He dames, Na weken ziek te zijn geweest ben ik nu eindelijk toe aan mezelf leuk aankleden en dus wil ik graag een positielegging kopen. Maar ik stel de volgende eisen (ben gelukkig niet zo moeilijk!). - Over de buik - Geen elastieke rand boven de buik (geen smalle in iedergeval zoals H&M en miss etam) - Maatje XL (dikke billen) Ik kan niks vinden. Heb nog wel een legging van mijn vorige zwangerschap. Deze toendertijd gekocht bij Prenatal en heeft alleen een brede elastieke rand aan de achterkant. Maar helaas vallen hier de gaten in en wordt deze niet meer verkocht! Wie kan me helpen?
Ik draag gewone leggings die niet al te hoog zijn, zit prima! Heb er een van prenatal, inderdaad met elastiek bovenaan, deze zit wel fijn.
Die van h&m vind ik veel te dun. Dat is pantystof en met 3 katten in huis houden ze het 1dag uit. Ik heb mijn leggings bij Prenatal vandaan. Ik zie dat ze in de webshop uitverkocht zijn (Prenatal - positiemode - Positie leggings eb panty's. PRENATAL.NL - Prenatal - Prenatal positie legging) maar ik heb ze in de winkel gehaald omdat ik ze graag wil passen vooraf. Ze vallen wel over de buik, maar knellen tot nu toe bij mij niet.
Ik heb ze van miss etam (gewone leggings zijn heel ruim bij de buik) en positie van bonprix. Draag bijna alleen maar leggings en jurkjes; zit zo lekker!
Ik heb er 1 van c&a, zit prima maar wel elastiek... Enige wat ik zonder elastiek heb is broek van miss etam, maar dat heette dan joggingbroek, niet legging. Stof is net zo dun als legging en pijpen zijn vrij smal dus niet heel veel verschil, alleen zit bij enkels wijder.
Als ik hier op google komt dit volgens mij wel het meest dicht bij mijn eisen Als ik de foto's bekijk lijkt het alsof er niet echt een elastiek bovenin zit. Klopt dat? Anders ga ik die denk ik maar online bestellen!
Hier ook dikke billen, zeker maatje xl ! Noppies heeft echt fijne leggings die voldoen aan je eisen. Mooie kwaliteit ook!
He mede-dikke-biller Bedoel je deze? https://www.noppies.com/nl-nl/positiekleding-detail/leggings-panty-s/leggings/legging-otb-lely/b290g1c418o15517s3/ of https://www.noppies.com/nl-nl/positiekleding-detail/leggings-panty-s/leggings/legging-otb-amsterdam/b290g1c418o15513s9/ ?
ASOS (lijkt wel of ik daar stiekem werk, zo fanatiek loop ik dat op het forum te promoten, maar ik ben er gewoon heel blij mee, want vond die van HM ook niks, zowel leggings als jurkjes)
die van Queenmum zijn niet met een elastieke band, meer een soort verlenging maar wel voor je hele buik. Heerlijk! En ze passen gelijk goed, kleine buik of mega buik. Ik moest wel een maatje kleiner nemen dan ik normaal had. Maar echt een aanrader, kan niet wachten ze weer aan te kunnen!!
ja hier ook, wel wat duurder maar ik zweer bij Queenmum, blijft ook gewoon echt mooi na vaker wassen.
Ik vind die van hm heel fijn maar niet die pantydingen. Die zijn idd te dun en strakke band. Deze kost 9,99 geloof ik en zit heerlijk! Product Detail | H&M NL
Ik ben nu 33 weken zwanger en heb een gewone legging aan van m&s, deze zitten niet strak de elastiek zit net boven je buik, en maat xl en scheelt wel in de prijs dan prenatal