Ben gefrustreerd!!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Saja87, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ohhh ik moet ff klagen hoor sorry!

Maar ik word GEK van mijn vent!

Onze auto is kapot en staat bij de garage aangezien het een onderdeel is wat niet op voorraad is duurt het even voor hij gemaakt is maar goed. Wij hebben het onderdeel zelf besteld nu krijgt hij een mailtje dat hij zo'n ding via de onderdelenlijn kan krijgen voor heel wat minder geld dus ik maak hem wakker zodat hij dat kan gaan regelen nee meneer blijft dood leuk op zijn bed liggen want ach wat maakt het nou uit dat we geen auto hebben en zo dus weinig kunnen doen!

Nu moeten we boodschappen doen in dit rot weer het komt hier echt met bakken de lucht uit vallen! Dit moeten we lopend doen opzich niet zo erg maaarrrr hij wilt zijn bed niet uit en kraamt alleen maar onzin uit van dat kan vanmiddag ook jaaa dat kan maar ik heb NIKS meer in huis echt NIKS! Geen brood geen melk geen drinken niets!!!!!

Sorry voor mn geklaag maar moest het even kwijt:):)

2. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    mannen!!! haha
    waarom ga je niet zelf alvast de boodschappen doen en laat je hem lekker in zijn sop gaar koken?
    laat je dag niet vergallen mannen hebben weleens zo'n dag geloof ik haha

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Omdat ik te veel nodig heb om alleen te gaan.
    De winkel is 20 min lopen en ik kan die zware boodschappen zo lang niet tillen:)

Anders had ik ook wel gegaan.

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

Bed uit schoppen en werkt dat niet een glas met koud water wedden dat hij snel het bed uit is?

En ach bed nat maakt geen reet uit matras omdraaien en je merkt er niets van hahahaha.

Maar ik zou dus in jou geval heel irritant gaan lopen doen muziek aan( iets waar hij absoluut niet van houd) stofzuigen bed verschonen etc etc etc

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja heb mn hele huis al gedaan.

Helaas word mijn man nergens wakker van al zou er een hardcore feest naast hem aan de gang zijn slaapt ie nog:x:x

6. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

gewoon even je kleine herrie laten maken en op bed laten springen :p

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hahahaha die is 9 mnd en ligt ook op bed kon hij maar springen dan had ik dat aaallaaaaannnng gedaan whahahaha

8. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Wat bij mij heeft geholpen: Laat hem lekker liggen en ga je eigen gang, haal voor jezelf een broodje met wat lekker beleg en ga straks voor jezelf een lekkere lunch maken. Als hij dan begint te piepen dat er voor hem niks is, zeg je heel simpel dat de boodschappen niet vanzelf naar je toekomen. Kijken of het kwartje dan valt!

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Haha als k hem laat liggen word ie pas om 3 uur wakker ofzo;)

Heb inmiddels besloten dat ik hem wakker maak en wegga samen met die kleine mag hij lekker alles alleen doen:D

10. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Dekens van zijn bed rukken en toch heel direct zijn, dat hij er nu uit moet. Desnoods berg je die dekens even op, zodat hij niet meer terug in bed kan kruipen.

11. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    haha da's ook een goed idee!!

12. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hahahaha! Mijn man is echt het tegen overgestelde. Staat altijd rond half 8 op regelt alles. Als hij blijft liggen is ie echt ziek lol

13. Nynke Jellie

Nynke Jellie Bekend lid

1 okt 2008
    745
    0
    0
    Heb je niet een vriendin of familie in de buurt met een auto die even boodschappen met je wil doen? Dan zit je in elk geval niet zonder. En om je vriend te plagen neem je dan wat lekkere dingetjes mee, waar jij van houdt en hij niet. ;)

14. Gazy

Gazy Niet meer actief

Leuk die verschillende reacties! de een mild, van goh regel het anders en neem lekkere dingetjes mee om hem te plagen.
    Ik herken het wel heel goed die van ij kan dit ook van tijd tot tijd. Voor mij een teken voor een goed gesprek. Want waaorm is hijdaar aan toe. vaak tijd voor hun zelf nodig. Ze werken fulltime, als ze thuis komen het gezin om hun heen. Ik kan dan ook zoooo boos worden woest, maar dan raak je in een ruzie verzeild en dat lost niks op. Ik moet dan ook proberen rustig te blijven.. en er dan later alle sde boel is afgekoeld het eens met hem erover te hebben. Want eigenlijk maakt hij nou alles jou verantwoordelijkheid, jij moet het maar oplossen. Maar de ervaring is ook. hoe flexibeler je der mee om gaat, hoe prettiger het ook voor jezelf is. Leuk om te lezen!

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    waarom regel je het zelf niet als hij in zijn nest blijft liggen?

16. zustertje

zustertje Niet meer actief

Gewoon zelf regelen en anders een beker water over zijn hoofd?

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Als hij heeft beloofd te helpen....

GEwoon vertellen dat hij 2 minuten heeft om uit bed te komen en dat je anders een bak water over hem heen kiept. En dat hij niet het recht heeft kwaad te worden als je dat doet want je hebt hem tenslotte gewaarschuwd.

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik heb 1 vriendin met auto maar die is nu op vakantie.
    Familie woont niet in de buurt.

En helaas ben ik echt afhankelijk van mijn man maar goed dat is een ander verhaal en dit weet hij ook:x

Maar goed stap 1 is gezet hij is zowaar zijn bed uit gekomen:$:$

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    maar wat moet hij doen dan, hij heeft ook geen auto toch? En dan onderdeel kan je zelf ook regelen toch?

Ik zou toch zorgen dat je iets minder afhankelijk wordt...

20. Amfy

Amfy Niet meer actief

dat schoot mij net ook weer te binnen dit vind ik dan wel heel erg gemeen dat hij je laat stikken. hij weet zelf ook wat er aan de hand is.

zelf regelen is makkelijk gezegd maar niet iedereen is daar toe in staat.

Deel Deze Pagina