Huisarts had nog geen nieuws, het is donker en grijs buiten, ik ben moe, wachten duurt lang en ik wil een baby. Kort samengevat... Nog meer mensen last van een slechte dag?
Jep! Hier ook.. ben ongeduldig, het is rotweer en nergens geen zin in vandaag.. behalve dan om hopelijk het fijne gevoel te ervaren van moeder te worden maar geduld is een schone zaak en ik probeer mn gedachten te verzetten naar andere dingen haha
Hee Lindy, vertel eens, hoe lang ben je al bezig, wat is jouw verhaal? Ze gaf aan dinsdag terug te bellen, maar ik ga het uiteraard maandag gewoon weer proberen... Inderdaad; het idee van een positieve test ooit houdt me op de been.
He gatsie! Echt even een klaagdagje.. Die dagen zijn er helaas ook. Hopelijk is het snel vanavond en morgen en kijk je er weer anders tegen aan en heb je geen slechte dag morgen! Soms moet je h3t ook allemaal even van je afschrijven/klagen hahaa! zoals ik altijd tegen mijn vriend zeg; het is nog nooit zo donker geweest of het word wel weer licht. Dus vast en zeker naar vannacht is het weer opgeklaard!
Hee Pancakes nou mijn verhaal ehmm.. ik ben 31 jaar en al bijna 8 jaar samen met mijn vriend, ik heb altijd al een kinderwens gehad maar eerst de behoefte gehad om vastigheid te vinden. Ik heb inmiddels een vast contract en we hebben een huisje gekocht samen dus ik ben vorig jaar oktober gestopt met de pil.. die slikte ik al 15 jaar en heb echt gemerkt wat een rotspul dat is.. half januari kwam mijn cyclus pas weer op gang Nu met ovulatietesten e.d. aan de gang omdat ik graag mijn lijf wil proberen te begrijpen. Dinsdag positieve test gehad en de dinsdagavond en woensdagavond hebben we geklust dus nu op het wachtbankje.. jeetje ik maak er wel een heel verhaal van haha Het is dus voor de eerste en ik vind alles spannend.. wat is jouw verhaal?
Hier ist al 2dagen drie keer kut om maar even heel direct te zeggen. Ik keek vandaag tegen een positieve ovulatietest aan, en meestal kan ik rond deze tijd echt even de schouders er onder zetten en de hoop hoog houden, maar deze ronde gewoon niet. Gewoon ff helemaal niet. Geloof is gewoon even zo helemaal weg en ik voel me in limbo zoals nizzie het noemde. Ik weet dat onze kans bijna 0 is en toch moetrn we wachten op heronderzoek. De weken zijn zo verdomd lang...
@Lindy1985 Wat goed zeg, een vast contract. Da's een heel mooie basis. Ja, de pil is echt bizar spul. Blij dat ik daar vanaf ben. Oeh spannend hoor, weer op het 'wachtbankje', hoop voor je dat het snel raak is. Mijn verhaal is ook lang, maar ik ga het kort proberen samen te vatten: Ik ben (overmorgen) 27, ben net een jaar getrouwd met mijn man (al meer dan tien jaar samen). In augustus gestopt met de pil en pas in januari ongesteld geworden. In december al inwendige echo gehad, die leek toen prima, maar in maart terug gegaan en toen toch PCOS vastgesteld. Eindconclusie; 8 augustus laatste pil genomen en ik zit nu in de tweede cyclus. Op cyclusdag 143... Nu binnenkort beginnen met Clomid, maar eerst ons bloedonderzoek afwachten, want we zijn in Bonaire geweest en daar vliegt de zika-mug. Dus we zijn even getest op zika. Als die uitslag negatief is, dan mogen we beginnen aan de MMM.
Yes me too. En ik wil ook een baby, wachten duurt lang... Sterkte voor jou. Hopelijk mogen we snel een kleine verwachten. Ik heb mijn hoop op 2018 gezet...
Hahaha ja, maar heb nog steeds wel hoop op een zwangerschap in 2017... Daar hebben we nog meer dan een half jaar voor.
Jep, zit er hier ook een beetje doorheen. Alles zit even tegen, vorige week was ik zo zeker van een zwangerschap, en dan toch weer ongesteld geworden afgelopen weekend.. Kon wel janken van de teleurstelling want ik wist het vrijwel zeker. Nu proberen de schouders er weer onder te zetten en vol goede moed doorgaan. Maar het is soms zo verdomd lastig.
Zo zie je maar weer; ieder z'n eigen sores. Ik zou een gat in de lucht springen van blijdschap als ik weer eens ongesteld zou worden, terwijl dat voor een ander dus een moment van intens verdriet is.
Ja, je hebt helemaal gelijk. Iedereen dealt met zijn eigen sores. Sterkte met wachten op de uitslag, wachten duurt altijd lang.. Maar we gaan gewoon voor een positieve test in 2017 en een baby in 2018! Laten we positief denken
Ja 2017 duurt nog wel even, maar voor mij is de kans wat minder groot. Daarom heb ik mijn hoop op 2018 staan. We kunnen waarschijnlijk niet eerder dan september op z'n vroegst beginnen, als alles dan duidelijk is en ik geopereerd zal moeten worden. Jullie zijn natuurlijk al aan het proberen. Ik slik nog steeds de pil, omdat zonder geen optie is momenteel.
@Pancakes Nou he echt bizar spul, als we dat toch eerder geweten hadden.. dat hoop ik ook, maar dat hoop ik voor iedereen op dit forum die in afwachting is.. vooral bij de vrouwen wiens geduld zo op de proef word gesteld, hoop is het beste om te houden maar ik begrijp heel goed dat het zooo moeilijk is.. Ben nog maar bij ronde 4, maar wie weet duurt het bij ons ook wel jaren, ik heb altijd gezegd dat je geen kinderen 'neemt'.. maar dat ze je gegund moeten worden Wel een hele stabiele situatie ook dus, getrouwd en al meer dan 10 jaar samen wow! Een dikke knuffel voor je ivm het PCOS verhaal, wat vervelend dat je cyclussen zo lang duren.. ik hoop dat het bloedonderzoek dus goed is en dat je snel mag beginnen met Clomid en dan snel een positieve test vast hebt! Liefs!
@Littlegirl1989 een hele dikke knuffel voor jou, ik vind het heel lastig iets te zeggen om je op te beuren.. probeer de hoop terug te vinden en veel met de meiden hier erover te praten, ik zend veel liefde en positiviteit je kant op <3 ik hoop dat het helpt!