Ik weet niet of het mag maar wou graag een topic maken voor ons meiden die overtijd zijn en er even over willen praten! Ik ben 5 dagen overtijd,ik ga morgen een test doen met ochtend urine Ik ben snel moe en heb krampjes in mijn onderbuik... Ik voel ook soms een steek in de rechterkant van mijn bm Weet niet of het bekent is dat je nog na een (hopelijke) innesteling kan voelen waar het vruchtje zit...(klinkt mij ook vaag in de oren) maar wat doet dat zeer hihih
hoi puzz, spannend zeg! En wat heb je je lang in kunnen houden! ik zal duimen dat ie positief is morgen. Ik dacht dat ik afgelopen donderdag ongi werd, maar het is 3 dagen lang alleen maar bruinverlies geweest, best veel, maar minder als een ongi. verder ging mijn temp ook terug omhoog, dat vond ik ook raar. Ik heb donderdag, gisterenavond en vanochtend getest. Gisteravond en vanochtend zag is een hééél vaag lijntje, echt zo vaag, dat ik twijfel. Ik heb enorme buikpijn gehad, vooral donderdag en vrijdag. Vrijdagnacht werd ik er wakker van, ik dacht dat het mijn blindedarm was ofzo. Zo'n ongipijn heb ik nog nooit gehad. Morgen ga ik de gyn bellen en vragen om een bloedtest. Ik ben alleen bang, dat als ie positief is, dat het dan misschien mis is gegaan, door het bruinverlies en die vreselijke krampen. dus afwachten....
Hoi, Leuk topic hoor Het valt me op dat je uitgaat van je kortste cyclus, dan ben je wel 5 dagen overtijd ja.. Maar het is beter om uit te gaan van je langste cyclus, zo te zien is dat 32 dagen. Wat dat betreft ben je nog lang niet overtijd. (tenzij je je ei op dag 8 al hebt gevonden, dan ben je wel 5 dagen overtijd!) Ik wil niet betweterig overkomen hoor, maar op deze manier maak je jezelf alleen maar gek! Succes! Groetjes Dib
Ik duim voor je dat er niks aan het handje is!Ik heb gisteren een test gedaan en die was negatief...Maar ik ga er gewoon van uit (nu nog) dat mijn hormoontjes te laag zijn... Maar joh wat erg dat je zon pijn hebt gehad...De vorige cyclus (ronde 1 clomid) had ik ook een soort gelijke pijn Het ging van voor naar achter en dan via mijn been naar beneden En daardoor werd mijn been lam...Ik voelde het gewoon niet meer... Was erg creapy... Ik weet het meid!Maar mijn eisprong heb ik gevoelt,en dit is dan echt de kortste cyclus tot nu toe.... Maar ik voel ook niet dat ik ongi moet worden ofzo,heel vaag hihi
Dat is dan wel een heel vroeg eitje ja! Kon zeker niet wachten tot hij naar buiten mocht, ha ha! Veel succes! Hopelijk heb je snel een positieve test!
[hoi nou ik ben alweer 8 dagen overtijd. 3 weken lang ongikrampjes nu bijna niet meer. wel pijnlijke borsten. testen nog negatief dinsdag ha. gr.jojo
Hey! Wat spannend allemaal voor iedereen, ik hoop dat het allemaal goed gaat. Ik ben nog maar 1 dag overtijd maar ook van een korte cyclus dus ga nog niet testen. Vannacht heb ik wel heel veel pijn in mijn buik gehad maar verder geen bloed of afscheiding. Mijn borsten zijn gezwollen en gevoelig maar dat worden ze ook altijd als ik ongesteld moet worden, dus nog maar even afwachten.. : en wies31 heel veel succes, ik hoop dat het niets ernstigs is. Groetjes, Mar
hoi bedoelde je mij : donderdag negatief echt ongi klachten heb ik ook niet echt meer. 4 en 5 juni toen was het ergste ik dacht het echt te worden. nu komt het soms even opzetten en is weer weg. terwijl ik eerst het een paar keer op een dag voelde. nu zijn het me borsten voller en pijnlijker gr.jojo
zoals jullie zien zit ik weer in de volgende ronde. De bloedtest was negatief. Verder ben ik niet meer echt ongi geworden, die 4 dagen bruin was schijnbaar mijn ongi. Erg raar, maar mss door de nieuwe hormonen. Woensdag heb ik al mijn eerste follikelmeting,dus da's al weer snel. hopelijk hebben jullie beter nieuws deze week!
@ puzzcat24 Oh balen zeg! ik zag je al bij de juli nod. Hopen dat we dan allebei meer geluk hebben. liefs mara
@ puzzcat24 Ja echt irri. Mijn zusje net zwanger van de 2e en een goede vriendin zwanger van de eerste. Gun het ze van harte maar het is soms echt jaloers makend. wat leuk dat je uit stiens komt. mijn oma woonde daar, en ben daar wel vaak op bezoek geweest.
hey hey meiden, ik hoop dat me eigen bij julie mag aansluiten Als eerste wens ik iedereen op dit topic dat ze snel een positief test in hun handen hebben! Vorige week moest ik ongesteld worden... ben nu nog niet ongesteld hoop echt zo dat ik zwanger ben. Heb een dag na me NOD getest maar was negatief, denk dat ik een vrijdag weer ga testen. heb echt super veel last van me buik en me humeur slaat ook op hol vanaf vorige week, wor af en toe gewoon gek van mezelf. Ben ook al een paar keer duizelig geweest kweet niet of dat ook een zwangerschapsymptoon is? Groetjes Minny
Ja hier ook overtijd...maar is pas mijn 2e ronde na stoppen met de pil, dus kan alle kanten op he... Zit vandaag op dag 32, vorige maand ongi op dag 31!
Ik ook overtijd . Cyclus na bevalling heel regelmatig: 28-34-34-28 en ben ondertussen op dag 42 aangekomen.........