Nee ik weet het. Heb nu nog maar 2 pendels voor mei. De rest moet ik er nog wel halen wat de laatste 2 waren een posi test in mei en dat kan niet meer. NOD is nu 8 juni.
@ Missillie en Rianne: BALEN!!! Wat ontzettend sh*t zeg! Knuffels!! @VMiss: spannend hoor meid, ik duim voor je!! Hier een week voor NOD maar ik denk dat ik gewoon ongi ga worden binnenkort. Ik heb krampen in mijn onderbuik en last van mijn onderrug. Dat is voor mij een teken dat ik ongi word.
Dorie toch Rianne en Missilie!!!:x En wolfje, hoe is het nu met jouw? Nog een paar dagen geduld en dan je eerste echo....LEUK!!!! Hier gisteren ook nog leuk nieuws gekregen...mijn zusje gaat trouwen !!!!! Dus volgend jaar rond deze tijd een mega feest en hopelijk ofwel met een zwangere buik ofwel met een schat van een beebje.
poppemie; wat leuk zeg!!!! hoe het met mij gaat...tja erg voorgevoel dat het niet goed zit, hopelijk komt dat gewoon doordat het langer geduurd heeft...we wachten het af. volgende week echo
Oei waarom denk je dat? Positief blijven éh, tzal allemaal wel in orde zijn....ik duim voor je! Oh ik kijk er zo naar uit naar die trouw...ze heeft al laten vallen dat ze mij in een chique kleed gaat stoppen.
He jammer Rianne, had mijn gevoel het toch fout. Alles is vast gewoon goed Wolfje. Maak je niet teveel zorgen meid! Ik ben net bij de huisarts geweest om me door te laten verwijzen. Heb een mooi potje meegekregen voor m'n mannetje en ben zelf al even bloed wezen prikken en daarna mogen we door naar het ziekenhuis. Eigenlijk wel fijn dat we nu weer een stapje verder zijn al blijft het natuurlijk sh*t dat het niet op de natuurlijke manier lukt...
@ Wolfje: Meis, think positive. Ik begrijp wel dat je pas echt blij bent als de echo goed is. Nog even en dan weet je het. Ik duim voor je! @ Jonie: Fijn dat jullie nu naar t ziekenhuis mogen. Geeft je vast extra hoop.
Heey Wolfje, meid ik duim voor je dat het goed zit, ook ik had het gevoel dat het bij mij niet goed zat,dat kwam door de mk hiervoor, 10 mei had ik een mooi kloppend hartje echo Ik duim dat jou echo ook goed is meid. Voor de dames die ongi zijn geworden,heel veel suc6 de volgende ronde. De dames die nog moeten testen en zitten te wachten,ik duim voor veel roze en dat de pendels uit mogen komen. 31 mei heb ik mijn 2de echo,hopelijk zit het dan nog goed,de angst blijft er toch inzitten,ook al heb ik een kloppend hartje gezien. ik ga weer even verder met pendelen. groetjes Bianca
thanks meiden probeer posi te zijn bianca; geweldig meid, super!!!ik hoop ook dat met echo volgende week hartje te zien/horen is... kijk er echt naar uit 31mei voor jou dus weer spannend, duim voor je meid, maar als de eerste echo goed was, grote kans dat alles goed blijft gaan meid!
hoi dames! @bianca: wat fijn dat alles goed was! @wolfje: tis allemaal al gezegd, ik duim ook voor je meid! @pop: leuk nieuws! Helemaal leuk die voorbereidingen, alvast veel voorpret @jonie: fijn dat er nu iig wat gebeurd. Voor jou ook spannend!