Na een heftige periode van het overlijden van ons zoontje 23 december 2009 is er voor ons een lichtpuntje gekomen. We zijn ZWANGER,volgens berekeningen ben ik nu ruim vijf weken. Blijf positief,maar vindt het ook allemaal weer heel erg spannend,ook mijn man. Jesse,ons zoontje kwam vorig jaar negen weken te vroeg. Maar ondanks dat ging alles perfect met hem,zo goed zelfs dat we na zes dagen werden overgeplaatst naar het MCA. De dag daarna overleed ons mannetje plotseling aan darminfectie. De wereld vergaat op dat moment. Alles ging zo goed,en zo heb je je mannetje levenloos in je armen. Vervangen kunnen we ons boeffie nooit,maar we kunnen verder met al onze moeder en vadergevoelens. 4 januari hebben we de eerste controle en echo om te kijken hoe alles gaat en hoever we zijn,we kunnen haast niet wachten. Melanie
Gefeliciteerd! Meid wat een verhaal zeg... Pfff...Kan me voorstellen dat je een zorgelijke zwangerschap tegemoet gaat... ( weet wat het is om een kindje te verliezen) Heel veel succes en geniet er wel een beetje van!
Gefeliciteerd en dat dit kind bij jullie mag blijven! Wat erg van jullie zoon Jesse!! Wat een verdriet!
Meis wat een heerlijk nieuws! Probeer te genieten van dit prachtige wondertje in je buik, ik hoop dat het lekker 9 maanden bij je blijft plakken en jullie daarna een prachtig gezond wondertje in jullie armen mogen sluiten!
Wow Melanie wat een heftig verhaal zeg!! Heel fijn dat jullie nu weer zwanger mogen zijn. Ik hoop dat je een fijne zwangerschap zal hebben en dat alles goed mag gaan DIkke digi knufff voor jullie xox