Kippenvel momentje...

Discussion in 'De lounge' started by NandaK, Jan 1, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NandaK

NandaK Actief lid

Feb 28, 2011
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik geloof op zich best dat er meer is na de dood, maar hier kreeg ik toch wel kippenvel van. Mijn moeder is onlangs vrij plotseling overleden. Ze was wel ziek, uitgezaaide longkanker naar de hersenen, maar het ging ineens heel snel. Ze was 53 jaar. Net oma van onze dochter en twee weken voor haar overlijden is haar tweede kleinkind, mijn nichtje, geboren. Vorig jaar heeft ze met oud en nieuw een mooi pijl afgestoken bij wijze van gelukwens voor het nieuwe jaar, ze was toen net schoon verklaard van de longkanker. Dit jaar wilde ik dat dus voor haar doen. Vl had een mooie pijl gekocht en ik heb er een mooie boodschap opgeschreven. Kwart over twaalf gaan we na de gelukwensen naar buiten om als eerste deze pijl af te steken. Hij gaat de lucht in en hij was prachtig. Een half uur later ga ik even op zolder kijken om iets te pakken. Ik denk ik zal ook even op de zolderkamer kijken of het raam wel dicht zit. Het zat idd dicht maar er zat een rond gat in van 30 bij 30 cm! Overal glas. Het is zo'n velux klapraam met dubbelglas van ca 1 m bij 1 m. Dus ik rond kijken of ik iets zag liggen, ligt daar de stok van mijn vuurpijl met mijn tekst er op! Kippenvel, ik heb staan huilen daar. De pijl is tegen de wind in terug naar het huis gevallen en blijkbaar precies in de juiste hoek om dwars door het glas te gaan. Verzekering is al gebeld en alles wordt geregeld gelukkig maar het doet je wel denken. Scherven brengen geluk laten we maar zeggen.

2. All Mine

All Mine Bekend lid

Feb 22, 2009
    913
    0
    0
    NOP
    Wow, inderdaad een kippenvel moment!

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Jee, wat bijzonder zeg! Daar zou ik ook kippenvel van krijgen.

4. Pleak

Pleak Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,620
    218
    63
    zuid-holland
    Wouw wat een bijzonder moment.. ik zou er denk ik ook kippenvel van hebben gekregen!

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Wow zeker kippenvel

6. linde90

linde90 Niet meer actief

Heel bijzonder . Ik zou de pijl bwaren...

7. Wietje79

Wietje79 Actief lid

Feb 7, 2009
    384
    0
    0
    Wat bijzonder zeg..

8. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

Jan 21, 2012
    1,514
    0
    0
    Dat is wel heel bijzonder ja.

9. Zena

Zena Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    2,428
    0
    36
    Goh meid... Dat is mooi! Weet zeker dat er meer is tussen hemel en aarde. Je moeder wilde vast laten weten dat ze ook aan jullie denkt en schijnbaar wenst ze je heel veel geluk, gezien alle scherven ;)
    Mijn moeder is trouwens ook pas overleden en wij hebben ook een pijl afgestoken voor haar. Had zo'n "boodschap" van haar kant heel mooi gevonden. Zeker weten ervan moeten huilen.

10. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Wauw dat is zeker een kippenvel moment!!
    Wat bijzonder!
    Bewijs maar weer dat meer tussen hemel en aarde is

11. Charmed

Charmed Fanatiek lid

Sep 16, 2012
    2,589
    79
    48
    Wauw, dat is echt bijzonder!

12. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    *pinkt in gedachten ook een traantje weg... *
    Wat bijzonder!

13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Heel bijzonder!
    Heb je de pijn bewaard?

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Wauw zeg, ik krijg zelfs van het lezen al kippenvel.

15. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    +1 :)

16. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Wat mooi :) Ik hoop dat je er toch steun aan hebt, voor mij zou het zeker een bevestiging zijn.

17. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    wauw ik kreeg ook kippenvel toen ik dit berichtje las!

18. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Wow! Dat is idd een kippevel moment! Ik zou de pijl ook bewaren, heel bijzonder!

19. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,314
    1
    0
    Amsterdam
    Het heeft ongetwijfeld te maken met mijn eigen moeder die al jaren Alzheimer heeft op bijzonder jonge leeftijd (ook een vijftiger), maar ik begon bij het lezen van jouw verhaal spontaan te huilen, en weer toen ik het net aan mijn man vertelde.

Ik ben vrij nuchter ingesteld, en zal niet snel zeggen dat dit dus een communicatie moment is van jouw moeder. Ik zal het ook niet uitsluiten. Maar bovenal hoop ik dat het zo was, en vind ik het een heel warme gedachte!

Vreselijk dat je je moeder al zo jong hebt moeten verliezen, maar mooi moment dat je beschrijft!

Share This Page