Hoi, Ik heb ook een pendel voor mei, maar ook voor april en voor juni. Ben benieuwd of er 1 uit gaat komen... Bianca, mag ik je ook een pb sturen?
Jeetje Bianca gefeliciteerd!! Wat heerlijk voor je!!! Geniet er van! Dat gaat goed hier, al 2 dames zwanger Bianca, mag ik je misschien ook een pb sturen? Ik ben ook wel nieuwsgierig...
Waaaw die man van je heeft een 6de zintuig!! Geniet er maar van meid.... Ik stuur je ook nog even terug een pb'tje voor dinsdag want jouw vorige pendel was spijtig genoeg niet uitgekomen. Alvast bedankt éh!
hoi dames, dank jullie wel. Ja hoor stuur maar pbtjes,dinsdag ga ik weer beginnen met pendelen groetjes Bianca
Bianca ook voor jou een dikke proficiat meid! Geniet ervan en hopelijk komen mijn pendels ook uit, heb er voor mei! Vandaag weer bruinverlies bij het vegen, 4 dagen na mijn eisprong raar! Ben het beu altijd die verrassingen als ik op toilet bezoek ga! NOg enkele weken en we beginnen met poging 2 van ivf!
@Vmiss: hoest nou? Nog bloedverlies gehad? Enig idee wat het kan zijn? @Puck: hoe is het met jou? Jij hebt geen ticker, dus kan niet meespieken @pop: en met jou?? 1 dag overtijd? Voel je al iets? Ging gister naar bed en had ineens een pijn onderin m'n buik! Echt heel bizar en geen idee wat het is/was, vanochtend was het weer over... Tis een week na m'n ei (heb m'n ticker niet aangepast) Nog een week geduld...
@Panna: het gaat lekker hier! Heb zomaar het gevoel dat het eens raak kan zijn terwijl we deze maand niet gericht hebben geklust... Heb nog geen pms tekens en normaal gesproken heb ik die ruim een week van tevoren. Dat is altijd zo'n spelbreker. Je ei is net geweest en je weet al dat het niet raak is. Mocht het niet zo zijn, dan is dat ook prima. Dan wachten we gewoon lekker tot de vakantie. Mijn NOD is 1 mei, maar als ik verder geen pms klachten heb ga ik of 30 april of 2 mei testen. Afhankelijk van wanneer mijn lief en ik vrij zijn samen. Ik heb pendels voor positief testen in mei dus in theorie kan het Bij jou is het dus ook spannend! Ik hoop dat de buikpijn van een innesteling kwam! @de andere meiden; hoe is het met jullie? Houden jullie het wachten nog een beetje vol?
Panna, hier netjes op tijd ongi geworden. Maar was geen verrassing deze maand aangezien we niet hebben kunnen klussen op het goede moment.
GEFELICITEERD meid! Geniet ervan.. Hier wachten we nog geduldig op een ei . Dat vindt ik toch wel het ergste van allemaal. Altijd maar dat wachten, wachten en nog eens wachten ! Maar we wachten voor een hééél goed doel..
Mek 11 super!!!!!!!!!! genieten maar meid Panna het zou om een innesteling kunnen gaan, dat had ik ook bij mijn vorige zwangerschap, een week na mijn ei felle steken in mijn buik en een week later een positieve test. Puck ik duim voor je meid! Wanneer ga je testen? Wolfje wat is voor jou de volgende stap? Hier niet veel nieuws. Bruinverlies kan door de eisprong zijn, volgens velen te vroeg voor innestelingsbloeding, dus we zullen zien. Nu lichte buikpijn en gisteren kleine steekjes in mijn onderbuik! Zo lang ik geen pijnlijke boobies krijg ben ik al blij want dan weet ik hoe laat het is! Raar maar bij mij is het juist geen symptoom pijnlijke borsten bij een zs bij mijn maandstonden daarentegen worden ze superhard. Dus nog een week geduld. Hoop er neit te veel op. en krijg ik mijn maandstonden dan gaan we voor een cryo dus!!!
@mek: gefeliciteerd!!! Dat je zo vroeg al positief test! @Vmiss: innesteling zou in theorie kunnen, het was zo'n 8 dagen na m'n ei en een kleine week voor m'n NOD... Volgende week weten we meer! Van jou ook trouwens
Ik duim panna! Hier durf ik mij er niet meer over uitspreke maar ik ga ervan uit dat het niets is, het zal een wonder wezen anders hoor, wij zitten niet voor niets in de MMM
dank je Vmiss! Ik blijf ook voor jou duimen, hoor! Wie weet... Maar je schreef dat je bij je vorige zwangerschap hetzelfde had? Is dat mis gegaan dan? Als je me te nieuwsgierig vind, moet je het zeggen, he
zo weer bijgelezen, weinig onthouden doe sinds vandaag mee met MvM, zie test avatar en fotoalbum 18 mei eerste echo, 24mei intake vk gelukkig is het bijna mei knuffels
Panna je bent helemaal niet te nieuwsgierig. Ik heb een zoontje van 2,5 jaar. Is spontane zwangerschap geweest. Maar nu wil het niet meer lukken al meer dan 2 jaar!