@Panna: ik kon er zelf ook wel om lachen. Er is niets van gekomen, hij was pas om 2 uur thuis en ik moest er niet veel later uit. Maandag gelukkig wel goed ons best gedaan. Nu de test van vandaag even afwachten. @Wolfje: succes vandaag meis! Ik hoop op een mooie echo!
OOOOOh GEWELDIG!!!!!!!! Ben zo blij voor je! Dikke zoen en nu maar dubbel en dik genieten van je zwangerschap!
@Wolfje: ooh meid wat heerlijk voor je!! Begin je het dan nu ook echt een beetje te geloven? Ik hoop dat dit je een stukje rust geeft en dat je nu wat meer durft te gaan genieten..
Dat kan ik me voorstellen. Moet een onbeschrijfelijk gevoel zijn. Daar gaan we dan maar weer flink ons best voor doen
Hoi meiden, ik kom hier even aangeven dat m'n 4 pendels voor de maand mei helaas niet zijn uitgekomen .. Ik wil jullie op deze manier allemaal veel succes wensen in het proces van jullie kinderwens. Dat deze voor iedereen maar snel in vervulling mag gaan.
@Anita1985: ahhh meis wat ontzettend balen!! Ik hoop dat jouw wens ook heel snel in vervulling gaat!!
@ Wolfje: Ooooooh meisje wat ontzettend fijn!!! Ik krijg er tranen van! Ik ben zo ontzettend blij voor je!! *Dikke knuffel!!* Nu kun je eindelijk genieten. Echt doen nu he?!