Voetprobleem

Discussie in 'De lounge' gestart door PenF, 1 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Even een vraagje, want weet niet zo goed met wie ik contact moet opnemen over dit probleem.

Mijn zoon nu 8 jaar oud trekt al sinds zijn geboorte zijn voet krom. Tenen intrekken en middelste van zijn voet omhoog.
    Hoop dat jullie snappen wat ik bedoel. Dit doet hij met lopen, springen enz.
    Het ziet er altijd wat verkrampt uit zeg maar.

Nu is dat allemaal niet zo ernstig maar hij sport 15-20 uur per week. (kunstschaatsen)
    Hij heeft dus steeds last van zijn schaatsen die volledig aangemeten zijn maar komt zijn voethouding.

Nu willen we hier natuurlijk wat aan laten doen. Maar zou ik dan naar een fysio, orthopeed moeten? En moet ik dan eerst naar de huisarts?

Verder vroeg ik mij af of meer mensen dit herkennen. En mogelijk al hebben laten behandelen.

2. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Ik zie het in extremere gevallen wel op mijn werk. In dat geval wordt er vaak een spalkje aangemeten.

Ik zou er eerst mee naar de huisarts gaan. Zonodig verwijst hij/zij wel verder door.

3. Deliana

Deliana Niet meer actief

Ja inderdaad rest even naar de huisarts, die je dan waarschijnlijk eerst naar de ortopeed zal verwijzen.

4. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Ik zou een verwijsbrief halen bij de huisarts voor een bezoekje aan de orthopeed. Die heeft er toch meer verstand van dan een huisarts.

5. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Dank je wel! Dan ga ik dat maar even regelen. Bedankt voor het meedenken.

Deel Deze Pagina