Vmiss; wij kennen echt niemand die in de mmm zit, dus misschien toch anders ja... hij heeft zoiets van het komt wel, of niet... dat het spontaan komen zal geloof ik niet meer in... vertrouw me lichaam niet... sterk gevoel dat er gewoon iets niet goed is... maar wel hebben we besloten dat ik niet meer aan de anticonceptie ga... we zullen zien wat het ons brengen gaat...
Hey Wolfje Als je sterk het gevoel hebt dat er bij jou iets mis is kan je het toch gewoon laten nazien voor JEZELF dan he. Daarvooer hoef je niet in de mmm te stappen het kan ook een geruststelling zijn voor jezelf. Misschien is dit een voorzichtige en onrechtstreekse eerste stap naar de mmm, voor je man dan he. Zo kan je ZOGEZEGD met jezelf beginnen en als er iets mis is dan weet je dat en heb je misschien de keuze er iets aan te doen en is alles goed, des te beter. Misschien wakkert dit dan stilaan de nieuwsgierigheid op om zichzelf eens te laten testen. Je weet nooit. Ik vind het in ieder geval toch de moeite waard om te overwegen. Zeker omdat je er toch wel mee zit en omdat je zo een grote kinderwens hebt. Ik heb spîjt dat we er 2 jaar mee gewacht hebben, maar ja het is nu zo en meer kan je niet doen. Denk er eens over meid. Hier enorme buikpijn, moet om de 4u dafalgan forte nemen, pfff
@Wolfje22; wat lijkt me dat vreselijk moeilijk. Ik hoop echt dat hij op een gegeven moment bijdraait maar meer nog hoop ik voor je dat het op een onverwachts moment toch raak mag zijn!
Dat snap ik. Is het voor jou wel duidelijk waarom hij niet die stap wil nemen. Is het misschien angst dat blijkt dat er iets met hem is? Ik heb het idee dat mannen vaak niet (willen) beseffen hoeveel er medisch gezien mogelijk is. En dat als het niet direct of via de normale weg lukt het een soort van falen is. Terwijl ik weet van heel veel vrouwen dat zij op het moment dat ze ongesteld worden dat ook als een soort falen voelen. Ik hoop voor jou dat jullie hier uitkomen, want je kinderwens opzij schuiven lijkt me het moeilijkste wat er is..
vmiss; heb je berichtje niet gelezen, raar! nou nu ff reactie! ik denk idd dat ik na de zomdervakantie, rond sept.okt. naar de ha toe ga om mezelf een te checken... heb een verhaal gelezen van iemand waarbij de progoston waarde (ofzo) geen stad hield, kreeg een week na ei al bruinverlies tot ongi en dat heb ik dus ook... maar goed...wil het toch eens voor mezelf na laten kijken... Balen van je buikpijn zeg! @puck; is ook... vooral emoitioneel... maar goed... de reden dat hij niet wil gaan is wegens zijn geloof...
Ja wolfje dat zou ik idd eens doen, gewoon jezelf even checken dan komt de rest vanzelf, ben er vrijwel zeker van Daarnet telefoon gehad van het ivf centrum, 9 van de 13 eitjes bevrucht ))))))))))) Maandag tp spanned! En hopen dat het een blijvertje is, maar we blijven nuchter
@Sarahlouise: Thanks Ik heb dat zelf jammer genoeg wel eens. Lief doet zijn ding, ik voel mijn ei..waarom dan niet het gewenste resultaat. Dat is met name de 1e dag van mijn ongi. Daarna verander ik weer in de stabiele zelfverzekerde dame die ik de rest van de maand ben haha @Wolfje: Jeetje meid, dat maakt het idd wel lastig. Want daar kun je bijna niet tegenin gaan. Knap dat je daar zo mee om kunt gaan en het respecteert. Ik hoop echt dat jouw geduld toch wordt beloond. @VMiss: wat heerlijk voor je!! Ik hoop dat alles goed gaat en dat je op 11 april 2 mooie strepen op je test krijgt!!
Dat geloof ik graag! Ik ben overigens erg blij dat ik ongesteld ben geworden....(zal wel 1 van de laatste keren zijn dat ik er zo blij van werd) want nu ben ik dus officieel aan de clomid. Maandag 4 april echo om te kijken of het gewerkt heeft! (fingers crossed!) Ik moet wel even wennen hoor aan " het ongesteld zijn". Pff...wat een ellende is dat toch....
Ongesteld zijn is vreselijk!! Toen ik de mirena nog had vond ik het al erg maar nu zonder weet ik pas weer dat ik toen echt niets te klagen had. Acht dagen vol op bloeden, zo heftig dat de ha me inmiddels naproxen heeft voorgeschreven en gelukkig helpt dat erg goed. Wat ontzettend spannend voor jullie!! Wat gaan ze precies doen bij de eerste echo? En moet je clomid dan elke dag slikken? (sorry ben echt een leek op dat gebied)
Ik moet eerlijk toegeven dat ik dat dus ook ben (een leek op dit gebied, lol)....Wat ik weet is dat ze gaan kijken of er eitjes zijn gegroeid. Want dat gebeurt dus niet op natuurlijke wijze. Als de clomid dus "werkt" dan moet ik dit dus elke maand slikken tot het raak is. Maar het kan dus ook zijn dat het niet aanslaat en dan krijg ik een hogere dosis clomid (hormonen) mee. Zoals ik schreef het is mij ook nog niet helemaal duidelijk. We hebben jammer genoeg tot mei/juni een gyno die we niet zo heel erg zien zitten.(hij legt of niks uit of heel moeilijk. we lopen eigenlijk altijd met meer vragen weg dan waarmee we komen, lol) Maar daar is even niks aan te doen. Ik hoor het allemaal wel. Het helpt me door niet alles van te voren te weten. Anders ga ik me er alleen maar druk over maken. Ik had al spijt dat ik de bijwerkingen van clomid had gelezen. Fijn dat je er iets voor hebt gekregen. 8 dagen ...waah... ik hoop zo dat het niet langer zal duren dan 5 dagen....blegh!
@puck; respecteren ja, begrijpen nee... tja zit nogal in tweestrijd... ben zelf niet gelovig opgevoed, is dan dus toch anders @SL: hoop dat de clomid snel aanslaat! @all; fijn weekend nog!
@ Puck14 wat leuk dat je vriendin zwanger is, hopelijk mogen jullie straks samen zwanger zijn. Kinderen krijgen is echt een wonder. Mijn moeder was altijd snel zwanger maar hier is het tot nu toe nog niet gelukt. Vmiss balen dat het nu niet spontaan wil lukken terwijil jullie zoontje er wel zo is gekomen. Gelukkig kunnen ze nu erg veel en hebben jullie straks over 2 weken een posi test. Spannend hoor 9 bevruchte eitjes! Hopelijk komt daar straks een mooie plakbaby uit. Vandaag de tp, ik zal voor je duimen. Wolfje wat naar dat je nu niet meer in je lichaam vertrouwd. Je kunt ook eerst alleen jezelf laten controleren. Kijken of alles nog goed zit bij jou. Sarahlouise, hihi voor de laatste keer blij met ongi hopelijk ben je straks 9 maand niet meer ongi. Zou was een tijdje geleden dat ik hier had gereageerd maar ben weer helemaal bij. Naast werken nog heel wat topics bij houden is een hele taak hihi. Hier gaan we weer richting eisprong, zijn weer bezig met klussen. Houden de moet erin.
Wat grappig! Ik zag dat er weer meiden met een pendel voor mei zijn. Ik heb allwoman jammer genoeg net gemist vandaag, heb tussen 10 en 1 niet gekeken. Ik heb door iemand iemand kaarten laten leggen en daar kwam rond juni uit.. Blijf het bijzonder vinden dat het zo in dezelfde periode is allemaal. Hoop het van harte!