Jaja, ik ben niet nieuwsgierig.. Een forum is eigenlijk zoiets geks, je praat met totaal onbekende (meestal!). Ik vraag me dan ook een beetje af hoe jullie er eigenlijk allemaal uitzien! Wie gaat de spits afbijten? Liefs Faye
Dan zal ik maar beginnen Weet je het zeker dat je wilt weten wie iedereen is? Ik bedoel, dadelijk schrik je nog misschien Ik hoor wel eens verhalen dat mensen de anonimiteit erg prettig vinden, vooral om nog geheim te houden voor bekenden en familie dat er een kinderwens is of misschien een kindje op komst is wat nog even verzwegen moet worden... Ik weet zeker dat mijn familie niet op dit forum gaat snuffelen, en als men niet ingelogd is kan met toch geen foto´s bekijken Ik sta in mijn album, dus, even voorstellen.... hallo dit ben ik, de persoon achter de naam...
Hoi, mijn foto staat ook in m'n map Ik ben onderwijzeres en waar ik vandaag kom staat bij m'n gegevens links... Nu jij
leeukkk!! Ben hier ook altijd nieuwschierig naar haha. Wendy, Delft, 21 jaar, Zwanger van 1ste kindje. Foto in mijn album
Nou ik zal ook ff een fotootje doen. Ik ben Faye, 23 jaar en zwanger van de eerste! Sorry voor de grote, weet niet hoe ik em kleiner moet maken hier!
@ Chelleke wa een lieve foto ja, en ge komt ok nog uut uje! Haha, brabant de gekste, ik kom zelf uit Grave!
mijn foto's staan in mijn album, ik ben esther woon in baarn en heb een dochter van 2 en ben zwanger van de 2de. @faye jeetje dat verwacht je eigelijk niet iemand vol tattoós en piercings haha.
@Hellen, tjee wat zie je er jong uit voor je 37 jaar zeg! @Mandy, mooie foto, jij in je trouwjurk, prachtig! Leuk trouwens, even spieken bij iedereen gezellig en bende meiden in een forum en iedereen is totaal verschillend. Ohw jah, ik las trouwens dat meiden zich hier voorstellen bij hun "echte" naam.... euh de mijne is natuurlijk niet miss dior Ik heet Cindy en mijn grote liefde is Ron... en samen zoeken wij iedere dag in het veld tussen de knollen en bloemkolen naar baby´s.... schijnt dat ze daar vandaan komen
Leuk zeg iedereen zo te bekijken @ Cindy miss dior) Ik hoop dat je snel wat vind tussen die knollenvelden @ Faye, bijzonder hoor al die tattoos. Wat ik zo zie zitten er mooie tussen Ik ben Tessa, bijna 28 En mij kun je vinden in mijn album.
Well thanks . Ik hoor het vaker. En nu ik een zogenaamde "oudere moeder"wordt, is het wel handig ook, dat ik er straks niet uitzie als de oma van mijn kindje als ik op het schoolplein sta te wachten
Hoi hoi, Ik ben Samantha, 23 jaar en woon samen met Otto(28) in Amersfoort. Foto's staan in mijn album @ Hellen je hoeft inderdaad niet bang te zijn dat je eruit zal zien als oma Groetjes, Sam
hmmz.. ik heb geen goede foto's hiervoor eigenlijk.. Maar wel leuk om iedereen zo een beetje te zien en leren kennen!
Jeetje meiden.. ik durf niet eens een foto van mezelf erop te zetten.. veel te bang dat iemand me herkend! Maar ik spiek wel mee (wat flauw he..) En moet zeggen.. hoop er straks net zo jong als Helen uit te zien! Jeetje meid, je ziet er echt super uit!