Te vroeg getest?!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door nathie, 5 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nathie

nathie Niet meer actief

Hee meiden,

Ik heb even een vraagje:
    Ik ben op 3 nov voor het laatst ongesteld geworden, en heb een cyclus van gem 26 dagen.
    29 Nov had ik volgens mijn menstruatiekalender weer ongesteld moeten worden maar dit is niet gebeurt.
    Nu ben ik vandaag 7 dagen overtijd, maar de 2 zwangerschapstesten (etos eigen merk) geven toch negatief aan.
    Eerste test was op 30 nov, en de 2e was gister.
    Bijde zijn ze wel niet met ochtendurine gedaan.
    Kan het zijn dat ik toch te vroeg ben geweest, en dat het toch beter blijft om met de eerste urine te testen? (bijsluiter zei ieder moment van de dag mogelijk)
    Ben normaal namelijk nooit te laat met ongesteld worden, en ook heb ik sinds een paar dagen best gevoelige borsten en veel last van witvloed.
    Rugpijn heb ik ook wel, maar dit heb ik wel vaker dus dat kan ik niet meetellen.
    Ook ben ik wel ontzettend moe al 1.5 week.
    Heeft iemand tips/ervaring met etos tesen die negatief zijn terwijl je toch zwanger bleek te zijn?

Liefss,
    Nathalie

2. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Hoi
    Met 7 dagen overtijd zou je nu wel posi moeten testen als je zwanger bent. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar gemiddeld gesproken zeg maar.
    Je eisprong kan ook later zijn geweest, dan kan het nog te vroeg zijn. Weet je wanneer je ei is geweest?

3. nathie

nathie Niet meer actief

eisprong zou 14 nov zijn geweest volgens berekening van de kalender.
    hebben ook geklust op deze dag. dus het zou natuurlijk wel kunnen
    het gem van 26 dagen is over t laatste half jaar
    maar als ik eisprong bereken sinds ik gestopt ben met de pil (jaar geleden) dan had ik ei op 20 nov, en ook toen nog geklust (voor de zekerheid)
    ga maandag nieuwe test halen, en zo lang mogelijk toch wachten (probeer tot t eind van de week) met testen en dan toch maar met de ochtendurine (helaas voor vriendlief want hij is er in de ochtend nooit dus kan ie er niet bij zijn)
    we hopen natuurlijk op een positief resultaat, en anders laat die menstruatie maar komen odat we een nieuwe ronde kunnen starten.

liefss

4. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @ nathie, Ik geef je de hand ;). Zie onderschrift.

5. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik denk ook dat je ei deze maand iets later is geweest of de test heeft gewoon niet z'n werk gedaan. vooral als je altijd op tijd ongi bent vind ik het raar. maarja ons lichaam is ook raar:D

6. nathie

nathie Niet meer actief

najaa ik ga morgen nieuwe test halen, denk dat t die van kv 2 voor 5 worden, daar lees ik we veel goeds over op t forum :)
    wordt redelijk gek van die onzekerheid nu, nog steeds geen ongi gekomen dus. Lang leven het vrouwelijk lichaam :p
    ook mn vriend gaat op van de zenuwen en vraagt minstens 1x per uur of ik zwanger ben :p

@ nanny; wanneer ga jij (weer) testen? zal in ieder geval voor je duimen ;)

liefss

7. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @ Nathie, 2 voor 5 euro zijn inderdaad goede testen en niet zo duur. Ik heb nog geen idee wanneer ik weer ga testen. die onzekerheid is verschrikkelijk inderdaad maar dan een nega test is ook weer zo'n domper ik denk dat ik gewoon even af ga wachtten. Ik duim ook voor jou hoor. Het blijft natuurlijk wel spannend. Succes!

Liefs Nanny.

8. nathie

nathie Niet meer actief

ik kon het niet laten, toch vanmiddag al n test gedaan
    maar helaas, nog steeds negatief!
    ik word gek van mijn lichaam :( weet gewoon echt niet wat ik er nog van moet denken
    morgenvroeg de 2e test doen, en anders de HA maar eens bellen voor een eventuele bloedtest.
    ik laat wel horen wat er uit komt morgen

liefss

9. Marilene

Marilene Actief lid

17 nov 2006
    336
    0
    0
    docent
    EN, wat zei de test van vanmorgen?

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    jeetje spannend, succes , hopelijk willen ze gelijk een bloedtest doen..

11. nathie

nathie Niet meer actief

nog steeds negatief :(
    maar we hebben afgesproken dat we geduldig gaan wachten op mn menstruatie
    kans dat ik toch zwanger ben is gewoon te klein nu naar ons idee
    mocht het toch wegbijven dan toch de HA bellen, maar willen we nu nog even mee wachten.

liefss

Deel Deze Pagina