Heb een half lot gekocht Maar nog nooit wat gewonnen . Zelfs bij postcodeloterij nooit geluk. Daar winnen we ook nooit wat
Wij doen elke maand mee met de staatsloterij... Dan winnen we wel eens 10,00 of 7,50. Die prijsjes laten we op ons account staan en dat geld zetten we dan in voor de oudjaarsloterij. Dit jaar hebben we ik schat 3 hele loten en wat halve lootjes.... Dus ben benieuwd! Ik denk altijd; als je nergens aan mee doet, kun je ook nooit iets winnen... En nee, zijn niet verslaafd!
Uiteindelijk kan je er alleen maar vee geld mee verliezen... Ik las op het nieuws: De kans dat je binnen drie keer proberen de juiste pincode van een gevonden pinpas raadt (die kans is 0,0003, dus 1890 keer groter).
Hier ook nog een jaartje verder dromen haha. Hadden een halve straat, en 50 euro gewonnen. Dus 100 verlies haha, jammer maar helaas, we hadden er plezier van dus prima
Haha ik besloot vanavond toch maar een lot online te kopen. En wat bleek... Ik was te laat! De loten verkopen ze maar tot 19.00 uur. Whojoooooo! Heb ik zomaar 30 euro gewonnen! Hatsiekiedee!! In The pocket
Ik heb nog geen idee, mijn moeder heeft de loten. We zaten gister wel te grappen wat er gebeurd als zo'n mini op een half lot valt (dat zal niet gebeuren neem ik aan, maar vond het grappig)
Ik had dit jaar besloten om ipv een lot te kopen, gewoon 30€ te verbranden! Hadden we tenminste eventjes een warm gevoel van die €30