straks mijn eerste IUI deel2 ivm crahs

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babs81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs81

babs81 Niet meer actief

Ik ben benieuwd hoe hhet nu met de meiden gaat

namen alles ben ik nu kwijt.....

Al getest meiden??

2. sjolie

sjolie Actief lid

11 dec 2006
    393
    0
    16
    verzorging
    friesland
    Hoi

Hier is alles goed hoor .
    Nog steeds op het wachtbankje.
    Ben wel erg benieuwd naar misty

groetjes sjolie

3. babs81

babs81 Niet meer actief

Jaaa ik ben ook erg benieuwd.... rot zwpagina.... grrr
    Heb met zoveeel spanning gewacht

4. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hoi meiden,

Lekker irritant dit zeg...

Hier gaat het wat minder. Heb sinds gisteravond vrijwel geen
    (.)(.) meer en ze zijn ook niet meer gezwollen. Dit is bij mij altijd steevast een teken van opkomende duivels, dus ik ga er van uit dat ik zondag gewoon ongi wordt, helaas :(.

Ik ben ook heeeel nieuwsgierig naar Misty, hopelijk reageert ze snel. *duim duim duim*

@Sjollie: houd je het nog een beetje uit daaro op de wachtbank?

@Babs: Al 4 wkn en 2 dgn, jeeeehh!!! Ik voel het, dit is en plakbeeb die nog 9 maanden bij je gaat blijven :).

5. babs81

babs81 Niet meer actief

@nana Ja dit voel ik ook duidelijk........stom is dat hhe??? je gevoel zelf ook heb.. dat heb ik de laatste jaaren noooooit gehad

6. babs81

babs81 Niet meer actief

Voor jou vind ik het klote.. he je zelf niets zoiets ik ga testen???
    dan weet ik het.. en is de tegenval weer minder??

Ik heb altijd half uur voor de duivels geen pijn in boobs meer....

7. sjolie

sjolie Actief lid

11 dec 2006
    393
    0
    16
    verzorging
    friesland
    Nana: Nog niet opgeven hoor, ik had bij mijn zijn ook weinig kwaaltjes in het begin, dus hoop houden.

Babs: al last van kwaaltjes??

Hier is eindelijk de eerste week om, ik meot morgen de laatste pregnylspuit zetten en dan gaan we echt aftellen,
    Sinds vanmorgen voel ik vanalles in mijn onderbuik, maar dit kan net zo goed van de pregnyl komen

8. babs81

babs81 Niet meer actief

Sjol
    Spannend ik ga keihard met jou duimen

en nana dat zeg ik;)

9. babs81

babs81 Niet meer actief

Ohw kwaaltjes??? jaa misselijk... nergens zin in behalve SLA;) met overhheerlijke dressing

En veel plassen erg moe... en mijn boobssssss voelen blauw en knoeperts warm

10. sjolie

sjolie Actief lid

11 dec 2006
    393
    0
    16
    verzorging
    friesland
    Wat kun je soms blij zijn als je al die kwaaltjes voelt

11. babs81

babs81 Niet meer actief

Ja heerlijk.... heb net toch maar besloten een pot rolmops te halen bij de visboer..... heerlijk..... had bij mijn oudste ook die tik...
    emmers vol opgegeten... elke avond samen met hun paps een emmertje leeg eten,,...

MIJN OUDSTE IS VANDAAG PRECIES 11 EN HALVE JAAR OUD

12. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hoi meiden,

heb vanochtend toch getest, kon het niet laten, maar helaas witter dan wit :(. Voel verder ook echt helemaal niets meer (zoals altijd voor ongi), dus ga er maar vanuit dat ik morgen ongi wordt. Ik steek vandaag nog maar gewoon mn dagelijkse utrogestan bolletjes op en dan zien we morgen wel (meestal wordt ik gewoon ongi ondanks de utro). Mocht ik morgen avond nog niet ongi zijn dan test ik nog wel een keer, want dan komt het misschien toch door de utro. Bah, ik baal stiekum toch wel heel erg, vooral omdat we nu twee rondes geen iui kunnen krijgen en ik er weinig hoop in heb dat we zelf iets klaarspelen na al die tijd... Sorry voor mn hele ego verhaal.

@Babs: fijn dat je kwaaltjes voelt meis. Kan me voorstellen dat dat toch een geruststellend idee voor je is. Zie je wel het gaat helemaal goed komen met jou!

@Sjollie: Jij gaat nog steeds babs achterna he, deze ronde. Ik nog steeds duim voor je!

13. sjolie

sjolie Actief lid

11 dec 2006
    393
    0
    16
    verzorging
    friesland
    He nana, echt balen van die test.
    Waarom kunnen jullie 2 rondes geen iui hebben??

14. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Sjollie: omdat het lab in ons zh een tijdje dichtgaat ivm verhuizing en de maand erna al volgepland was. We mogen nu pas weer in december verder, zucht. Baal echt wil gewoon het liefste zo snel mogelijk weer verder gaan, maar ja...

15. babs81

babs81 Niet meer actief

Kan je niet in je regio dat alsnog doen?

16. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Nee, ze hebben in ons zh gezegd dat we gewoon moeten wachten. Het is trouwens het grootste lab in de regio, waar ook nog andere zhs van afhankelijk zijn, dus vrij veel stellen zullen er last van hebben. Vandaar dat het denk ik ook niet mogelijk is om iedereen over te plaatsten naar andere ziekenhuizen...

17. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    Hallo Meiden

Mag ik mij bij jullie aansluiten. Heb afgelopen woensdag mijn eerste iui behandeling gehad. Heb puregon gespoten en had 1 mooi eitje. Dinsdagavond positieve ovulatietest :) en woensdagochtend meteen iui gehad. Nu neem ik plaats op het wachtbankje

18. sjolie

sjolie Actief lid

11 dec 2006
    393
    0
    16
    verzorging
    friesland
    Nana: dat is echt balen zeg, december pas weer.
    Heb je vandaag nog getest?

Natjuh: Welkom hier.
    Waarom hebben jullie IUI?
    Succes op het wachtbankje, het wachten duurt altijd erg lang, maar gelukkig kun je hier altijd je ei kwijt:D

groetjes

19. babs81

babs81 Niet meer actief

@nana KLOTE.....Vind dat soort dingen ook vaag...
    ik zou w88 tot mijn diploma, en zouden nog 4mnd zelf proberen.. en juli was ik er aan toe ZOMERSTOP waarom hhaha
    mar goed mijn w88 werd beloond gelukkig

Natjuh... Hopelijk heb je net zoveel geluk... en idd wat is jullie reden tot IUI??

20. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    Wij zijn nu bijna 3 jaar bezig voor een kleintje. Nu is het zo dat het zaad van manlief niet zo goed is en ik heb geen eisprong van mezelf. Kreeg clomid daarvoor. heb dat iets van 1,5jaar geslikt. We kregen toen te horen dat bij ons niet op een natuurlijke manier zou lukken. We zouden toen gaan voor inseminatie. Maar plots waren wij ineens spontaan zwanger. Jammer genoeg is dat met 7 weken fout gegaan. Toen moesten we het toch maar weer een jaar proberen. In augustus gesprek gehad en september konden we meteen beginnen met spuiten. En nu afgelopen woensdag dus de eerste iui gehad.

@ sjolie. jij ook op het wachtbankje zie ik. spannend hoor

@babs81. Gefeliciteerd met je zwangerschap. 1e iui. Wow. Ik hoop dat ik ook zoveel geluk heb. We wachten af

Deel Deze Pagina