De oplossing kerstboom en plaatsgebrek.

Discussie in 'De lounge' gestart door Veraenroy, 4 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Heel erg mooi!

Maarre... wat zijn jullie allemaal vroeg met de kerstboom! Het is nog geen sinterklaas geweest. Ik zet m a.s. zaterdag pas.

Gr Otje

2. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ziet er leuk uit! Het is helemaal in om je boom aan de muur op te hangen, en dan bij voorkeur ook nog op de kop ;) Je hebt dus een goed oog voor trends! :)
    Je kunt daar zelfs speciale halve nep-bomen voor kopen heb ik gelezen :confused: ! Ik heb een abo op een vakblad van interieur en decoratie en dergelijke en daar stond het in afgelopen oktober. Ikzelf wilde het ook proberen, maar dan wel met een echte boom, maar goed, wij wachten eerst even tot sinterklaas het land weer uit is...
    Al moet ik zeggen als ik die foto zie krijg ik ook al de kriebels.....

Marian

3. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Ik zet normaal de boom ook pas na sinterklaas op, maar aangezien ik bijna niet meer voor uit kom met m'n dikke buik (ben de 13e uitgeteld) , en ik toch een boom wilde en het zelf in de hand wil hebben, heb ik hem maar wat eerder opgezet.

@debski: Dit is idd heel toevallig van die handvaten. Maar jij komt uit M'tricht, ik ben zelf een rasechte m'trichtse en mijn man Roy ook. Misschien kennen we elkaar wel, zou wel heel toevallig zijn allemaal.

Groetjes Vera

4. Sjaaak

Sjaaak Bekend lid

6 jul 2006
    509
    0
    0
    Assen
    is dat een echte boom

super gaaf :D

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    mooi joh! die van ons gaat dit jaar in e box want er is nog geen kindje en ons monster { de hong} i s9 maanden en anders heb ik denk ik geen ballen meer! volgend jaar zien we wel weer verder

6. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    @ sjaak: Nee het is een kunstboom ik heb de takken aan de achterkant er af gehaald en hem dan plat tegen de muur laten hangen.

Gr Vera

7. mopsje

mopsje Actief lid

2 nov 2006
    272
    0
    0
    Wat een geweldig gezicht zeg je zal van de famillie enzo ook wel veel complimenten krijgen zeker echt super ga ik volgend jaar ook doen hij staat nu al :) ;)

liefs mopsje

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    lijkt wel een kerstshow! mooi hoor!

vorig jaar zag je ook vaak dat mensen de boom aan het plafond hingen.
    is ook nog een optie. anders kan je ook nog een boom in de tuin, of een klein boompje zetten toch?

Deel Deze Pagina