haar verven en per

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door beltje1905, 20 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beltje1905

beltje1905 Niet meer actief

#1 beltje1905, 20 nov 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 nov 2012
    Hoi dames,
    Ik heb een vraagje aan jullie. Ik en mijn man hebben bij mijn huidige zwangerschap geprobeerd om zwanger te worden door middal van een ovulatietest.
    Hiermee hebben wij mijn LH-piek bepaald om zo achter mijn eisprong te komen. Ik heb duidelijk eem smiley/2 streepjes gehad op 5 en 6 september. Ik heb op 20 september en 23 september een zwangerschapstest gedaan en deze was positief. Ik ben momenteel ook bijna 13 weken zwanger.

Nu heb ik mijn haar gepermanent op 5 september en krullen in mijn haar gezet. Heeft trouwens wel goed gepakt. Hierna heb ik in week 6 van mijn zwangerschap mijn haar geverft met het merk Naturtint van de Tuinen. Deze verf bevat geen ammoniak en heeft natuurlijke ingrediënten. (Althans dit is wat op de verpakking staat). Ik heb vrij lang haar, maar heb niet zo heel veel verf gebruikt (1 pak) en alleen mijn uitgroei geverfd.
    Ik zou graag willen weten of dit kwaad kan en schadelijk kan zijn. Want ik overweeg om mijn uitgroei nu nog een keer te gaan verven, maar dan in mijn huidige haarkleur zodat ik niet blijf verven.

Thnx alvast!

2. shk

shk Actief lid

4 aug 2012
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haar verven is niet schadelijk voor het kind! Je kan dus gewoon blijven verven. Succes!

3. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    Kan geen kwaad als je maar in een goed gefentileerde ruimte zit als je je haar verf als er wel ammoniac enz in zit mijn zus heeft het ook in haar zwangerschap gedaan en ik ben nu 16+2 en dit er aan te denke om het rond de kerst misschien ook te verve wou het eerst uit late groeie het is er bijna uit op denk 5 a 8 cm na ben ook me haar aan het late groeie dus duurt nog wel even voor dat er uit is maar het kan heen.kwaad als.je er op google krijg je miss ook info over

4. Sopann

Sopann Niet meer actief

Goed ventileren! En er rekening mee houden dat de kleur anders uit kan pakken.

5. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Ik kleur m'n haar al jaren en heb dit ook (bij kapper) tijdens mijn eerste en nu bij deze zwschap laten doen,kan echt geen kwaad hoor,
    Met permanent heb ik geen ervaring maar t lijkt me dat tegenwoordig ook alles wel redelijk safe is,in vergelijking met vroeger;)

Deel Deze Pagina