Hey meiden! Ik kreeg net mailtje dat er een opa & oma box ergens te bestellen is.. Nu heb ik zelf al iets van 4 van die zwangerschaps boxen en dit klinkt wel erg leuk voor de opa's en oma's. Maar ik kan nergens vinden wat er in deze box zit. Wie kent De Opa&OmaBOX en weet wat er dus in zit en of het de moeite waard is. De box kost 9,95. Groetjes Wendy
www.opaenomabox.nl De Opa&OmaBOX biedt inspiratie en ideeën voor deze veranderingen in je leven. Opas en omas kunnen hem zelf aanvragen, maar via internet kun je hem ook cadeau doen aan je ouders of schoonouders. Het pakket kost 9,95 inclusief verpakkings- en verzendkosten. Ik lees alleen wel op een site dat er alleen maar ROMMEL in zit... http://www.proefmonsters.nl/kadodoos/cadeaupakket/opa-en-oma-box.html
ik heb de trouwbox gekregen was op zich wel leuk maar de samenwoon box was echt nul. dus dit is ook uitproberen denk ik
ja daar zat ik dus ook al over na te denken. Ik lees niet veel goeds over deze box en dus vind ik het bij twijfel al niet meer de moeite waard. Bedankt voor de reacties!
anderhalf jaar geleden zat dit er in (weet niet alles meer ) : 2 luiers : een inimini potje zo groot als het topje van je duim met zinkzalf : billendoekjes zo een kleine verpakking ervan met 25 stuks :wegwerp slap : een lepeltje : en een hele stapel tijdschriften maar echt die 9 euro niet waard dan zou ik zelf 10 euro besteden bij de kruidvat en zelf een box samen stellen liefs ancie
dan is het inderdad raar als hij toen gratis was. en 10,- voor dat vind ik te gek voor woorden, we zoeken zelf wel wat leuks bij elkaar
En als ik het lees is het niet perse iets alleen voor opa's en oma's. Ik had dan ook iets verwacht over een boekje ofzo apart over opa en oma. Dit klinkt niet echt positief allemaal! Ikdenk dat ik zelf dan maar wat bedenk. Dit topic was ook bij de Lounge volgens mij met dezelfde vraag of iemand wist wat erin zit. Raar ook dat hij eerst gratis is en nu opeens 9,95. Vind ik nogal wat dan!