Hallo, Lynn van bijna 4 maand heeft nog steeds berg op haar hoofdje. Ik heb al de anti-berg van Zwitsal geprobeerd en ik heb het ook al een tijdje vet gemaakt met olie, maar het helpt allemaal niks. Wie heeft dé oplossing? Of moet het vanzelf over gaan?
Bij dhani deed ik eerst altijd elke dag haarlotion op zn koppie..maar hij had ook best veel last van berg, anti berg pads hielpen hier maar een beetje.. Nu doen ik alleen lotion op zn koppie als we op visite gaan en verder niet en hier helpt dat..hij heeft er geen last meer van..
Ik deed het zo: olie op z'n koppie, even in laten werken. Daarna haartjes wassen. En daarna goed borstelen met een babyborsteltje. Het was met een week verdwenen. Sommige mensen raden je aan om het van zijn huid af te schrapen, maar dat zou ik niet doen, hoor! Berg zit best stevig vast aan zijn huidje en een babyhuidje is nog zo teer dat je het op die manier kunt beschadigen.
k doe er soms olie op en laat k het inwerken en een dag later haal k het ht voorzichtig af et me nagel op die plekken heeft ze er geen last meer van
Hoi, Mijn zoontje had er ook last van. Anti-berg van Zwitsal hielp ook niet echt. Ik heb gewoon zijn haar goed verzorgt en verder niet. Het ging na een tijdje vanzelf over. Succes ermee. Rebekka
Iman heeft er ook wel eens last van en ik gebruik de anti-berg pads van de Hema... Ik veeg er goed overheen met de pad, laat het intrekken en was haar haar dan met shampoo. De dag erna is haar haar dan nog een beetje vettig, maar de dag daarna heeft ze nergens meer last van. Na een paar weken komt het weer terug en beginnen we weer van voor af aan
Ik doe er niks aan bij ons meisje, ze had het bij haar wenkbrouwen dat is vanzelf weggetrokken en op haar voorhoofd word het nu ook al stukken minder. Inkie
Caitlin had het ook zo erg dat het haar gezichtje inliep ik hield haar hoofdje goed vet en verwijderde het na het intrekken met een borsteltje en daarna wasde ik haar haartjes (afspoelen met alleen water is beter) echter vaak haartjes wassen verergerd het berg probleem nu is ze er zo goed als vanaf , maar berg kan heel hartnekkig zijn en ze kunnen er lang last van hebben
ik heb haarlotion van de DA gebruikt. Ruim voldoende erop gedaan in laten trekken en zachtjes met een babykammetje (of borsteltje) over het hoofdje gedaan en het kwam er grotendeels vanaf. En de rest gaat langzaamaan weg... Ik heb zelfs begrepen dat het nichtje van Anne-Fleur er nog lichtelijk last vna had en die is bijna 4...
Bij Britt heb ik het ook geprobeerd met olie, intrekken en dan wassen. Maar helaas. Ze is nu 8 mnd en heeft er nogsteeds soms last van
Vaseline op het hoofdje, nachtje laten intrekken en eraf schrapen met een speel-of anzichtkaart. Het is alleen wel wat moeilijker bij kkindjes met een flinke bos haar! (zo dus bij mijn 2 meiden )
Ik smeer er olie op voordat ze in bad gaat en dan gaat het er met badderen weer af, helaas zit het er de volgende dag dan weer. Ze krabt nu ook haar hoofdje kapot
Tijn heeft er ook nog wel s last van. In de Wij Jonge Ouders stond idd ook in laten trekken met vaseline en er dan afschrapen. Kep t alleen nog niet geprobeert.
deborah heeft er ook last van vanaf 1 maand. Iedere keer denk ik: het is weg, en dan zit het er weer. Ik gebuik in badje balneum olie en haar haartjes wassen we niet, want dan is het de volgende dag heel erg. Zwitsal pets hebben wij ook, maar over gaat het nog niet. De vasaline ga ik nu even proberen
Had ik ook gedaan, en inderdaad, het koppie is zo teer dat er hele open plekjes verschenen op zijn hoofdje. Plus dat er hele plukken haar meegkwamen dus daar ben ik maar snel mee gestopt. Ik had ook alles geprobeerd, en de ene keer ging het beter als de andere. Alle soorten olie en pads gehad. Toen hij ongeveer een jaar was, en hij heel wat haar had verdween de berg ook vanzelf. Oja, vet maken en dan met een kammetje borsteltje het hoofdje borstelen hielp wel iets maar helemaal weg ging het gewoon niet