Hallo, Zijn er hier ook mensen die altijd naar de pfaffs keken? was altijd om 10 voor 8 op rtl 7! het is er nu niet meer o, maar vroeg me af, of die uitzendingen ook op dvd staan! kan tot nu toe maar 1 dvd vinden, maar dat zijn hele oude afleeringen!!! wil zo graag de nieuwst, vond het altijd zo leuk om te zien, en aangezien ik me behoorlijk verveel in mn laatste weekjes, wil ik zo graag zo'n dvd! nou ben benieuwd!!! liefs Debbie, Keano, Nicolas wat een schatje he... (die rechtse ook)
Hey Klaasje, ik weet helaas niet of er dvd's zijn, maar ik keek ook altijd naar de Pfaffs! Lyndsey is vorige week trouwens bevallen van een zoontje, Bruce! Zij is volgens mij ingeleid omdat ze 40 weken was, dus dat gaat heel anders dan hier... In december schijnen weer nieuwe afl. op de Nederlandse buis te komen en na de zomer eerst nog herhalingen, das balen! Had graag en de bevalling van Debbie en die van Lyndsey willen zien, maar ja.
0hh wat leuk, dat wist ik niet, dat ze ook een zoontje heeft gekregen, allemaal jonhens daaro! nou ja, ik zoek nog wel ff verder!
Ik keek het ook. Wat ik wel heel jammer vond is dat de ene aflevering de kinderen net geboren waren en de volgende ze zo ongeveer naar de kleuterschool gingen.
Ja dat was altijd leuk! Was ook zo'n vast ritme geworden hier in huis, dan bracht ik onze zoon naar bed en als ik beneden kwam, stond het al op.
Ze staan voorlopig nog bij de belgische tv onder contract voor ik nog eens 1 jaar.... ik kijk er ook altijd graag naar het is heel herkenbaar.
Ik kijk er ook graag naar en vroeg me al af of Lindsey was bevallen! Lise, hoe weet je dat? Ik heb wel gezocht op Belgische sites, maar kon het niet vinden. Weet iemand wanneer Debby is bevallen? Zij was toch veel eerder uitgerekend dan Lindsey?
Dus lindsey heeft een zoon....leuk. En debbie?? Dat heb ik geloof ik gemist. Wat heeft zij?? En hoe heet de ukkepuk? Wij, mijn man en ik keken ook altijd.
Debbie is op 29 mei van een zoontje Liam bevallen Hier heb je de link naar het forum van vtm (kanaal waar de pfaffs in belgië uitgezonden worden) dat over de pfaffs gaat http://www.vtm.be/forum/forumdisplay.php?f=43 Al eens op ebay gekeken of de dvd's te koop zijn?
ben toch niet de enigste manlief was er ook helemaal gek van. vin het ook echt jammer dat het is afgelopen maar zie net dat er weer mee gaat komen leuk weer even een momentje lekker tv kijken .
Ik keek er ook altijd naar, dacht ook altijd dat ikde enige was...leuk om te lezen dat er meer mensen naar gekeken hebben
Hier nog een liefhebber van de Pfaffs! Zalige televisie zo aan het begin van de avond! Hier is de link naar de website van de Pfaffs waar ze zelf ook wel es op posten: http://www.intersoft.be:9031/intro.htm Je moet vaak wel een paar keer op dat schild klikken voordat ie het doet...
Ja, dat dacht ik ook! Ik vind (vond) het super! Kan niet wachten tot ze weer terug zijn! Je kan de dvd's volgens mij ook via Bol.com bestellen!!! x
Oo ja! Leuke serie! Mijn vriend en ik keken dagelijks trouw de serie. Hopelijk komen er inderdaad nieuwe afleveringen in het najaar/winter. gr.
ja heb wel al op ebay gekeken, en andere site's alleen daar staan alleen dvd's van seizoen 1, dusz heeel erg lang geleden! en wil graag die van vorig jaar! maar misschien zijn die nog niet uit op dvd! vindt die keano (mooie naam ook, maar vond mn vriend niet) maare die vind ik zo schattig!!