En wolfje, heb je genoten van je weekendje? Ga je nu het nieuws beginnen te vertellen of wacht je tot de 12 weken om zijn? Hier zijn mijn ongi weer bijna gedaan dus op naar juni! Heb 5 pendels dus.....
Ja wolfje ga je het nog niet vertellen? Ik denk niet dat ik zo lang zou kunnen zwijgen. Hier vannacht lichte steekjes in mijn buik, hoop dat dit een goed teken is
zeker genoten van het weekendje weg heb iedereen het nieuws verteld! met eerste echo werd me namelijk verteld dat het in 98% goed gaat, dus daar gaan we voor 6juni 2de echo... net intake gehad... voel me alleen al 2dg erg beroerd, al mijn spieren doen pijn, diarree moe... vanavond lig ik er weer vroeg in poppemie; s6 met juni pendels vmiss; spannend duim voor je!
Dank je wel wolfje! Ben zo blij voor je! Ik gun het je van harte. Zal je duimen nodig hebben hoor. Ben zo bang dat het weer niets is dat ik weer een ronde moet wachten en weeral het hele traject van echo's en tp. pfff mag er niet aan denken. Ik hoop dat tenminste 1 wondertje bij me wil blijven, ik wil het zo graaaaaaag Hopelijk komen mijn meipendels uit, heb er 4 en had geen andere, dus emmy(s), blijven plakken is de boodschap!!!
hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg
@Wolfje: wat heerlijk voor je!! Wat fijn dat alles goed was en dat je het nu gewoon kan vertellen! Echt super Heel fijn al dat HCG haha.! Zullen we het wel eerlijk verdelen dames @Vmiss: ik hoop dat het een goed teken is meid! Het is je gegund! Jij kan 1 dag eerder testen dan ik.. Pff ik heb het maar moeilijk met het afwachten deze keer. Erg goed gevoel over, maar durf ook weer niet teveel te hopen...
Dank je wel wolfje en lizzy! Lizzy uiteraard duim ik ook voor jou! Die hcg moet zijn werk doen!!!!!!!!
Helemaal mee eens VMiss! Ik zit met beide handjes op de buik rustig te broeden en duimen. Het zou zo mooi zijn...
hoi! Ik kom ook wat hcg halen @wolfje: leuk om alles te kunnen vertellen! @vmiss: ik draai nog steeds @pop: juni is ook een prachtige maand! Hier nog niets aan de hand, heb de hele week hier en daar een steekje in m'n buik en vanaf vandaag hoofdpijn... Ben wel moe, maar dat kan ook zijn omdag ik onwijs zin heb in vakantie Suc6 allemaal!
We hadden voor je bewaard hoor Panna Ik heb van afgelopen zaterdag tot gisteren steeds in de middag hoofdpijn gehad. Verder steeds heel duidelijk op de grens van mijn lies naar mijn buik een soort overbelast gevoel met her en der de nodig steken. Ik vind het super spannend allemaal. Wel heel erg leuk dat we zo dicht bij elkaar zitten qua NOD!! Ik hoop dat we allemaal positief testen volgende week!
Hela meiden, ik kom hier ook nog wat hcg pikken dat wolfje zo mooi rond strooit.... Voor de rest zou ik zeggen,: panna, lizzy en Vmiss, super veel succes!!!!
Haha meid, je hebt groot gelijk!! Jij mag rustig aan weer op de uitkijk staan voor je eitje? Heb je er een beetje zin in deze ronde?
Ja hoor Lizzy, ik heb er zin in !! Zeker omdat er veel op den bouw aan het gebeuren is en daar het einde zo toch een beetje in het zicht komt (dat werd tijd pffff), dat gaat wel terug wat meer rust brengen. We zullen volgende week de keuken al eens goed uittesten! Hahahaha.... Maar weet je, ik zal al heel blij zijn als ik dit jaar zwanger raak, als het nu juni niet is, misschien augustus of september is ook goed en dan heb ik een super mooi verjaardagscadeau want september word ik 32 jaar.
Dat is een mooie insteek! Zo denk ik er ook over. Maar volgende week al positief testen staat natuurlijk helemaal bovenaan aan mijn verlanglijstje haha. Jullie gaan het huis inwijden begrijp ik Heel veel plezier alvast!