Heel erg mooi! Maarre... wat zijn jullie allemaal vroeg met de kerstboom! Het is nog geen sinterklaas geweest. Ik zet m a.s. zaterdag pas. Gr Otje
Ziet er leuk uit! Het is helemaal in om je boom aan de muur op te hangen, en dan bij voorkeur ook nog op de kop Je hebt dus een goed oog voor trends! Je kunt daar zelfs speciale halve nep-bomen voor kopen heb ik gelezen ! Ik heb een abo op een vakblad van interieur en decoratie en dergelijke en daar stond het in afgelopen oktober. Ikzelf wilde het ook proberen, maar dan wel met een echte boom, maar goed, wij wachten eerst even tot sinterklaas het land weer uit is... Al moet ik zeggen als ik die foto zie krijg ik ook al de kriebels..... Marian
Ik zet normaal de boom ook pas na sinterklaas op, maar aangezien ik bijna niet meer voor uit kom met m'n dikke buik (ben de 13e uitgeteld) , en ik toch een boom wilde en het zelf in de hand wil hebben, heb ik hem maar wat eerder opgezet. @debski: Dit is idd heel toevallig van die handvaten. Maar jij komt uit M'tricht, ik ben zelf een rasechte m'trichtse en mijn man Roy ook. Misschien kennen we elkaar wel, zou wel heel toevallig zijn allemaal. Groetjes Vera
mooi joh! die van ons gaat dit jaar in e box want er is nog geen kindje en ons monster { de hong} i s9 maanden en anders heb ik denk ik geen ballen meer! volgend jaar zien we wel weer verder
@ sjaak: Nee het is een kunstboom ik heb de takken aan de achterkant er af gehaald en hem dan plat tegen de muur laten hangen. Gr Vera
Wat een geweldig gezicht zeg je zal van de famillie enzo ook wel veel complimenten krijgen zeker echt super ga ik volgend jaar ook doen hij staat nu al liefs mopsje
lijkt wel een kerstshow! mooi hoor! vorig jaar zag je ook vaak dat mensen de boom aan het plafond hingen. is ook nog een optie. anders kan je ook nog een boom in de tuin, of een klein boompje zetten toch?