Mijn vriend en ik hadden iets vreemd laatst, nou moet ik zeggen dat ik vrij zweverig ben en mijn vriend is meer van het "eerst zien dan geloven" Wij hebben een wii naast onze tv staan, die staat eigenlijk altijd uit, ik was op de bank en mijn vriend achter de pc... ineens begon het blauwe neon licht van de wii te knipperen... okee nog niks aan de hand, heb het ding weer uitgezet. Na 5 minuten sprong het lampje weer aan en nu zag mijn vriend het ook... nuchter als hij is mompelde hij iets van "zal wel met de stroom te maken hebben. Het gekke is dat onze tv en lampen ook aangesloten zijn op hetzelfde verdeelblokje als de wii en die hadden nergens last van. Aan de achterkant van de kamer hebben we een grote klok hangen, die werkt op batterijen en als je m aansluit op het stopcontact komt er blauw neon licht vandaan, die lamp stond dus aan. Opeens begint het ding te knipperen en rond te draaien en daarna een soort van tegen de klok in af te tellen :S Na een tijdje was het blauwe stukje lamp op ongeveer 5 minuten en toen viel hij uit. Mijn vriend liep naar de klok en haalde de stekker eruit en deed erin waarna hij gewoon weer normaal begon te schijnen. Ik ben blij dat hij het ook heeft gezien, want hij had me anders nooit gelooft... hij kreeg er ook wel een beetje kriebels van, vooral omdat het ging om 2 dingen die neon licht schijnen...