Ik vind jou zoontje echt een scheetje. Hij heeft zo'n lief koppie. Volgens mij is het een heel vriendelijk en vrolijk jochie.
Nou dan moet ik ook maar even Ik ben Mariska (21). Ben al bijna (in juni) 3 jaar gelukkig met mijn vriend Roy (25) We wonen nu 2 jaar samen..In december gaan we weer verhuizen! Naar een nieuwbouw woning. Voor een foto moeten jullie maar even in mijn album spieken!
Hier 2 foto's van manlief en mij samen Manlief is schots en daarom op traditionele wijze getrouwd en zoonlief
@Mason010508; wat een ongelooflijke leuke foto van Mason is dat! Enne...bedoel je met traditioneel ook dat ie niks aanhad onder die kilt? Ikke=is niet nieuwsgierig hoor. Ik ga op zoek naar foto's van mij en vent!(Alyna kunnen jullie, zoals steeds, in m'n banner bewonderen )
wat leuk, dit topic hadden we een jaar of twee geleden ook! zo zie je weer es wie er zit mee te typen mijn foto staat in mijn album.
Dit ben ik....[attachment=2zklqzox]Foto-ACVJFJKN.jpg[/attachmentzklqzox] Dit zijn mijn meiden en mijn mannetje [attachment=1zklqzox]lief.jpg[/attachmentzklqzox]