Hoi dames, ook ik heb diverse pendels voor de maand mei! Laten we hopen dat dit onze maand gaat worden! Liefs, Anita
Hallo! Hier ook een pendel voor mei 2011, en ook voor juni en juli . 2x meisje en 1x jongen... Ben benieuwd! Ik ga dus met jullie mee wachten en . Liefs Patatje
Wolfje blaas een beetje HCG naar het topic aub Ben net terug van de gyn voor bn, mag vanmiddag bellen. Het goede nieuws is wel dat de volgende tp van cryo gebeurt in mijn natuurlijke cyclus, aangezien ik heel regelmatig ben. Dus geen pillen en daar ben ik blij om. Bij mijn volgende menstruatie mag ik gewoon bellen en echo doen en opstarten. Het grappige is dat ze zei ik zie dat je een van deze dagen een eisprong hebt, benut die maar! hihi alsof dat gaat helpen, maar ja we gaan geen enkele kans onbenut laten!
@Wolfje, gefeliciteerd!!!! Super zeg dat je zwanger bent. @Alle andere dames, veel succes hopelijk hebben jullie snel een positieve test. Ik duim voor jullie.
Hier net gebeld naar de gynaecoloog en hcg stond op 0 joehoe! (erg om te zeggen eigenlijk maar in dit geval )
vmiss; goed nieuws meid Alleentje dank je wel hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg- hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg- hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg- hcg-hcg-hcg-hcg-hcg-hcg
Hoi allemaal, Al even niet meer gekeken hier... 2 pendels zeggen bij mij ook mei. Heb nog 2 aanvragen weg gedaan en ben erg benieuwd of ze allemaal een beetje rond dezelfde periode liggen. Begin van de week had ik allerlei dingen waardoor ik dacht dat ik misschien zwanger was maar nu helemaal niks meer. Geen pijnlijke borsten (alleen af en toe jeuk) me rugpijn van eerder deze week is weg. De misselijkheid is weg... en we moeten nog 10 dagen pfff ben benieuwd. Heb wel enorme eetbuien hihi en dat is niet best nadat ik net 10 kg ben afgevallen.
Wolfje we hebben gisteren goed ons best gedaan, we kunnen maar proberen he, maar het was ook fijn na die hele mmm met spuiten en geen zin en hcg in je bloed dat alles afremt, dus hopelijk werpt het letterlijk zijn vruchten af! Mek11 normaal heb je zo snel nog geen zwangerschapssymptomen, dit begint pas na de innesteling en ten vroegste 4 dagen voor je nod, dus misschien was het van iets anders dat misselijk zijn. Ik duim dat het toch raak is hoor!
Ik heb 4 pendels waarvan er 3 zeggen in mei.. Daar heb ik een vraagje over.. Wordt dan bedoeld dat je in mei zwanger word of dat je in mei positief test? Want mijn NOD is 6 mei en als ik in mei zwanger word is mijn NOD 3 juni. En komen pendels vaak / altijd uit?
ik heb 11 pendels gehad waarvan 1 juist en mei kan maand bevruchting zijn of maand test... ligt aan de vraagstelling en de pendelaarster s6
Ik had ook pendels voor mei,maaaaaar vanmorgen 1 dag voor nod lichtpositief getest nadat ik erg misselijk was dus dit keer hebben de pendels het gedeeltelijk goed,want ik was eigenlijk van plan niet voor mei te testen,maar omdat ik al 2 dagen erg misselijk ben,kon ik het vanmorgen niet weerstaan En dit is voor het eerst in mijn leven dat mijn test al zo positief is voor mijn nod,normaal maak ik later pas hcg aan
Waaw meid super leuk nieuws seg!! Is misschien wel een goed teken dat je HCG deze keer beter stijgt en het nu wel een plakbeebje zal worden. Ik duim voor je!
Hey meiden, Ik zou graag door iemand laten pendelen of ze weten wanneer ik evt weer zwanger mag zijn...weten jullie iemand die dat zou kunnen en willen doen?? Liefs daantje1984
Stuur mij maar berichtje inbox Daantje Ik wil vanaf dinsdag weer de tijd nemen om mijn pendelaanvragen te pendelen. Zeker nu ik zo blij ben met mijn zwangerschap voel ik me goed om te pendelen. @ poppemie, dank je meid, ja mijn vriend riep een week geleden al dat ik zwanger zal zijn,maar ik geloofde zijn gevoel niet. Hij voelt dat het dit keer juist goed zit Ik hoop op een plakbeebje. groetjes Bianca
Biancamv2, gefeliciteerd. Ik ga voor je duimen voor een plakbeeb! Zou ik je misschien ook mogen vragen om een pb'tje te sturen. Je vorige pendel is helaas niet uitgekomen. @All, fijne paasdagen alvast en lekker genieten van het zonnetje!
Hoi dames! Wolfje: gefeliciteerd! Bianca: jij ook gefeliciteerd! Mag ik je ook pb-en? Ik duim voor julie beiden op een plakbeeb! Foute pendels, maar who cares!!!! Ik hoop dat-ie van mij niet fout zijn , tenzij het april wordt natuurlijk! Spannend zo'n eerste ronde! We hebben goed geklust rondom m'n ei (ik voel goed wanneer-ie valt), dus het zou zomaar raak kunnen zijn, zegt m'n gevoel. Mijn verstand zegt natuurlijk dat ik er in de 1e (10) ronde(s) NIET vanuit mag gaan Geniet allemaal van het lange weekend en het mooie weer!