Sex na zwangerschap

Discussie in 'De bevalling' gestart door josianne, 5 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi ik heb een vraagje die ik niet aan mijn huisarts durf te vragen ook al kan ik met bijna alles bij haar terecht.

Mijn vriend en ik hebben weer sex gehad voor het eerst na de komst van kleine jaydienne maar ik voelde me niet echt op mijn gemak.
    Normaal gesproken als je een tijd niet hebt gevreen is het beneden strak (oow wat schaam ik me om dit te zeggen) :oops:
    En dit had ik nu ook weer verwacht,is dit raar? Want het was niet strak beneden,wordt dit ooit wel weer zoals het voorheen was?

Met schaamte hoop ik toch op een reactie. :oops:

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    T is n doodnormale vraag hier hoor! Ikzelf merk (áls we t s proberen, heb nl nog steeds pijn en vloei door spiraal.. :( ) dat t wél weer strak is zeg maar. Maar ik denk dat t nooit de 'oude' meer wordt nee..

3. Jeetje ik moet binnenkort ook een spiraal gaan zetten.
    Ik weet niet of mijn vriend door dit afknapt.
    Had wel gehoopt dat het beneden weer goed zou komen.

Bedankt! :oops:

4. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Niks om je voor te schamen hoor... Ik wou datik dit forum eerder ontdekt had.. lol

Pfff... Ben nu 5 maanden verder en ik heb nu het gevoel dat het allemaal weer een beetje op zijn plaats begint te komen... De eerste keer na de bevalling was bijna net zo spannend als mijn "echte" eerste keer... lol

Onze eerste keer was pas na een week of 11, geloof ik... Ik heb nog 6 weken gevloeid na de bevalling, en daarna sliep ik al als ik mijn kussen raakte... En idd, dat was op vakantie, genoeg tijd voor elkaar en geen in en uit rennende kraamvisite...

5. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Waar zou je vriend op moeten afknappen dan?
    Het kost nu eenmaal tijd om weer de oude te worden.
    De boel is daar beneden aardig opgerekt, het springt niet meteen als een elastiekje weer terug (net als je buik... zucht... ;) )

Ik begin me nu pas (na 5 maanden) lichamelijk en geestelijk weer een beetje de oude te voelen.

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb nu na 3 maanden weer redelijk gevoel bij sex. Ik was ook erg bang dat het nooit meer terug zou komen.

7. Tja ik had gehoopt dat het ook zo snel ging als mijn buik, het voelt niet zo als vanouds {sex}. Het voelt zo raar,en het lijkt wel alsof ik geen gevoel meer heb daar beneden.

:cry:

Hoop dat het snel veranderd. Misschien knapt hij af omdat het nu wat losser is beneden. We hebben al zo weinig tijd voor elkaar nu met de kleine erbij. En dat gene waar hij zo van kon genieten is ook zo plots veranderd.

8. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Hallo dames!

Ik lees net over een spiraaltje, en heb daar wel een vraagje over. Hoelang duurt het voordat je weer een spiraaltje mag plaatsen? Aangezien alles daar beneden eerst moet genezen :rolleyes:
    Ik heb nog nooit een spiraaltje gehad, maar wil het na de zwangerschap wel.

9. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    spiraaltje word hier na 10 weken geplaatst.

ik vloei bijna niet meer en heb ook echt weer zin.denk dat hij er vannavond toch aan moet gaan geloven.

10. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Mijn spiraal heb ik na 6 weken laten plaatsen, dit doen ze omdat dan je baarmoedermond nog ietsje open staat waardoor de kans op pijn minder is.

sex na de bevalling... pff hou maar op ;)
    pas nu ruim 5 maanden later denk ik van ja het voelt weer als toen. voor deze tijd was het beurs van binnen en voelde ik me ongemakkelijk. het begint weer normaal te worden YES!

Deel Deze Pagina