De pendel zegt mei 2011! Wie ook?

Discussie in 'Pendelen' gestart door Lizzy14, 19 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Bedankt VMiss,
    Ik heb 19 april een gesprek hoe/wanneer verder...
    Maar waarschijnlijk zal dat mei zijn.

Duim ook voor iedereen dat de pendels het goed hebben en wij allemaal in mei zwanger mogen zijn!

2. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Dag lieve meiden,

Ik kom ook weer eens kijken.

@Vmiss: wat een naar bericht! En nu moet je dus afwachten tot het al dan niet doorzet? Ik vind het zo ontzettend rot voor je!
    Hoop dat jij het een beetje trekt allemaal..

@all: Jippie het is al april dus mei komt erg dichtbij!
    Ik heb 2 pendels voor mei, 2 voor juni en 2 voor rond mei.. alle keren een jongetje! :D
    Deze maand slaan we over en eigenlijk wil lief volgende maand ook overslaan zodat we eind mei nog 1 keer met z'n tweetjes op vakantie kunnen gaan. Maar bij mij kriebelt het nu zo erg dat ik niet weet of ik nog wel kan wachten.. Goed, wat is een maand..maar toch. Jullie zullen dit vast wel herkennen.
    Ik hoop in ieder geval dat de pendels uitkomen voor ons allemaal..
    Ik heb er zo'n zin in! Ook in de zwangerschap. Lief heeft dat opgenomen op zijn mobiel om er aan te herinneren dat dat mijn woorden waren als ik straks kotsend boven het toilet hang. ;)

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

even ego bericht, ben erg druk...

4. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    hier ook eentje voor mei en de ander voor augustus. wat een verschil! ik hoop nog op deze maand! laat het pleassseee eens een keer zo zijn!
    de rest van de meiden! we spreken elkaar in mei! ahahah

5. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    @mooibuikje: hier sluit ik me bij aan! Mei wordt een mooie maand, hoe dan ook!
    @wolfje: pfoe, heftig verhaal! Hoe voel je je hierover? Klopt het een beetje?
    Heel veel suc6 alle dames met zwanger worden!

6. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Ik heb 1 pendel voor mei, een meisje, en 1 pendel voor augustus, een jongen!

Ben heeeeel erg benieuwd!
    Mei zou al wel heeeeel snel zijn, dat zou namelijk ronde 1 zijn dat we echt bezig zijn.
    Laten we het hopen!

7. Zeepaardje

panna; dat is juist het enge ervan, het klopt zooo erg!

8. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    ben echt benieuwd! Gimena en Hanna hebben vrij vaak dezelfde uitslag dus dat zegt toch wel iets (hoop ik) het enige wat mij niet helemaal duidelijk is... is mei de maand van de bevruchting of de maand van de positieve zwangerschapstest? Mijn nod is namelijk 6 mei.

9. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Wolfje: Jeetje meid, wat een heftig verhaal. Ik hoop dat het je houvast biedt en dat je op deze manier toch een beetje rust krijgt. Het gaat dus komen, de weg er naar toe heeft alleen wat hobbels..
    Hoop dat je hiermee ook goed bij je lief terecht kan en dat jullie er samen wat moois van kunnen maken..

@Mek11: ik heb destijds bij mijn aanvragen gevraagd wanneer ik positief test.. ik ga er dus vanuit dat de maand de maand van een positieve test is. Misschien dat je dat uit je vraagstelling kunt afleiden? En anders misschien maar bedenken dat de tijd tussen zwanger raken en positief testen gelukkig niet al te lang is;)

10. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    @wolfje: jeetje! Heel veel suc6 er mee! Ik hoop wel dat het verhaal je wat extra kracht geeft om er een positieve draai aan te kunnen geven!
    @mek: ik heb gevraagd wanneer ik zwanger mag worden en volgens mij pendelen de dames dan op de maand van bevruchting! Tenzij je net als Puck iets anders hebt gevraagd natuurlijk...

11. Zeepaardje

thanks meiden:):)

12. Zeepaardje

Fijn weekend allemaal!!!

13. Zeepaardje

pendel heeft geen gelijk; april zwanger:)

14. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    dames nogmaals mijn vraag
    Word er gependeld voor de bevruchting of positieve test?????????

15. Zeepaardje

hang af van de pendelaars en je vraagsteling

16. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland

zoals je ziet hebben n aantal voor mij gependeld voor de maand april....................voor een zwangerschap.........
    maar weet niet of ze de bevruchting bedoelen of de positieve test dus na 4 weken ongeveer...........

17. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    ik heb er nu ook twee voor mei! spannend. hoop natuurlijk dat die van april uitkomt. die is het mooist met een tweeling!

18. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ehm, ik denk dat ik jouw eerdere vraag even heb gemist. Maar goed, zoals wordt aangegeven hangt dat echt van jouw vraagstelling af dus ik zou je verstuurde berichten even teruglezen. Ik heb gevraagd wanneer ik positief test.
    En troost je, er zit natuurlijk geen maanden verschil tussen.... ;)

@Wolfje: WAAAAAAAAAAAAAAUUUW!!! Meid wat heerlijk voor je!! En zo onverwachts snel.. Ik hoop dat je enorm van je zwangerschap kunt genieten!

Liefs

19. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland

Ik heb gevraagd wanneer ik zwanger zou zijn....

20. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ok, stel dat je van april uitgaat,wanneer zou je dan kunnen testen? Als je ei inmiddels is geweest zou je in principe natuurlijk zwanger kunnen zijn dit moment :D
    Ik snap je ongeduld hoor en dat je het het liefst vandaag zou weten. Ik heb gevraagd wanneer ik positief test, dat zou in mei zijn. Nu is mijn NOD 1 mei dus ik kan me ook niet voorstellen hoor dat ik nu al zwanger ben en dan toevallig 1 mei positief test.
    Maar goed.. je weet het niet en ooit zal het een keertje raak zijn.
    Ik hoop dat je hier iets mee kan.

Deel Deze Pagina