Baal momentje

Discussion in 'Zwangerschap' started by Laari26, Dec 16, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Laari26

Laari26 Bekend lid

Sep 11, 2014
    517
    105
    43
    Utrecht
    Voor het eerst heb ik m'n kleine meid aan de buitenkant gevoeld ! En niet 1 maar 5 keer net !

Ook als ik in m'n buik voel met m'n vingers voel ik van alles. Ik geloof dat ik de billen voel uitsteken.

Helaas is m'n vriend er niet. Ik baal er echt van !
    Waarom gebeuren dit soort dingen altijd als je alleen bent :(

2. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

Oct 23, 2014
    1,474
    2
    38
    Tja, ik snap je wel maar je kunt het niet plannen he :p
    Ik probeer haar af en toe ook met mijn handen te voelen, maar ze beweegt wanneer zij daar zin in heeft :p Maak je er niet druk om joh, er komen nog zoveel momenten dat hij het wel kan gaan voelen! :)

3. Twanneke

Twanneke Actief lid

Aug 18, 2014
    175
    0
    0
    Ik heb mijn meisje ondertussen ook al zo vaak gevoeld, maar als papa zijn hand op mijn buik legt, houdt ze zich angstvallig stil. Nu al een eigenwijsje :p
    Maar maak je geen zorgen, papa's tijd komt nog wel.

4. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    hihi snap dat je baalt, wacht maar tot je wat verder bent pff dan kan je niet meer slapen van der getrappel en gedraai haha

5. videlsje

videlsje Bekend lid

Dec 21, 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Ja had ik in het begin ook, ik voelde hem heel goed maar zodra mijn man al durfde te kijken was hij stil. En nou er gaat geen moment voorbij dat mijn buik niet loopt te golven. Dus komt goed beeb moet alleeb nog iets groter zijn wil iemand anders daar ook goed van kunnen genieten

6. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Tel je zegeningen Youngmommy2be. Je voelt je kindje bewegen!
    Er zijn vrouwen op dit forum die hun kindje niet meer voelen bewegen. Dat is pas balen!
    Papa komt ook nog wel aan de beurt en dan genieten jullie samen net zo veel.

7. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik snap dat je baalt dat je vriend er niet is maar je mag heel blij zijn dat je haar zo duidelijk al voelt en nu zelfs ziet met jouw termijn!
    Ik voelde pas de eerste schopjes met 23 weken en heb vorige week net 2 keren gezien dat hij schopt aan de buitenkant, nu ook alweer een week niet dus de tijd van je vriend komt nog wel.

Share This Page