De peuter en baby mama's

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Essiedo, 28 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Vanacht de ergste nacht gehad tot nu toe, de jongste kwam 2x voor een fles en de oudste was ziek (koorts en hoesten). Ik heb maar 2 uurtjes geslapen en ben echt gaar!!

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Pfff kan me voorstellen dat je nu brak bent, ik duim voor je dat het vannacht beter gaat.

Hier vannacht een sterk dromende Kylian en ook Kinley was onrustig maar voor beiden hoefden we er niet uit (gelukkig)

Wel leuk hoor ik dacht dat Kylian wakker was omdat hij aan het zingen was, kom ik op zijn kamer blijkt hij het gewoon in zijn slaap te doen :D

Groetjes Anita

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    oja dan is het idd logisch, die van ons luistert dan op zich wel goed alleen heeft hij een houtje van gillen (ik word er helemaal gek van) jullie nog tips??

4. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ja manolito gilt hier ook altijd en hoe harder ik roep dat hij niet moet gillen hoe harderhij gaat gillen.

Heb dus ook geen tip.

@pluk, leuk he, als ze dan gaan omhelzen, hier doet mano dat ook altijd hoor , niet zo zachtjes, maar goed hij bedoelt het goed. En Lorenza moet ook altijd overal mee naartoe, hij zegt dan altijd Lorenza moet ook mee mama, dat vind ik ook zo lief !! :D

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Hier heeft geholpen door dan tegen hem te gaan fluisteren en steeds de regel dat hij buiten mag gillen te herhalen.

En als dat niet werkt DUCKTAPE :D;)

Groetjes Anita

6. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Leuke foto!
    Hier ook regelmatig gilpartijen, ik zeg dan altijd gillen is voor ...meisjes mama.Dan besteed ik er geen aandacht meer aan. En 9 van de 10x houdt het dan op.

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.096
    3.878
    113
    @Pluk, haha, leuke foto!

Oh ja, gillen, sinds ze naar de peuterspeelzaal gaat, heeft ze daar ook een handje van. Ik zeg er wat van en als ze dan nog blijft gillen, dan mag ze even in de gang zitten. Ik ben misschien een zeur en ik weet dat kinderen wat luidruchtiger kunnen zijn tijdens het spelen, maar dat echte gillen om het gillen hoeft van mij niet, daar word ik heel chagerijnig van.

8. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Supertopic!

Binnenkort ook mama van een peuter en een baby en vind het allemaal best spannend hoe ik het allemaal ga regelen.

Nou ja, toen ik zwanger was van Keld vroeg ik me ook af hoe ik het ging klaarspelen, een kind, maar dat loopt wel los, dus hoop ik dat dit nu ook weer zal zijn. :D

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Succes Virginie haha

Vanacht weer een slechte nacht gehad, de oudste had koorts en jengelde veel, de jongste heeft het perfect gedaan (kwam vanacht eens een x niet...).

Die sliep de eerste 5 maanden door, en toen ineens neit, en tja hij is niet zo heel dik dus geef ik hem maar de fles en natuurlijk omdat ik hem niet kan laten huilen (5 min, zo heeft v het afgeleerd, 3 nachten achter elkaar 5 min huilen), want tja dan is v ook wakker en kan ik alsnog een fles maken (die stormt naar zijn broertje als die huilt).

10. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Hier hadden we maar 2 slaapkamers dus voor Kylian hebben we de zolder verbouwd en daar een slaapkamer gemaakt.
    Voordeel is wel dat ze van elkaar dus niet zo snel wakker worden.
    Nadeel is als Kylian huilt ik 1 of 2 trappen op moet (maar daar val ik dan wel weer van af dus eigenlijk is dat dan weer een voordeel :D)

Groetjes Anita

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik stuurde hem dus naar de hoek als ie deed gillen maar wat doet ie nu, hij loopt naar de hoek en gaat DAAR gillen (ik vond het stiekum wel goed gevonden natuurlijk) maar beetje irritant, we negeren het nu maar gewoon...

12. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Wij hebben sinds vorige week ook voor elk een eigen slaapkamer; wijzelf slapen nu in de voormalig 'eetkamer', de oudste op onze oude slaapkamer en de jongste op de oude kamer van zijn broer. Zaterdag vieren we de verjaardag van de oudste, moet alleen nog zien hoe ik iedereen in de kleinere woonkamer krijg, haha. Ik dacht dat het slim was ivm de baby om het van 13.00u tot 16.00u te doen in plaats van de hele dag, maar nu komt natuurlijk wel iedereen binnen die tijd en daar is onze kamer helemaal niet meer op gebouwd, haha. Wordt vast heeeel knus;)

13. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    HIer is het de hele dag: ik wil niet slapen, ik wil niet op het potje, ik wil geen broodje, ik wil geen boodschappen doen.

*zucht*

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Zo'n dag hadden wij gisteren en toen moesten we ook nog met Kylian naar de KNO arts.

Gelukkig viel hij onderweg even in slaap en was dus niet meer zo chagie toen we er waren en liet netjes in zijn Keel, Neus en Oren kijken.
    Nu mogen we hem gaan voorbereiden op een operatie want om 22 feb gaan zijn neus en keel amandelen eruit.

Groetjes antia

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Slapen doet de oudste al een tijdje heel slecht in de middag, wil niet en als hij in slaap valt is het op een rot tijd (lees 4 uur en dan tot half 6 oid, krijg hem dan nog maar op tijd naar bed)......

Hier gaat het sinds deze week super, ze spelen nu echt met elkaar, ja daar zijn ook de nodige ruzie's bij, maar ik kan gewoon heel as the world turns uitkijken tegenwoordig :$
    Echt leuke momenten!

16. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    Dag dames

Mag ik meeschrijven?
    Ik ben sinds kort ook mama van een peuter en een baby. Mijn man is nog een goede halve week thuis van het werk, en dan gaat het echt beginnen :$ Hoe ik het ga klaarspelen, dat weet ik nog niet :D maar het zal wel lukken zeker? Met vallen en opstaan... De nachten zullen kort zijn en de dagen lang...

Groetjes

17. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Hi, ik ben ook mama van wel 2 peuters en een baby! De oudste is 3,5 jaar, de middelste is 2 en de jongste is nu een half jaar. Dus van alle markten thuis zullen we maar zeggen haha.
    Ik ben gastouder dus de kids maak ik niet wakker smorgens. Ze komen zelf hun bed uit tussen 7 en 8 uur. De jongste komt nog elke 3 uur voor de borstvoeding, dus die is gezellig bij ons op de slaapkamer. Zometeen als de oudste naar school toe gaat word het toch wel veel meer geregel dat we allemaal op tijd moeten opstaan en aangekleed de deur uitgaan. Maar dat duurt nog een paar maandjes ;)

18. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    wow dat jullie er nog 1 achteraan durfde nemen :$ haha is het niet hartstikke druk?

Wij zouden ook nog graag een 3e willen, maar ik kan dat er nu echt ff niet bij hebben hoor!

19. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Mouschy, hier ook nog een half jaar en dan moeten we in een schema :D
    Toevallig vandaag naar de opendag geweest, Kylian voelde zich goed op de school, wij hebben er een goed gevoel bij dus meteen ingeschreven.

Kylian wordt 20 augustus 4 en op 23 augustus beginnen de scholen weer (na de grote vakantie) dus hij kan meteen aan de bak.

Groetjes Anita

Deel Deze Pagina