ojee begin nu toch wel erg nieuwsgierig te worden hoor ik heb mn eisprong echt weer heel erg duidelijk gevoeld (elke maand heel pijnlijk dus vandaar) maar na mijn mk ben ik nu toch weer overtijd en heb al de hele week lage onder rug pijn ik ga nog niet testen als ik me in bedwang kan houden en eind volgende week nog geen heb gezien dan gooi ik er een test tegen aan ik heb wienig afscheiding en t ruikt ook helemaal niet is dat een goed teken of niet ? ik snap er niks van hoe ik dat moet interpeteren veel liefs mieke
Spannend Mieke, is dit je eerste ronde na je mk? Op zich klinkt het veelbelovend, maar je cyclus kan na een mk ook even anders zijn als normaal. Hopelijk is het raak!
Ik weet niet wanneer je je ei gevoeld hebt, maar dan zou je kunnen berekenen of je nu al kunt testen.
ja dit is de eerste ronde na mijn mk en ik heb mn ei gevoeld in t weekend van 8/9 april als dat zo is zou ik pas volgende week de moeten zien toch ik wacht ziezo nog maar even af en als de komen weet ik in ieder geval dat ik weer helemaal er voor kan gaan maar ik hoop dat ze weg blijven liefs mieke
Inderdaad spannend! Het ziet er goed uit, maar ja, het kan ook allemaal iets anders gaan, na een mk. Succes!
Hoi Ik hoop voor je dat ze wegblijven En wat betreft die afscheiding weinig zou ik juist blij mee zijn ... En dat het niet ruikt super!!! zo hoort het volgens mij ook.... Succes meis Liefs sancho
Ik heb op dit moment net voor mijn NOD juist meer afscheiding (slijmerig). Betekent dit dat mijn mentruatie eraan komt? Of kan dit ook wat anders betekenen...
Ik denk dat afscheiding bij iedereen anders is. Ik heb altijd minder afscheiding als ik ongi moet worden. Was verleden keer zwanger, is alleen erg vroeg mis gegaan. Ik had toen ook gewoon minder afscheiding net als voor een gewone ongi. Ik kon dus niet aan mijn afscheiding zien of ik zwanger was of niet.
pfoeeej ik wordt helemaal kriegel van binnen ik heb al de hele middag last van steekjes ver onder in mn buik maar ik durf niet eens te denken dat ik weer zwanger ben ik ben zo bang voor de teleurstelling en alles dat als t zo is dat het weer mis gaat ik wil volgende week echt nog afwachten ik krijg de zenuwen van die onzekerheid sorry hoor dat ik zo'n zeur ben op dit moment maar moet t echt even kwijt mn mannetje staat ook op springen maar zegt ook we wachten nog even met testen liefs mieke
Ik snap je helemaal , heb ook een miskraam gehad , maar je moet jezelf niet gek maken en proberen idd volgend weekend of zo te testen. Ik heb mezelf ookwel een s zo druk gemaakt en het was voor niets en dan is de teluerstelling groot. Ik hoop da je het volhoud en dat je zwanger bent en blijft liefs caroline
nog steeds geen te zien zal vandaag maar eens alvast een test gaan halen dan kan ik er vrijdag of zaterdag een test tegen aan gooien liefs mieke
hai mieke, ja spannend he, wel ik hoop het zo voor je hoor. zou ik je mogen vragen wanneer het de eerste dag was van je laaste menstruatie. ik duim voor je