we gaan zeer binnenkort beginnen met het verven van de babykamer. Éen muur wordt in kleur. Nou twijfel ik nog erg tussen 2 kleuren. Weet iemand of er een website is waar je een kleur selecteert en dan een voorbeeld kamer ziet met die kleur? Gewoon om een realistischer idee te krijgen van wat het resultaat zou zijn. bedankt voor de tips!
Op de site van de vt wonen hadden ze altijd een 3d-roomplanner. Kun je de muurkleur van aanpassen en direct proberen waar je de meubels het beste neer kunt zetten.
Houdt er wel rekening mee dat kleuren op ieder beeldscherm anders weergegeven worden. Het is dus maar de vraag hoe realistisch dat is!
Ja, dat weet ik. Maar dan heb ik in ieder geval een idee, ik vind het zo moeilijk om een kleur van 2x2 cm voor te stellen op een hele muur...
ik vraag me altijd af waarom mensen altijd zo twijfelen. als je het echt niet mooi vind, wat is dan het ergste wat er kan gebeuren.... dat je het over moet schilderen. gewoon doen wat je hart je ingeeft en gaan met die banaan.