De pendel zegt mei 2011! Wie ook?

Discussie in 'Pendelen' gestart door Lizzy14, 19 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Panna, de voorpret zal geen probleem zijn:D. Ze weet al perfect wat ze wil en kijkt er al naar uit om te gaan shoppen.

Jonie wat goed dat er schot in de zaak komt, eindelijk....Hopelijk snel resultaat!:D

Waaaw Biancamv, leuk nieuws seg dat je het hartje mooi hebt horen kloppen. Da's al een hele geruststelling zeker na je miskraam. Nog even geduld voor de extra bevestiging. Moet jij nu meer op controle vanwege die miskraam?
    Ik lees ook dat je terug aan het pendelen gaat. Heb je mijn pbtje nog dat ik een kleine maand geleden naar je stuurde? Toen liet je weten terug aan de slag te gaan.:p

Wolfje goed dat je toch positief blijft, het zal wel vooral de angst zijn die meespeelt.

2. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Vmiss, ik was even benieuwd hoe je echo is gegaan? Was toch donderdag of vergis ik me nou?

3. Jade86

Jade86 Bekend lid

Hoi meiden, Ik heb goed nieuws! Gimena en Hanna1976 hadden gelijk! Ik ben zwanger!
    Voor jullie hoop ik ook snel op een positieve test, meiden!

4. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Waaaw proficiat jade86!!! En jij dacht nog wel dat je gewoon ongi ging worden.....super éh meid!!!!:D

5. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd!
    Hier begint het nu toch ook wel weer spannend te worden! Had je voor dat je een test deed ook al het gevoel dat het wel eens goed kon zitten?

Geniet ervan!

6. priscilla86

priscilla86 Nieuw lid

15 mei 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

ten eerste voor degene die zwanger zijn proficiat !!, maar ik had een vraag pendelen jullie zelf en zo ja, hoe gaat dat in zijn werking. zo nee wie pendelt er voor jullie ?

Alvast bedankt :)

7. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jade een dikke proficiat meid suuuuuuuuuuper, geniet ervan hoor!

Jonie sorry voor de late reactie, dus donderdag echo en bn er was nog te weinig te zien dus gisteren terug echo, ze zag eenfollikel van 19 mm maar was een beetje ongelijk, dus toch ook bn laten doen en namiddag moeten bellen en toch morgen terug gaan voor de echo. Normaal gezien dan morgen pregnylspuit (is om eisprong op te wekken en om zeker te zijn wanneer deze heeft plaatsgevonden), en dan ongeveer 6 dagen later de terugplaatsing van 2 embryo's! Ik kijk hier enorm naar uit en ik hoooooooooop zo op ten minste 1 plak beebje!
    Hoe is het met jou?

En met de rest?

Priscilla wij pendelen niet zelf er zijn hier op het forum enkelen die pendelen maar zij geven dit op een bepaald tijdstip aan en dan moet je een pb sturen...

8. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Hallo dames,

Ik zie dat er weer goed nieuws is:D

@Jade: meid gefeliciteerd!! Wat fantastisch!! Geniet er maar lekker van!
    En stiekem hoop ik natuurlijk dat Gimena en Hanna het bij mij ook goed hebben haha. ;)

@Wolfje: hoe is het meid, trek je de spanning nog een beetje?
    Je bent waarschijnlijk heel ongeduldig aan het aftellen tot je echo.
    Ik ga meeduimen dat alles gewoon goed zit en dat je lekker kunt gaan genieten.

@Bianca: jij hebt je echo dus inmiddels gehad..:D
    Wauw, het lijkt me toch zo bijzonder om te zien dat er echt gewoon een klein frummeltje in je groeit!
    Ik heb jou overigens een pb gestuurd voor het pendelen. Las dat je er weer mee bezig gaat.

@VMiss: voor jou wordt het dus weer spannend!! Ik hoop op een goede terugplaatsing en een mooie positieve test. :D

Ik ga zo de rest nog even teruglezen, ben hier al even niet geweest.

Meiden ik ben mijn ei kwijt haha. Al maanden heel regelmatig en nu krijg ik maar geen positieve ovulatietest. Eigenlijk had ik mijn eisprong vandaag verwacht. Mijn lichaam geeft ook wel wat tekens maar ik heb nog niets gevoeld. Dus test ik maar gewoon door..
    Maar spannend vind ik het wel ;)

9. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Hoi hoi

@Jade, gefeliciteerd!!!
    @Lizzy, hmmm irritant dat je je ei niet kan vinden?! Misschien iets later?
    @wolfje, bijna echo! Spannend!
    Hier ook wat klachtjes van m'n ei. Denk dat het wat eerder is dan m'n ticker aangeeft...
    Allemaal een fijn weekend gehad?

10. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Panna;
    Dat is toch ook wel weer bijzonder. Die van jouw te vroeg en die van mij te laat haha.
    Nou ja goed, als ie maar komt. Ik test vrolijk verder en verleid Lief wel een keertje extra.
    Maar het moet geen weken duren natuurlijk ;)

11. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Panna, Lizzy, wat vervelend voor jullie... :(. Tempen jullie?

Naar het schijnt weet je alleen op die manier dat je ooit echt een eisprong hebt. Klopt dat?
    Het zou volgens wat ik lees maar even goed zo kunnen zijn dat je elke maand ongesteld bent maar eigenlijk nooit een eisprong hebt. Toen ik dat las sloeg ik effe in paniek, ik temp helemaal niet (kan daar voorlopig mij niet mee bezig houden) maar misschien moet ik dat dan toch maar eens een paar maanden doen om te zien waarop het staat?
    Kunnen jullie mij raad geven hoe en wanneer je dat doet?
    Heeft het nog zin om er alsnog deze maand aan te beginnen?

12. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Poppemie:
    Hier nog geen stress hoor ;)
    Ik voel mijn eisprong ook bijna elke maand maar ik wilde het nu met ovulatietesten eens nagaan of wat ik voel ook echt klopt.
    Mijn lichamelijke kenmerken heb ik nu al wel. Maar de knaller op de test blijft nog uit...

Temperaturen (wil het echt werken) doe je elke ochtend op dezelfde tijd zodra je wakker wordt, nog voor je opstaat en rectaal. Op die manier is lichaam nog in ruststand en krijg je de meest zuivere meeting.

Hoe lang ben je nu bezig meis? Is er een reden waarom je je zorgen maakt over je eisprong?

13. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Wij zijn eigenlijk nog niet echt bezig, wel al een tijdje gestopt met de pil om te ontpillen en eenmaal we verhuizen (juli)zouden wij er voor gaan (nu ja, ben net van werk verandert en zit nu nog in mijn proefperiode maar normaal krijg ik september een vast contract dus juli-augustus starten lijkt me leuk).
    De ongerustheid kwam eigenlijk gewoon via het lezen van verschillende topics hier. Ik dacht dat als je gewoon elke maand je regels kreeg op regelmatig tijdstip dat er niets aan de hand was maar dat blijkt zo niet te zijn. Ik was tot nu redelijk gerust dat als we eraan gingen beginnen dat het wel eens zou moeten lukken maar nu...:( + ik denk ook dat ik mijn ei voel, alé de ene maand wel en de andere niet maar symptomen heb ik wel altijd (pijnlijke tepels, elastisch slijm).

14. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Lieverd, ga er eerst maar gewoon van uit dat alles goed gaat hoor.
    Als jij nu heel regelmatig ongesteld bent heb je geen enkele reden tot ongerustheid toch?
    Ik zou de eerste maanden toch gewoon vooral genieten van de enorme kriebels in je buik omdat alles zo nieuw is..:D
    Maar 30% raakt in de eerste 3 maanden zwanger, dan heb je (geloof ik) 70 % die binnen 6 maanden zwanger is en 80 % die binnen een jaar zwanger is.

Probeer je er op in te stellen dat het de 1e 7 keer misschien niet raak is. Maar ik zou echt proberen niet nu al te stressen voordat jullie gaan beginnen.

(Zeg ik, ronde 5 en ook niet zo zeker meer van mijn zaak
    Maar ik bedoel het goed!)

15. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    :D:D ja je hebt gelijk hoor Lizzy maar ik kan soms zo panikeren. Ik ben al zeer veel met je steun, doet me goed;).
    Ik weet niet goed hoe ik er nu ineens op ben gaan zoeken terwijl we nog helemaal niet bezig zijn. Och ja, morgen zijn we het misschien weer vergeten:).

De 5de ronde Lizzy, dan zit jij bij die 70%, hihihi..... ik hoop zo dat je er bij hoort! Hoe ver ben je nu in je cyclus?

16. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Fijn dat je het zo opvat. Ik heb er zelf een hekel aan als mensen tegen me zeggen "dat ik er niet mee bezig moet zijn" en nu doe ik het zelf. ;)

Op een ander forum hebben we een redelijk hecht topic met meiden waarvan de meeste inmiddels zwanger zijn. Dus ik denk dat ik me toch een beetje laat opjagen door de babyboom om mij heen..

Daarom hebben we een paar maanden pauze genomen en nu heb ik er weer echt zin in! Kom maar op met die positieve test. :D
    Dus ik hoop ook van harte dat ik bij de 70% hoor.
    Ik zou vandaag mijn ei hebben maar dat is in ieder geval niet zo dus ik denk dat mijn cyclus deze maand wat langer duurt. We gaan het zien.

Jouw pendels zien er goed uit!! Dat moet een lekker gevoel zijn zo voor de start. :D

17. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Hier 2 pendels voor mei.. spannend! Mijn NOD is 22/23 mei. Mijn eisprong was 9mei. Ik weet nog niet wanneer ik ga testen...

18. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Soepkip: wat onwijs spannend voor je!!
    Denk je er over om eerder te gaan testen?

Ik hoop dat je pendels uitkomen! En dat hoop ik natuurlijk voor iedereen :D

19. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Langs de ene kant wel maar langs de andere kant, ik had er ook 5 voor april en die zijn niet uitgekomen dus hopelijk zit er hier wel ene bij die uitkomt. Der zijn er 2 in 2012 maar die zullen wel ongelijk hebben;):p:D.
    Voor die andere, het zouleuk zijn als ze uitkomen en dan nog liefst die van juni of augustus want in juni 2012 gaat mijn zus trouwen dus da zou daar beter mee uitkomen, hihihi....

Meiden ik ga mijn bedje op zoeken...Slaap lekker!!

20. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Poppemie:
    Je had er 5 voor april? Maar jullie beginnen toch pas in juli? Dus dan is het niet zo gek dat ze niet uitkomen...;)

Weltrusten!
    Ik ga ook zo afsluiten.

Deel Deze Pagina