De overtijd topic!

Discussion in 'Eerste symptomen' started by puzzcat24, Jun 8, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jewel

Jewel Bekend lid

Jun 9, 2008
    553
    0
    0
    En al een testje gewaagd...?

2. minny1985

minny1985 Actief lid

Jan 25, 2008
    260
    0
    0
    hebben jullie al getest of nie?

groetjes

3. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja, ik heb getest, 1 keer vaag streepje, maar daarna alleen nog maar negatief getest....... dus vrijdag of van het weekend maar nog een keertje proberen :)

Jullie al getest?

4. Jewel

Jewel Bekend lid

Jun 9, 2008
    553
    0
    0
    Nee hier nog niet,

Ga zo ff een test halen en ben dan van plan om donderdag- of vrijdag ochtend te testen als er dan nog niks is... Dan ben ik gerekend met een cyclus van 31 dagen 3 a 4 dagen overtijd...

5. Jewel

Jewel Bekend lid

Jun 9, 2008
    553
    0
    0

Oh zeg...wat raar...wel spannend...maar daar wordt je wel onzeker van zeg :cry:

6. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja, dat kun je wel zeggen, die onzekerheid is killing me...... kan ook nergens anders meer aan denken, ik gaf het in een ander topic al aan: Dan óf ongi óf een positieve test, maar dit......? Bleh. Hahahaha

Voor jou ook spannend hè? 'Voel' je al iets? Ben benieuwd, ik hou het in de gaten........ ;) hahaha

7. minny1985

minny1985 Actief lid

Jan 25, 2008
    260
    0
    0
    Ik heb afgelopen vrijdag getest de dag na mijn NOD... negatief :( denk dat ik een vrijdag weer ga testen of zouden jullie nog langer wachten?

8. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Als je nog steeds overtijd bent zou ik zeker testen hoor...... die onzekerheid is ook niks, als je zwanger bent heb je misschien net te vroeg getest! En dan zit er toch weer een week tussen........ :)

9. minny1985

minny1985 Actief lid

Jan 25, 2008
    260
    0
    0
    das waar... morgen ga ik alvast de test halen...
    erg zeg dat wachten hihih

dan weten we het alletwee een vrijdag!

10. Kaatje2381

Kaatje2381 Actief lid

Sep 19, 2006
    237
    0
    0
    SPW-er
    Hoorn
    Misschien kennen sommigen me niet meer, maar ik ben al een hele tijd niet op deze site geweest, omdat het je alleen maak gek maakt als je er teveel mee bezig bent en je raakt maar niet zwanger.

Maar nu heb ik goede hoop. Mijn langste cyclus (ben namelijk erg onregelmatig) heeft 44 dagen geduurd, maar dat is eind 2006 geweest. Volgens de berekening zou ik dit keer een cyclus hebben van 35 dagen, maar ik zit nu al op dag 47. Een dag of 10 geleden voelde ik wel lichte menstruatiekrampen, dus ik dacht: ik ga ongesteld worden. Maar de krampjes kwamen en gingen weer en nu voel ik die krampjes niet echt, wel af en toe steekjes in m'n buik. Voor de rest heb ik nog geen duidelijke symtomen. Ik denk dat het dit keer wel raak kan zijn. Ik zou nu al kunnen testen, maar heb met m'n man afgesproken om het zaterdag te doen. Dan ben ik (uitgaan van m'n langste cyclus) 7 dagen overtijd, dus dan zit ik op dag 51. Het is zo leuk spannend dat ik even m'n verhaal kwijt wil. Wie is er zwanger en heeft ook geen duidelijke symtomen nog?

Groetjes van Karin.

11. jojo29

jojo29 Bekend lid

Feb 4, 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    hoi

vandaag ha geweest wordt er niet wijzer van.

zij vermoet dat ik zwanger ben dus zij adviseerde mij vandaag nog een test te doen en als ie weer negatief is dan weer over een week.

nou hij was dus negatief maar de syntomen zijn er wel nu heb ik weer last van mij buik 2 dagen was dat minder maar nu heb ik nog ergere pijn in mij liezen gevoelige borsten.

ik voel me er niet gerust op ben al 10 dagen overtijd en moet weer afwachten ze zegd de kans is groot dat je nog te weinig hcg heb.

wil toch naar de gyno dus ik wacht nu af op telefoontje ha.

gr.jojo

12. Jewel

Jewel Bekend lid

Jun 9, 2008
    553
    0
    0
    @ Jojo Ook al zo in onzekerheid zeg...Wat kan een vrouwenlichaam soms raar zijn he... :x :evil:

@ Fem Tsja wat voel ik...heb vanaf vrijdag elke keer buikpijn gehad en heb elke keer gedacht nu zet het door...raar hoor... Nu geen buikpijn meer trouwens, wel heeel veel plassen , maar dat moet ik ook altijd als ik ongi word en de 1e dagen van mijn ongi...dus

13. jojo29

jojo29 Bekend lid

Feb 4, 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    @jewel

ja en ik ben al 10 dagen overtijd nooit gehad ja met de mijn eerste kind teste ook gelijk positief.

mijn ha vertelde dat je het beste kan testen 10 dagen overtijd en soms nog wel later.

heb de syntomen overtijd naar mijn ei een tussen bloeding gehad van een dag en die was ook zo verdwenen normaal wordt het steeds minder en minder tot je geen bloed meer verliest zal ik maar zeggen.
    nou dat was het dus niet.

dan zou je denken tja zwanger de ha gaat er wel van uit maar ik nog niet.
    weetje als je weet ik ben zwanger dan weet je ook waar die syntomen vandaan komen nu niet straks is het wat anders of misschien wel een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. :(:

dus zit aardig in de onzekerheid wacht af tot volgende week hoe moeilijk het ook is als ik dan nog niet ongi ben dan moet het haast wel zwanger?

en als ie dan nog negatief is moet ze me door sturen naar de gyno.

nou meiden sucses met zwanger worden.

dit wordt nog vervolgd.

gr.jojo

14. Jewel

Jewel Bekend lid

Jun 9, 2008
    553
    0
    0
    Tsjee...meid...kan alleen maar voor je hopen en duimen dat alles goed is en je gewoon een mooi posi test in je handen hebt!

15. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

Nov 27, 2007
    594
    0
    0
    brabant
    hoi meiden, ook ik ben overtijd. Maar dat ben ik wel vaker geweest dus wachten nog even af. Heb een paar druppels bloed gehad maar niet echt tekenen tot ik ongie ga worden. Ben moe en heb zware borsten, vooral bij het uittrekken van mijn bh. Dus er is hoop.

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Sorry dat we hier na 2 dagen pas mee komen (is ons ontgaan) maar we hebben een NOD onderdeel.
    Als je daar (helaas) overblijft...heb je vanzelf een soort van "overtijd" topic.
    Jullie kunnen je daar dus aansluiten.
    Het forum wordt anders erg onoverzichtelijk.
    Elmo

Share This Page