De onzekerheid...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mimi22, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    Hallo Deke,

Ik zie dat we even ver zijn :D
    Bedankt voor je reactie. Ik eet nu gewoon kleine hoeveelheden en alles wat ik binnen krijg is meegenomen. Maar toch wil je nu al het beste voor je kleine!

2. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Onzekerheid is echt killing...
    Heb in febr een miskraam gehad en dat was natuurlijk al een verschrikkelijke teleurstelling.
    Afgelopen dinsdag heb ik een echo gehad, dacht 7 weken te zijn maar dat is al terug gezet, en er was helaas alleen een leeg vruchtzakje te zien :(
    Kan zijn dat ik nog korter zwanger ben en dat er daarom niks te zien was, moet dus volgende week vrijdag terug voor weer een echo.
    Zit dus al 3 dagen in onzekerheid en moet nog ruim een week afwachten....
    Hoop natuurlijk zo op goed nieuws, heb van tevoren nog gezegd, dat zal me toch niet gebeuren 2 miskramen...
    Maar het is echt een kwestie van afwachten, meer kunnen we niet doen.

Hoe gaat het bij jou nu? Onzekerheid een klein beetje minder geworden?

Liefs Anna

3. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Anna, ik snap heel goed dat het nu wel erg spannend begint te worden... wat een schrik. Ik hoop zo dat je volgende week iets moois ziet! Niet wanhopen hoor, het kan nog allemaal helemaal goed zijn. Ze hebben het wel vaker mis toch, op zo´n korte zwangerschapstermijn?
    Sterkte!

4. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Hier vandaag ook flink geschrokken. Moest vanochtend plassen en vond toen bruine afscheiding op mijn wc papiertje, en had wat last van krampen ( ongi) heb vanochtend de vk gebeld en mocht gelijk komen. Tot onze opluchting was er een vruchtje te zien en een kloppend hartje :) dus je snapt ben super blij. 3 januari de volgende echo dan ben ik 10 weken. Hij dacht wel dat ik iets korter zwanger was. maar dat ging hij dan bekijken.

5. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    @ Anna, dat is zeker een schok! Hopelijk is op de volgende echo wel iets moois te zien! En gaat het wachten gauw voorbij!

@ Annette, wat fijn dat je meteen bij de vk terecht kon en dat alles er nog goed uitzag. Zijn je ongi-krampjes nu ook weg?!

6. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Nee niet helemaal de bruine afscheiding wel! Maar ongi krampjes zijn normaal al voelt het niet normaal haha ! Ben blij dat er een kloppend hartje te zien was! En nu proberen lekker te genieten!

7. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Annet, wat fijn dat je meteen terecht kon en dat je een hartje hebt gezien!

8. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    @ Annette;
    Probeer het inderdaad weer los te laten en te gaan genieten...

Vandaag werd ik wakker en niet eens misselijk, kon gewoon me ontbijt eten en heb nergens last van.. Ook wel fijn, maar ergens ook niet... Maar ga niets in mijn hoofd halen, gewoon genieten van de zwangerschap... :)

9. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Ik ben nu ook onzeker... Ben nu 3 dagen overtijd... Alleen maar witte slijm en 'savonds pijnlijke borsten, vooral bij aanraken en het lijkt of ze zwaarder is geworden 'savonds... Ik heb afgelopen woensdag getest en kreeg t sterke + vage streepje... Wou vanmiddag weer gaan testen maar dan moet ik echt veel plas (sorry) hebben!
    Ben zo onzeker want wil het zo graag!

10. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Kon 't niet laten..... Heb net getest....

ZWANGER!!!!

11. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Gefeliciteerd!

12. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Zie dat je ook zwanger bent, ook gefeliciteerd!

13. poetje84

poetje84 Actief lid

24 okt 2011
    141
    0
    0
    Dit maakte ik dus gisteravond mee... Plassen; geen bloed oid. Toch nog ontlastig (ook m'n darmen zijn van slag) en nog een beetje geplast... Nog eens vegen; bloed. Rood kringetje; ongeveer 20eurocent-grootte. Pffffff wat een stréss levert dat op!!! Nog eens geveegd; vaag veegje, zoals wanneer je een wondje op je knie hebt, bloed eraf veegt en nog een keertje naveegt. Daarna inwendig gevoeld; nergens bloed. Daarna ook geen enkele keer (nog steeds niet) wat gemerkt van bloed; maar ó wat een onrust!

Vanochtend huisarts gebeld. Mocht vanmiddag komen. Plasje mee; kijken of ze daar iets in zagen: niets. Ze heeft ook met de eendenbek inwendig onderzoek gedaan; geen spoortje van bloed bij de baarmoedermond. Dus waar het nu vandaan komt? Voor nu is er niets verontrustends te zien, maar zelf ben ik maar al te ongerust!
    Mag nu volgende week vrijdag al voor een echo.... Wat zal het een lange week worden!!! Mag ik dan wel rekenen op hartactie, of is het ook niet verontrustend als je het dan niet ziet? Nu was het nog niet zinvol zei ze... snap ik. Maar als ik volgende week wel eeng egroeid vruchtje zie, maar evt nog geen hartslag... kan het dan nog goedkomen??? Iemand ervaring???

14. salmiakje

salmiakje Lid

11 dec 2011
    66
    0
    0
    #114 salmiakje, 16 dec 2011
    Laatst bewerkt: 16 dec 2011
    Gefeliciteerd!!!Babette!

@ Poetje. Misschien een gekke vraag, maar kan het beetje bloed niet van je anus zijn? (he wat staat dat gek) Dat het misschien iets verrekt was. Als alles nu verder bloedvrij is, hoeft er niet iets aan de hand te zijn. Ik ben zelf ook nu een stresskip nog steeds mbt mijn zwangerschap, maar ik ken een meisje dat de eerste vier maanden nog 'gewone' menstruatie had en toch zwanger bleek te zijn. Zij heeft een gezond kindje gekregen. Misschien dat dat een klein beetje helpt :)

15. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    Gefeliciteerd :D

16. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Poetje : ik heb drie jaar geleden een miskraam gehad rond jouw tijd. Ik had een beetje bruine afscheiding eers en daarna bloed. Ik had toen ook inwendig onderzoek en de gyn zag toen veel bloed bij de baarmoeder. Zij gaf toen al aan dat het waarschijnlijk een miskraam is. Direct die dag een echo gehad en nog vruchtje met hartslag gezien. Echter 2 dagen later verloor ik het vruchtje.

Wat ik wil zeggen is dat in jou situatie het goed is dat bij het onderzoek ze geen bloed bij je baarmoeder zag en dat het daarom zeker wel goed kan komen. Het heeft inderdaad ook nog geen zin om nu een echo te doen omdat de hartslag nog niet aanwezig is. Volgende week misschien wel. Ik hoop het voor je en dat het bloeden stopt. Blijven hopen en duimen, de kans is nog steeds groot dat er niets aan de hand is. Succes

Bij mij gaat de onzekerheid op rare wijze nu een beetje weg, omdat ik er echt een heel goed gevoel bij heb nu. Ik heb echt het gevoel dat het kleintje helemaal goed gaat. Ik was er elk uur elke dag mee bezig en de tijd ging zo langzaam, maar het gaat nu eigenlijk snel voorbij en goed. Ben ook erg moe en had vanochtend hoofpijn en pijn aan mijn borsten. Goede tekens.

17. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Poon babette, gefeliciteerd

18. poetje84

poetje84 Actief lid

24 okt 2011
    141
    0
    0
    @Hansje: Dank je. Probeer er idd ook op te vertrouwen dat het voor nu niet direct iets verkeerds betekent. Sinds die ene druppel ook geen bloed meer gehad; geen spoortje zelfs.
    Eerst vond ik het heel vreemd dat ze nergens bloed vond; maar nu probeer ik idd vooral uit te gaan van de positieve kant ervan.
    Tuurlijk ga ik deze week wel onrustig zijn; en heeeeel beducht zijn op bloed... Maar hoop dat ik na de echo van volgende week weer wat geruster ben! Voor hartactie is het dan denk ik nog wat vroeg... of hoort dat al wel met 6 weken? Of kan het dan daarna alsnog goed zijn?

(weet dat het ook daarna fout kan gaan, maar daar wil ik ff niet te veel aan denken..>)

19. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

9 mei 2011
    448
    0
    0
    limburg
    Gefeliciteerd!!!

20. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    Ik vind het niet leuk meer!!!
    Ik word echt zo onzeker!!!
    Meiden, ik denk dat het voor mij beter is als ik even een tijdje niet meer op het forum zit, zo ie zo tot aan de eerste echo!

Sinds twee dagen heb ik helemaal geen symptomen meer en voel me gewoon niet zwanger meer. Voel me gewoon goed. Kan wel huilen. Terwijl er diep in mij iets zegt, heb er nou gewoon vertrouwen in!!! En wacht gewoon geduldig die echo af! Maak je niet zo druk, dat is ook niet goed! Maar ik durf het gewoon niet meer te vertellen, straks met kerst (aan onze ouders), bang dat 29 dec. niets te zien valt...

Is dit herkenbaar of ben ik nou echt wanhopig...

Deel Deze Pagina