bedankt lieve meiden meiden ga morgenochtend weg lang weekend naar zeeland!!! ben er dinsdag weer knuffels en s6 allemaal!
ik ben heel benieuwd heb twee pendels voor mei. vorige maand ook twee, dus niks. en twee van augustus. denk dat mei ook niks is...voel al gerommel en steken...
Zo mag je niet denken mooi buikje, positief blijven Wolfje amusement meid en genieten maar!!! Wou dat ik dat kon zeggen. Nog 3 keer slapen en ik krijg mijn cryo's. Durf niet meer hopen ben zo bang. Maar ooit zal het mij wel lukken. Ons allemaal de een sneller dan de andere we zullen zien!
@wolfje wat leuk! Veel plezier! @Vmiss spannend, komt dichterbij éh. Ik duim voor je hoor dat het goed mag lopen. Inderdaad, we moeten blijven geloven dat het ons ooit allemaal wel eens lukt en dikwijls op de meest onverwachte moment. Dus mooibuikje, nog niet wanhopen éh meid! We zijn er hier voor elkaar! Allemaal in hetzelfde schuitje
Ik kom ook nog een beetje positieve energie strooien *strooi* Ik heb namelijk besloten dat alle mei pendels uit gaan komen *strooi* Fijn weekend allemaal! *strooi*
Ik doe mee!! **strooi**strooi**strooi**strooi**strooi**strooi**strooi**strooi**strooi**strooi*strooi* Ik heb voor het eerst sinds december echt een waanzinnig goed gevoel over deze ronde.. Dus ik hoop dat alle mei pendels ook uitkomen Ondanks dat ik nu pas kan testen in juni haha..
@Mooibuikje: Ik lees net hele spannende berichten van jou over een positieve ovulatietest 5 dagen voor je NOD Ik hoop het zo voor je meid!!! Ga hier keihard zitten duimen!
Strooien jullie ook wat mee door naar juni???? Ik heb namelijk geen meipendels. Zorg eerst dat jullie nu zwanger raken en dan strooi je wat over is door naar juni zodat ik jullie dan kan volgen . Afgesproken????
@Panna: Ik sluit me volledig bij jullie aan!! Off topic: hoe krijg jij je handtekening zo groot? Ik krijg steeds de melding dat ik niet over de 600 tekens mag... wat doe ik fout? Heb jij het anders ingesteld?
He ladies, ben ik weer eens! Hoe gaat het hier? Met mij gaat het redelijk. Heb blaasontsteking en ben bang dat het weer een nierbekkenontsteking gaat worden... Beetje minder, dus moet toch weer even naar de dokter ben ik bang. Mijn eitje is iig geval weer geweest, dus mag weer op de wachtbank. Ben benieuwd deze ronde. Heb er op zich wel een goed gevoel over. Maar we zullen wel zien
Balen Jonie! Ik hoop voor je dat het snel over gaat! @lizzy: ik kreeg die melding eerst ook, daarna wat tekst weggehaald, lettertype aangepast en een beetje proberen , suc6
@Jonie: erg vervelend voor je meis, ik weet er alles van! Ik heb op een gegeven moment een hele heftige kuur gekregen en daarna eigenlijk nooit meer last gehad... heerlijk!! @Panna: thanks!! Gelukt haha
YEp Lizzy, volgens mij is pendel van mei uitgekomen...heb gisteren met ovulatietest getest en was dik positief, vijf dagen voor NOD. Vanochtend met een zwtest en licht positief getest en dus 4 dagen voor NOD. Ik hoop zo dat ie blijft plakken. Zo spannend!!
@Mooibuikje: haha meid ik vind het echt zo super voor je!! Fijn dat de mei pendels het zo goed doen!! Dat geeft ons weer moed! Kom je hier snel heel veel hcg strooien? Probeer er maar lekker van te genieten. Ik hoop dat je een hele fijne zwangerschap mag beleven en dat alles goed mag gaan
Thanx LIz!! Ik probeer dinsdag weer testje als ie positief is dan kom ik hier hEEL VEEL hcg strooien, zeker weten! Ik hoop ook dat het allemaal goed gaat, dank!