@Julia: wauw!! Gefeliciteerd meid en geniet er van!! @Panna: als dit geen hoop geeft haha @Vmiss: Heel veel succes morgen! Ik hoop dat alles goed gaat!
Choh wat een leuk nieuws lees ik hier allemaal...gefeliciteerd mooibuikje en Julia! Nou Lizzy en Panna, 't is nu aan jullie éh...kom op éh! En dan maar super veel HCG blazen en strooien want mijn juni pendels gaan het nu moeten maken, ben deze morgend ongi geworden, net op tijd zoals altijd dus.... Vmiss super veel succes morgen!
Mooi buikje en julia ontzettend dikke PROFICIAT!!!!! Dat hebben jullie mooi gedaan. Geniet ervan meiden
Hier naar het labo gebeld, 3 ontdooid, gisteren waren er 2 over, vandaag 1 topemmy over ze ze. Nu vroeg ze aan mij wat ik wilde, als ik er 2 teruggeplaatst wilde haalde ze er nog 1 of 2 uit. Maar dan kon ze me niet garanderen of deze ook van topkwaliteit waren. Ik heb voor het laatste gekozen. Tot nu toe had ik er nog 4 over, straks misschien nog 2. Maar maakt niet uit als ze het overleven overleven ze het. Maar straks om 14u30 tp duimen jullie voor een blijvertje???
Gefeliciteerd voor de zwangere ladies!! VMiss, zal aan je denken en voor je duimen vanmiddag! Veel succes!
Hallo Tp van mijn 2 emmy's is goed meegevallen. 1 topemmy die al helemaal gedeeld was en 1 8-cellige die vandaag uitgehaald is. Dus heb er nu nog 3 over. Hopelijk zal ik ze niet meer nodig hebben. Bn volgende week dinsdag DUIMEN MAAR
@Vmiss: Jooohooe!! Wat fantastisch! Mijn duimen gaan overuren draaien voor je!! @Madje; ik zou je verzoek even nakijken. Ik heb altijd. Gevraagd wanneer ik positief zou testen...
ik zou graag willen weten wanneer ik zwanger zou worden. dit heb ik gevraagd. toen kwam er uit in mei van een meisje. maar dan zou ik nu dus al zwanger zijn. of het moet de bevruchting zijn dan kan het nog deze was van hanna1974
@madje: als over 2 dagen je eisprong is zou ik nu maar aan de klus haha Mei zou dan de maand zijn waarin je zwanger raakt
ja haha we zijn zeker nu om de dag aan het klussen. dus hopen dat de pendel uit komt. als het goed is moet ik dan begin juni posi test hebben. zijn er al veel mensen waar het bij uit is gekomen trouwens
zwangeren; gefeliciteerd! vmiss spannend!!! duimen draaien all; zal wat hcg rondstrooien hier morgen naar de vk heb intake