de pedicure, brrrrrr

Discussie in 'De lounge' gestart door Ligero, 7 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Ik vond de eerste keer ook doodeng, maar ik heb moeilijke grote teennagels die makkelijk ingroeien en ontsteken. Nu een kaar verder en 1 teen is nu in orde, zolang ik wel keurig elke maand ga, de andere blijft nog moeilijk doen maar die behandelt ze nu..

2. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Nou ik ben geweest en het viel idd wel mee. Al vond ik het ook niet echt een super relaxt moment ofzo. Maar over 6 weken ga ik weer.

3. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Het kostte mij 26 euro trouwens voor 25 minuten. Nagels geknipt, eelt weggehaald. Ze kon niet alles weghalen omdat het zoveel was en ik er dan last van zou krijgen dus in fases wil ze dat doen.

Je hoeft je iig niet te schamen, bij mij is ze ook niet proestend weggelopen ;)

4. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Pedicures doen het prima qua eelt. Alleen ben ik niet zo blij met het afschuren van de nagels.... krassen blijven achter.

En geen enkele pedicure, zelfs geen medische weet wat ik nu aan 1 teennagel heb. Een goede moet toch genoeg geschoold zijn om te zeggen of het nu een psoriasisnagel of een milde kalknagel is??? Iets verdikt vooraan (is onder de nagel zo weg te krabben), witte plekjes op de nagel, geen gele kleur. En wat ik eraan kan doen is dus lastig.

5. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Als je je kind meeneemt sowieso niet :D

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Dan moet je een pedicure hebben met een certificaat schimmeldiagnostiek. Zij zijn ervoor opgeleid om een nagelmonster af te nemen en op te sturen naar een laboratorium voor onderzoek. Krijg je vergoedt door de verzekering. Op het oog kun je namelijk niet altijd de verschillen zien. Huisartsen nemen vaak van verkeerde plekken huid-/nagelmonsters af, aldus de patholoog waar ik de cursus deed. Geen idee hoe het tegenwoordig geregeld is, maar een paar jaar geleden werkte het zo.
    Witte vlekjes kunnen ook een soort luchtbelletjesplekjes zijn of duiden op zinktekort als ik me goed herinner.

7. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Haha bijzonder genoeg vermaakte hij zich prima. Deed zelfs ook even zijn sokken uit en stak zijn voeten naar voren :D
    Ik had hem lekker in de MC laten zitten met een kaakje, autootje en mn sleutels. Prima vermaak voor 20 minuten :)

Deel Deze Pagina