De persoon achter de naam!

Discussie in 'De lounge' gestart door Feddar34, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hai,

Ik ben chantal. ben 24 jaar en de trotse moeder van een zoontje van 2 genaamd Kyano.

Ben een echte filmfreak en ben net zo gestoord als dat ik doe op de foto :)

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

dit ben ik, kan zijn dat de foto een beetje klein uitvalt..
    was hier eerst ook anoniem, heet ook geen Marieke maar Marije. maar die anonimiteit is na een paar jaar forum ook wel weg.

3. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    hmm..ok..wilde een foto plaatsen maar dat ging niet :(

4. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Nou ik heet natuurlijk geen Pruts, maar Wytske, 28 jaar, en ben getrouwd met Henry. Samen hebben we een zoon van 9 maand, Patrick. Ik werk als administratief medewerker bij Scania in Zwolle (kom zelf uit Kampen). In mijn album staan een paar foto'tjes van ons.
    We zijn ontzettende dierenliefhebbers en hebben dan ook 2 honden, 2 katten, een papegaai en een vijver vol met vissen (voornamelijk steuren).

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

Hierzo Wendy, 27 jaar, getrouwd met Kris :D

Saampies wonen we met onze kleine draak Sasha in Lelystad, foto's staan in mijn album.

Er staat er 1 van 0 tot nu van mij en ik geloof ook in andere foto's 1.

Ach, zo anoniem op dit forum was ik sowieso al niet haha, heb ook niets te verbergen.

6. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ja zag het net idd.

Nou hier dan :D

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Wat een leuk topic dit zeg. Leuk om iedereen eens te zien. Ik blijf nog eventjes anoniem hier hoor. Zijn nog bezig om zwanger te worden en wil eigelijk nog niet dat mensen het weten.

8. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Dit ben ik.. Marieke, 31 jaar, woon samen in Stockholm met mijn Zweed en mama van een kabouter van 15 maanden.

9. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik ben Veronique, 22 jaar woon samen met mijn vriend (27) en hebben samen een zoontje Joshuah van 10 maanden.

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier ik dan ook.
    monique 22 jaar oud woon bijna 3 jaar samen met vriend (31)die ik al 9 jaar ken (niet al 9 jaar een relatie) mama van fynn 31 jan 09

11. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Hey hoi,

Ik ben Kirsten, ben bijna 23, woon samen met steven (verloofd) ook bijna 23, de vader van mijn zoontje kyan (10mndn) ik ben thuismoeder en heb 2 franse bulldogs, 2 katten,3hamsters en 3 vissen,

Voor foto's zie mijn album

12. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Dit ben ik :D

13. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Jij zou zo een vriendin van mij kunnen zijn!
    Geen idee hoezo, maar ik zie je foto en lees je tekst erbij en denk, ok jammer dat je niet in de buurt woont! hahahahaha Begrijp me niet verkeerd, bedoel echt gewoon een vriendin hahahahahahahaha
    Stom he!

14. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Jij zou zo een vriendin van mij kunnen zijn!
    Geen idee hoezo, maar ik zie je foto en lees je tekst erbij en denk, ok jammer dat je niet in de buurt woont! hahahahaha Begrijp me niet verkeerd, bedoel echt gewoon een vriendin hahahahahahahaha
    Stom he!

15. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hahahah echt waar ?? Wat leuk :D .. Wel jammer idd dat we dan niet bij elkaar in de buurt wonen :D ..

16. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Wat leuk om iedereen te zien :)

Dit ben ik ( voor de 20 kilo die erbij zit van mijn zwangerschap :confused: ) :
    24 jaar oud en zwanger van eerste kindje

17. wendyp

wendyp Niet meer actief

Wel grappig om iedereen zo te zien. Op 1 of andere manier, ga (in ieder geval ik) je altijd een voorstelling maken van hoe diegene uitziet. En het blijkt dus heel anders te zijn. (uiteraard, want ik ben geen helderziende natuurlijk)

Ik moet er trouwens nog wel even bijzeggen, dat de foto in mijn album op 1 van de 'beste' tijden is gemaakt. :) Je wilt me niet zien na een dag ADHD Sasha haha. Haar in een staart, geen make up op, wallen onder mijn ogen, nog nét geen trainingspak aan whaha.

18. Hé dwergpinchertjes! Ik heb er ook een, waar ik echt stapelgek op ben!! :D
    Leuke foto's ook, had laatst al ergens een foto van je gipsbuik gezien, erg mooi gedaan!

19. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @rianne1984
    Ff offtopic ;)
    Ik wou even zeggen dat je een super mooi kamertje hebt! :D
    Ben jaloers.. ;) Wij hebben alles gewoon bij ons op de kamer staan omdat we maar 1 slaapkamer hebben.. :p
    Gelukkig in december gaan we verhuizen dus dan kan ik ook een mooie roze baby kamertje maken :D

20. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ja een dwergpinscher. Hij is nu bijna 2 jaar oud en heet Peanut! Hier was hijn nog wel een puppy, hij is helaas na zijn caterisatie dik geworden! De foto is al wel weer een jaar oud hoor. Ook in een van mijn betere tijden haha. Ik hoop dat ik mijn figuur en gezicht weer terug krijg na de bevalling :)

Deel Deze Pagina