de papa`s worden vergeten

Discussie in 'Miskraam' gestart door dorisn, 16 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik heb gisteren te horen gekregen dat ik een vroege miskraam heb gehad. iedereen vraagt aan mij hoe het gaat en wenst mij sterkte, maar ze vergeten mn vriend. :cry: hebben jullie dat ook gemerkt. ik vind dit best vervelend voor mn vriend. kennen jullie dit ook?
    liefs doris

2. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    ehm ja, ik ken het. hier hetzelde. ze vragen wel aan mij hoe het gaat, maar mn vriend slaan ze over...

3. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ja heel herkenbaar. toen ik mijn bbz heb gehad ging ook erg veel aandacht naar mij toe. terwijl mijn man het er ook heel moeilijk mee heeft gehad. hij heeft alles bewust meegemaakt. ik lag maar op de grond en wilde alleen maar slapen. hij heeft gezien dat ik grauw werd en blauwe lippen kreeg, hij heeft mij ook zien schokken op de grond (ze dachten aan een epilepsie aanval). toen ik in het ziekenhuis kwam ging ik lekker onder narcose en hij liep maar te ijsberen door de gangen.

er zijn wel een paar mensen geweest die ook aan hem dachten. maar ik ben van mening dat de man zeker niet vergeten mag worden!

4. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Helemaal met jullie eens...
    De papa's in spƩ worden dan snel vergeten...En tis voor hun net z\o belangrijk... ;)

Susi ;)

5. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik heb die ervaring helemaal niet, maar dat komt waarshijnlijk ook omdat mijn man er heel erg veel over heeft gesproken met zijn vrienden. Hij maakte er totaal geen taboe van. Veel hebben dus gevraagd hoe hij eronder was.....
    Maar feit blijft dat de man gewoonweg de hele miskraam of curretage niet ondergaat dus ook minder aandacht krijgt op het lichamelijke vlak.

6. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    heb er ervaring mee.
    2x mk en geen enkele keer is er iets aan mijn vrined gevraagd. maar hij praat er ook niet over.

jennefer

7. verzorgingsmiep

verzorgingsmiep Actief lid

26 apr 2007
    475
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Dordrecht
    Ik heb daar goede ervaringen mee.
    Ze vroegen wel eerst hoe het met mij ging, maar daarna hoe het met mijn vriend ging.
    Zelfs collega's vroegen erom.
    Gelukkig maar.
    Liefs

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    sommigen vragen wel en anderen denken daar echt niet aan jammer genoeg.
    Mijn vriend had het er erg moeilijk mee, meer dan hij had verwacht

9. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    het rare is dat mijn man er helemaal niet zo veel moeite mee heeft gehad. Die had meer met mij te doen omdat het in mijn lichaam allemaal gebeurde..

10. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nou ik vind in het algemeen dat mannen inderdaad vergeten worden, of dat nu bij een zwangerschap is die goed verloopt of bij een miskraam de aandacht gaat altijd naar de vrouw.
    tegenwoordig heb je daarom al steeds meer heb dingen ook voor de aanstaande papa's ik heb mensen gewoon gezegd hallo ik ben niet alleen met het verdriet hoor .

maar ja het is niet anders

Deel Deze Pagina