De paniek slaat toe... 37 wkn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 1982Justme, 11 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Dit ik werk al 10 jaar met baby’s dus dan weet je aardig wat als ik dat zo mag zeggen. Nou bij mijn eigen kind was dat wel even anders.
    Ook geen roze wolk ervaren. Alles wordt te mooi gemaakt in de media en dat maakt je soms onzeker want je hoort je toch in de Gloria te voelen?? Nee hoor is niet erg als je niet zo ervaart.
    Alles komt goed! Zwangerschap en erna is nou eenmaal reuze spannend

2. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Wauw wat heftig, ja dan stapelt alles wel op.
    Snap dat je dat van te voren niet had zien aankomen, want je verwacht niet dat het jou overkomt. Alleen als je dan terug kijkt inderdaad is het een flink heftige ervaring geweest je zwangerschap en bevalling.

Ik heb gelukkig naast mn angsten en constante zorgen of t nog wel goed gaat daarbinnen geen lichamelijke belemmeringen door de zwangerschap. Ik doe wel veel minder en zit wat thuis, waar ik ook mn ei niet helemaal kwijt kan. Zal wat meer me gaan mengen onder de mensen, heb daar ook wel behoefte aan.

Ook zal ik het uitspreken bij de vk en kraamhulp zodat het iig gezegd is dat mij zorgen maak en dan kunnen zij ook info verstrekken.

Bedankt voor je reactie en ik hoop dat deze zwangerschap en bevalling soepel gaan verlopen. Knuffel.

3. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113

Aaah lief! Dank je wel
    Deze zwangerschap verloopt helaas ook niet soepel maar ik heb door alles een andere mindset gekregen waardoor ik me nu geestelijk nog goed voel gelukkig.

Die angsten of het wel goed zit daarbinnen zijn bij mij ook aanwezig en denk bij de meeste wel.
    Nu snap ik dat het in jou geval misschien nog wel meer dan bij een ander.
    Wat heb jij veel moeten doorstaan zeg! Respect echt Heftig.
    Ik hoop dat je alles fijn gaat ervaren.
    Liefs

4. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Knap dat je positief blijft en een andere mindset hebt nu. Denk dat dat ook wel moet en je hebt vast ook heel veel geleerd en ingezien door je vorige ervaringen. Zet m op. :)

Dankje, vind het ook echt een wonder dat ik dit mag ervaren. Had het niet meer verwacht.

Draaikont vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina