Wie van jullie heeft er ook na pijn gehad van de ei sprong en bleek zwanger? Ik heb op dag 14 een positieve ovulatie test gehad en had die dag hele erge buikpijn.. Volgende dag was het zo goed als weg dus denk dat mijn ei sprong toen al was.. Heb sindsdien elke keer steekjes onderin.. En me buik rommelt een beetje onderin.. Het hoeft natuurlijk niks te betekenen maar ben benieuwd wie der ook na pijn heeft van een ei sprong en misschien zwanger is geraakt?
Hier het zelfde. Zaterdag was mijn eisprong. Die dag ook erge steken en trekkerig gevoel onder in mijn buik. Zondag ook nog regelmatig. En nu af en toe nog is. Vooral als ik mij bijvoorbeeld uitrek. Was ook opzoek of meer mensen dit hadden.. En ja dus. Handig hoor zo'n site!
De pijn kan een voorteken zijn van de eisprong maar ook achterafpijn zijn (leeg blaasje vult zich dan weer met vocht). Moeilijk te zeggen. De pijn belet een zwangerschap niet dus dat zal vaak genoeg voorkomen
Normaal had ik altijd de dag van mijn (wat ik denk eisprong) buikpijn. Soort stekende pijn, ook bij het zitten gaan.. Of hobbels op de fiets. Normaliter na 1 dag over. Nu heb ik dat deze zwangerschap tot ongeveer de dag dat ik ongesteld moest worden gehouden. Omdat ik totaal niet bezig was met zwanger worden, heb ik hier toen geen aandacht aan besteed. Achteraf zou ik kunnen zeggen van; he dat zou best al een voorteken geweest kunnen zijn
Ik heb mijn ei duidelijk gevoeld.. Dus daar is dit niet van.. Kleine steekjes onder in mijn buik.. En gerommel