@Vmiss: aha, bedankt, ben ik weer op de hoogte! Ik voel hier hele positieve energie door alle pendels, wie weet helpt het een handje @wolfje: goed bezig met mvm! Heb je nog iets leuks gekregen
Heb er weer een pendel bij voor mei! Late we hopen dat onze mei-pendels het goed hebben! Weten jullie al wanneer je misschien een testje gaat doen?
Dag meiden, Hoe is het hier? Mogen jullie al bijna testen? Ik denk dat ik mits ik niet ongesteld ben geworden of de voortekenen (bruinverlies) heb ik zaterdag ga testen. Zondag is mijn NOD. En dan zien we het wel.. Ik ben niet meer zo optimistisch als eerder deze week. Heb het idee dat de afscheiding toch wel weer een beetje verkleurd. Ik heb altijd begrepen dat het echt witte vloed moet zijn, wil het een goed teken zijn. Verder nog geen pijnlijke borsten, dat heb ik normaal gesproken nu wel heel erg. Het blijft nog even spannend dus. Ik heb 2 kansen in mei, dus ook na 1 mei kan het nog alle kanten op
Ja ik voel ook wel positieve nrg panna! Moet lukken gewoon in mei. Puck fijn zaterdag testen ik duim voor je meid! Is bruinverlies een voorteken van zwangerschap? Dat wist ik niet.
@VMiss: Dank je meis. We gaan het zien. Wat ik dus bedoelde is dat ik ga testen als ik niet ongesteld ben geworden of geen voortekenen van ongesteldheid heb en dat is bij mij de bruine afscheiding. Maar voor alsnog is het gewoon veel afscheiding zonder mijn gebruikelijk pms hihi
puck; spannend, duim voor je! hier had ik tegen nod en nu nog erg veel witverlies... liep er zo uit, dacht telkens bloed, maar nee hoor
@Wolfje: dat geeft weer moed! En in de categorie lekkere details; hebben we het dan over wit wit, of was dit verschillend?
Wolfje jij bent al bijna 6 weken he !!! Puck bij mijn zwangerschap (van mijn zoontje) had ik ook veel wit wit verlies. wat heb jij?
Het was wit maar zie net op het toilet dat het nu roze is. Toch ong. Dus. Roze wordt bruin en dan rood, ik kan het dromen. Had ik deze cyclus geen pms. Wat luxe zeg haha! Goed, dan wordt het nu vanaf juni weer veel oefenen!
Hoi dames! @puck: he bah! Jammer, hoor, tenminste als het doorzet @wolfje: las dat je idd leuke cadeautjes krijgt, altijd fijn Ik heb nog nergens last van, geen kwaaltjes die voor spreken en ook geen die tegen spreken! M'n NOD is maandag, ga niet voor volgende week vrijdag testen (schrijft ze nu heel cool...)
Misschien toch wel, heb een pendel erbij dat ik een posi test krijg in juni... Begin trouwens last te krijgen van m'n rug, bah!
@Panna: Vervelend is dat he meid! Ook al gingen we er deze maand niet voor, doordat ik me zo goed bleef voelen kreeg ik echt het idee dat het wel eens raak kon zijn. Ik heb ook nog helemaal geen testdrang gehad. Ik hoop voor je dat het alsnog uitblijft! Jammer dat ongi en zwangerschapskwalen zo ontzettend op elkaar lijken!
hoi! @puck: ongi doorgezet? Heb je trouwens je naam veranderd? @wolfje: hoe is het met jou? Al last van zw.kwaaltjes? @vmiss: en bij jou??? Hier is alles nog stabiel, hoewel ik denk dat ik gewoon ongi ga worden! Heb opgeblazen (.)(.), last van m'n rug ook. Jammer, maar de pendels zijn toch voor mei en posi test in juni!