website voor voorbeelden kleur (verven)

Discussie in 'De lounge' gestart door Tord, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    we gaan zeer binnenkort beginnen met het verven van de babykamer. Éen muur wordt in kleur. Nou twijfel ik nog erg tussen 2 kleuren. Weet iemand of er een website is waar je een kleur selecteert en dan een voorbeeld kamer ziet met die kleur? Gewoon om een realistischer idee te krijgen van wat het resultaat zou zijn.

bedankt voor de tips!

2. topper12

topper12 Niet meer actief

Op de site van de vt wonen hadden ze altijd een 3d-roomplanner. Kun je de muurkleur van aanpassen en direct proberen waar je de meubels het beste neer kunt zetten.

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.017
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Houdt er wel rekening mee dat kleuren op ieder beeldscherm anders weergegeven worden. Het is dus maar de vraag hoe realistisch dat is!

4. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Nog leuker...in elke browser kan het verschillen.

5. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Ja, dat weet ik. Maar dan heb ik in ieder geval een idee, ik vind het zo moeilijk om een kleur van 2x2 cm voor te stellen op een hele muur...

6. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik vraag me altijd af waarom mensen altijd zo twijfelen. als je het echt niet mooi vind, wat is dan het ergste wat er kan gebeuren.... dat je het over moet schilderen. gewoon doen wat je hart je ingeeft en gaan met die banaan.

Deel Deze Pagina