De pendel zegt mei 2011! Wie ook?

Discussie in 'Pendelen' gestart door Lizzy14, 19 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heykes

Net gebeld, HCG was meer dan verdubbeld, stond nu op meer dan 500! 22/06 echo en dan zou er een kloppend hartje moeten zijn! *fingers crossed*:);)

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

vmiss; helemaal geweldig meid!!! super

3. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    VMiss ik ben zo blij voor je meid!
    @rest van de dames bedankt voor jullie lieve reactie. Ga nu maar weer nieuwe pendels aanvragen :D
    @pop: heb helaas geen pendels voor juni ;)

4. Zeepaardje

panna; heel veel s6 met nieuwe pendelaanvragen! houd je me op de hoogte? xxx

5. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Succes met je nieuwe pendelaanvragen en dat er goed nieuws uit mag komen.

6. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Hey meiden

VMiss wat een fantastisch nieuws!! Ik hoop dat je een heerlijke zwangerschap mag hebben en er lekker van kunt genieten!

Hier mocht het helaas niet zo zijn!
    Op naar eind juni dan maar..

Liefs

7. Zeepaardje

lizzy balen meid:x

8. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Ha bah, zonde Lizzy! Kom maar meebabbelen in het junpendeltopic.

9. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Je hebt wel een pendel voor juni. Ik heb juni positieve test gependeld voor je op 28 april. ;)

10. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier snel een korte update

Had vanmorgen echo, en 1 mooi vruchtzakje van 1,8 cm MET vruchtje van 3 mm en lichte hartactiviteit te zien ;) ben helemaal verliefd. Toch zag ze een tweede vruchtzak was iets kleiner en wist niet goed hoe het daarmee ging, was niet zo goed afgetekend en ze dacht dat het een beginnende zwangerschap is geweest maar niet heeft verder gezet vandaar mijn hoge bloedwaardes van in het begin al. Hoe dan ook ben al dolgelukkig met mijn ene mooie wonder. Een volgende echo volgt maandag.

11. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@VMiss: ooh wat heerlijk voor je!! Ik snap dat jij helemaal verliefd bent haha.
    Het zal misschien een beetje dubbel zijn dat er nog een 2e vruchtzakje te zien is. Heb je daar verdriet van?
    Geniet maar enorm van het heerlijke idee dat jullie kleine wonder het zo goed doet.

12. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lizzy, het doet altijd iets met je om een tweede vruchtzakje te zien, en als het leeg is voelt het een beetje raar aan, maar het hartje van mijn ander wondertje heeft mij dit een beetje doen vergeten en maakt me enorm blij. Het gevoel was er van het begin dat het er 2 waren en dit was gewoon de bevestiging. Ben blij dat tenminste 1 wondertje verder groeit en hoop dat hij nog 8 maanden wil blijven zitten daar.....;)

13. Zeepaardje

vmiss; gefeliciteerd met je goede echo geniet van het wonder dat in je groeit!

14. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Vmiss Proficiat meid!!!! Ok het is misschien een beetje dubbel omdat je er eentje moet afgeven maar het is toch ook zoooooo mooi dat het met het ander super gaat. Geniet ervan meisie!!!!!:D

15. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Vmiss: super voor je meid! Ik hoop dat het idd nog ff blijft zitten en dat je straks een mooi, gezond, lief beebje in je armen mag houden! Dat geldt natuurlijk ook voor de rest van de dames hier!!!
    Fijn weekend!

Deel Deze Pagina