Huwelijk Emile Ratelband over

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SeaShell, 8 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Emile Ratelband weet zeker dat zijn huwelijk met zijn vrouw Moon definitief voorbij is. "Het komt nu niet meer goed", zegt hij zichtbaar geëmotioneerd tegen RTL Boulevard.

De positiviteitsgoeroe vertelt aan het programma dat hij onlangs thuiskwam en toen zag dat zijn vrouw was vertrokken met de twee kinderen. "Ze heeft zes weken ondergedoken gezeten." Inmiddels heeft de rechter besloten dat Ratelband zijn kinderen één keer in de week mag zien. "En ik betaal 2500 euro alimentatie. Dat is veel, maar het is te doen", gaat hij verder.

In 2008 en 2010 ging het ook al eens mis tussen de twee. "Ik heb haar toen alles vergeven en haar zin gegeven." Maar dat kan Emile niet nog eens, zo zegt hij. Eerder vertelde Ratelband al dat Moon aangifte tegen hem had gedaan, omdat hij de kinderen en haar zou hebben mishandeld. Daarop probeerde Emile hetzelfde te doen, maar dan wegens ontvoering van de kinderen. Maar hier is de politie volgens hem niet op ingegaan, omdat de aangiftes aan alle kanten zouden rammelen.

2. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Is dit per maand?
    Die vrouw hoeft niet meer te werken....
    Wel erg voor hem

3. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    tja zo zijn er elke dag zoveel. rot voor hun maar is dit nieuws?

4. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Er zal wel een reden zijn waarom ze ondergedoken zit. Al zijn huwelijke volgens mij eindigen in ellende en vrouwen die wegrennen met hun kinderen.

En nee, ik vind dit ook geen nieuws.

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Emile Wie?

Non-nieuws over een uitgerangeerde B-artiest, interesseert me echt geen hol.

6. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Tsjakkaaaaaaaaah!

7. rums

rums Niet meer actief

Heb toen een stukje gezien jouw vrouw en mijn vrouw! Nou kippevel wat een nare vent

8. knap

knap Niet meer actief

Vind het ook een rare vent al van af het tjakka gebeuren. Zou mijn man niet zijn al was die het laatste die op aarde rond liep. Waar rook is is vuur.

9. Islah

Islah Niet meer actief

Kennelijk toch wel genoeg om er een bericht over te plaatsen in dit topic. ; )

10. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    wahahaha je was me voor! :D

eerlijk is eerlijk, het blijft triest als er een huwelijksboot ten onder gaat. Hij lijkt me geen makkelijke man om mee te leven.

11. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Wat een onzin! ! Er zijn genoeg exen die elkaar van de raarste dingen beschuldigen zonder enige aanleiding puur om elkaar zo zwart mogelijk te maken. ..

12. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Waar, maar ik durf toch wel met enige zekerheid te stellen dat we met meneer Ratelband echt geen medelijden hoeven te hebben. Het is zo'n nare, narcistische man in mijn ogen ... altijd dat eeuwige positieviteit-gezever, en het moment dat het allemaal even niet meezit, dan etaleert hij zijn grieven en krokodillentranen maar al te graag in de media ...

Nee hoor, in dit geval zeker ... waar rook is, is vuur. Ze is denk ik niet zomaar vertrokken ....

13. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Hoeveelste huwelijk is dit al? Die man doet toch blijkbaar echt iets verkeerd ;)

14. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Alweer?!

Dacht dat ie al zo'n 54696 x gescheiden was van die vrouw!

Deel Deze Pagina