Ik heb me sinds gisteren ziek gemeld ivm veel harde buiken op het werk. Ik werk in een bakkers winkel en sta vaak alleen. Heel de winkel moet worden schoon gemaakt en deze tijd van het jaar is het erg druk. Dit is mijn derde zwangerschap en heb hier eerder geen last van gehad. Nu is het zo dat als ik veel doe, ik veel harde buiken krijg. Maak me daar beetje zorgen om. Leek me beter om even (?) Rustig aan te doen. Nog meer mensen in het zelfde schuitje?
Ja, ik kan je de hand schudden! Ook 3e zwangerschap en sinds 2 weken al thuis met harde buiken. Ook niet in eerdere zwangerschappen zo'n last van gehad. Wel met andere klachten ook eerder thuis komen te zitten vorige keren, maar niet zo vroeg als nu... Als je je zorgen maakt, neem dan contact op met je VK. Het kan nl ook door een blaasontsteking komen of een vaginale schimmelinfectie. Daarvoor kan je dan antibiotica krijgen (zie ook mijn andere post vd laatste dagen). Sterkte en neem rust!
Vervelend he... overleg met verloskundige heb ik van de week gehad. Zij zei ook dat ik het rustig aan moet doen. Blaasontsteking heeft ze het niet over gehad. Zal dit maandag even aan de huisarts vragen. Kan geen kwaad om even urine weg te brengen.
Geen harde buiken hier. Wel een hele andere zwangerschap als bij de andere twee. Alles is veel gevoeliger en pijnlijker. Wat eerder bloedverlies gehad, meer krampen en eerder moe. En dan ben ik ook nog maar 18 weken!
ik moest van de vk minder gaan werken met 22 weken, zwanger van de eerste. Het heeft wel geholpen, qua vermindering van harde buiken