De oude CB met zwanger /niet zwanger nog online te koop ??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lilalien, 7 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Hoi ,

Naar aanleiding dat we weldra starten voor een kindje wilde ik weten of er ergens nog online de oudere versie van CB te koop is ??

Degene waar 'zwanger' of 'niet zwanger' opkomt te staan
    (meestal met 3 teststaafjes geleverd en cassettehuls)

Graag hulp & bedankt!

2. Nynke Jellie

Nynke Jellie Bekend lid

1 okt 2008
    745
    0
    0
    Voor zover mij bekend kan je die nog gewoon krijgen bij drogisterijaanbiedingen.nl
    En je moet maar even kijken maar ik geloof dat wanneer je voor een bepaald bedrag besteld, heb je ook geen verzendkosten. Ik doe meestal scheermesjes erbij haha hoef ik daarvoor ook niet meer naar de winkel, want die heeft de goede bijna nooit ;)

3. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

ik ben al aan't surfen geslag ,het is zo dat ik uit BE kom ,ik ga wel volgende week naar Maastricht centrum shoppen hebben ze daar in't kruidvat ze ook nog of totaal niet meer?

Of andere winkels want ik ben niet zo bekend met drogisterijen daar.

Bedankt voor je antwoordt!

4. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Je kunt ze naar mijn weten nog gewoon bij de drogist krijgen hoor. Dus in Maastricht moet het vast gaan lukken.

Maar, als je naar de Kruidvat gaat, kun je net zo goed die van 2 voor 5euro halen. Die zijn gevoelig en goedkoper ;)

5. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Ja idd ik haal ze gewoon bij de drogisterij, en zeker die zwanger niet zwanger en het aantal weken aangeeft maar ik kan bij de da ook die testen kopen waar een pen inzit met drie testjes kosten a 19,95

Maar inderdaad die van kruitvat twee voor 5 euro zijn heel goed betrouwbaar.

Deel Deze Pagina