@Dagdag------> Bigsister is watching you!! Hihihi. Echt gezellig! Hebben jullie al last van verschijnselen? Misselijk? Ik ben alleen super moe en chagie.
Hey Sandrina, Ik voel me echt heel goed (gelukkig wel)!!! Er zijn een paar dingen waaraan ik merk dat ik zwanger ben: soms kramp/steken in onderbuik, vorige week had ik een hele bittere smaak, maar dat is gelukkig nu weg en ik heb wat gevoeligere borsten. Ik ben verder niet echt moe en zeker niet chagerijnig! Hoe gaat het nu met jou? Heb je al een afspraak gemaakt bij de vk? Ik ben net samen met mijn man naar de ha geweest, was wel leuk gesprek. Verder doet hij natuurlijk niet zoveel, dus nu op naar de vk! Geniet ervan hè! Liefs, DAGDAG
Van harte gefeliciteerd, en zo snel!! Echt super hoor!!! (Geeft ons beginnende klussers ook weer wat hoop ) Geniet ervan!
gefeliciteerd meiden, ik word als het allemaal goed gaat ook een februari mama echt heel grappig... liefs janna
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik verwacht net als jou ons eerste kindje eind januari/ begin februari 2007.
Ik ben niet meer zwanger. Eerst licht bloedverlies. Later een he-le-boel. Jammer hoor. Het kleintje was zo ontzettend welkom.