DE oplossing voor een schimmelnagel?

Discussie in 'De lounge' gestart door Fireangel, 15 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel229

angel229 Niet meer actief

Lamisil tabletten is een optie. Daar zit namelijk een middel dat schimmeldodend is. Al die smeersels komen niet diep genoeg. Andere rigoureuzere oplossing die wij op het werk geregeld toepassen is een teennagelextractie. Pijnlijk maar zeer effectief.

2. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Schimmelnagels

hier staat trouwens dat het niet besmettelijk is, maar dat is niet correct.

3. pipootje

pipootje Niet meer actief

sudocreme elke dag 2x lekker dik erop smeren!

4. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Stomme vraag, maar als je vaporub erop smeert, moet je t dan ook afdekken? Ik ga t eens proberen.....

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Een kalknagel kan ook worden veroorzaakt door een gist

6. lea

lea Fanatiek lid

ik had 2 teennagels die helemaal waren aangetast, 1 nagel helemaal weggehaald tot het schone gedeelte ( maar een paar mm over) en elke dag een pleister met daaronder voetschimmelcreme. Die nagel is helemaal gezond aangegroeid, ik moet het eigenlijk ook proberen met de andere nagel, maar die is wat hardnekkiger.

7. twijfelkont

21 feb 2012
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook van die lelijke dingen en de pedicure heeft er hier een gelnagel overheen gedaan en hij is langzaamaan uitgegroeid.
    Daarbij moest ik ook elke dag de nagelriemen insmeren met een of ander goedje/olie.
    Prima gewerkt, schimmel is er uit (had 6 nagels waar wat in zat.....)
    Helaas wel nog 3 nagels die dik zijn gebleven, komt volgend de pedicure omdat het nagelbed is aangetast.
    Ben nu aan t smeren met azijn, om te kijken of dit nog wat beter kan worden (witter).
    Succes ermee...........

8. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Is hetzelfde. Gaat altijd om een candidavariant. De een noemt dat schimmel, de ander noemt het gist.

9. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Mijn man heeft na vele middeltjes en smeerseltjes toch maar de pillenkuur van de huisarts gevolgd. Ondertussen regelmatig bloed laten prikken om zijn lever in de gaten te houden.
    Nu heeft hij mooiere nageltjes dan ik :(

Deel Deze Pagina