website Glaasje draaien: Bijna iedereen heeft het wel eens gedaan; glaasje draaien. Je pakt zet een glas ondersteboven op een ouijabord, of maakt er zelf een van papiertjes met letters, cijfers en ja en nee. Alleen weinigen beseffen hoe gevaarlijk dit 'spelletje' kan zijn. Goede en slechte entiteiten, De meest entiteiten zijn aardbewoners en zoals je goede en slechte 'levenden' hebt, heb je ook goede en slechte 'overledenen'. Je weet dus nooit wie je aan 'de lijn' hebt. De meeste mensen vragen naar een bepaalde persoon, helaas komt het maar weinig voor dat je deze persoon ook daadwerkelijk te spreken krijgt omdat deze al is overgegaan. Vaak komen meerderen geesten op je signaal af en zo staan zij in dubio; ze kunnen communiceren met een levende (en dat willen ze heel graag), maar hij is niet diegene om wie je vroeg. Een groot aantal zal zich dan voordoen als diegene om wie je gevraagd hebt en als je niet om bewijzen (oude herinneringen, telefoonnummers, bepaalde data) vraagt, kunnen ze dit heel lang volhouden. Goede entiteiten zullen je vragen zo goed mogelijk proberen te beantwoorden, echter bedenk wel. Ook zij kunnen GEEN toekomst voorspellen, zij weten niet meer dan wij. En soms zullen ze een leugentje om bestwil vertellen. Slechte entiteiten zullen je proberen angst aan te jagen, door verkeerde toekomstvoorspellingen te doen of door je vervelende antwoorden te geven. Sommigen hebben anderen gevonden en proberen zo met een groepje je voor de gek houden. Ook kunnen zij zich als 'klopgeest' gaan voordoen, door deuren open en dicht te maken, met dingen gooien, met dingen rammelen of op muren te gaan bonzen. Wat echter ook kan gebeuren is dat deze entiteit zo graag weer wil leven, dat hij zich vastzuigt aan je en zo bezit van je neemt (bezetenheid), hij probeert je zijn wil op te leggen en zo dingen te laten doen (van leugens vertellen tot jezelf verwondingen aanbrengen). Als je hier niets aan doet, heb je de rest van je leven last van zo'n plakker. Gelukkig zijn er heel goede paragnosten of exorcisten die je hiervan af kunnen helpen. Deze bezetenheid wordt vergemakkelijkt als je in trance bent, zorg er dan ook voor dat je NOOIT tijdens zo'n sessie in trance raakt. Mocht je wel diegene doorkrijgen die je wilde spreken, dan zal hij waarschijnlijk al zo zijn best doen om zich bekend te maken dat je geen bewijzen hoeft te vragen. Maar doe het dan toch altijd, vraag hem om namen, telefoonnummers of iets dergelijks. Zorg er wel altijd voor dat je niet dat antwoord in je gedachten hebt, zodat iemand anders het zou kunnen opvangen. Je kunt ook een wachtwoord afspreken, wat je samen gebruikt. Mensen die toch graag contact willen hebben met een overledenen, raad ik aan een medium te bezoeken en daarmee te kijken of er boodschappen zijn. Deze mensen weten waar ze mee bezig zijn. Begin dus nooit zomaar op eigen houtje met dit soort spelletjes. een gewaarschuwd mens teld voor 2 toch groetjes nathalie
Ik heb zelf heel veel onverklaarbare dingen meegemaakt. Vorige week is mijn vriend naar de crematie van de moeder van een vriend van hem geweest. Diezelfde nacht heb ik het hele gebeuren gedroomd na dat gedeelte van de crematie zag ik in m'n droom een vrouw in een witte jurk en een krans op haar hoofd door een soort van alpen gebied rennen. De volgende dag heb ik mn vriend mijn hele droom verteld en hij keek me met open mond aan. Die geloofd echt niet in al dat spirituele gedoe maar deze keer wel. De dingen die ik hem vertelde klopte precies en er werd een liedje gedraaid over vrij zijn en rennen door de natuur, ze hield van de natuur vertelde hij. Ik maak heel vaak onverklaarbare dingen mee.... de gyn vertelde m'n moeder dat ik een zesde zintuig had omdat ik met een helmpje(vruchtzak) ben geboren Ik zie geen geesten en zo hoor dat thank god niet!
Wat goed dat je dit stukje even hebt gecopieerd mamaatjevan5! Ik ben persoonlijk van mening dat er alleen maar slechte intiteiten reageren bij het glaasje draaien. Tenminste, als dit door onervaren mensen wordt gedaan. Zij weten en beseffen vaak niet waar zij mee bezig zijn, en slechte entiteiten zien kun kans schoon! De goede entiteiten laten liever op andere en vriendelijker manieren 'merken' dat zij er nog zijn aan hun nabestaanden.